24 Reacties Nieuwste boven Ze zijn wel duur maar ik vind de HEMA overslag rompers het beste!
Hema bamboo rompers! Kan je ook via Vinted kopen want ze gaan heel lang mee.
Ik sluit mij bij de andere reacties aan! + lekker warm want op het buikje hebben ze 2 laagjes stof omdat het overslag rompers zijn ☺️
HEMA bamboe 100% de beste. Gaan ook super lang mee. Maat 50 is mijn 4 maanden oude baby pas net uit gegroeid
Zeeman overslag rompers en idd Hema Bamboo
Name it absoluut. Voor mn 2 jarige en babytje beiden heeeele fijne zachte mooie rompers.
Overslagrompers van Hema of van H&M. H&M zijn stuk goedkoper!
Hema. Blijven zelfs na 100 keer wassen super mooi en in model. De peuter heeft ze 2,5 jaar gedragen en de baby nu weer. Eerst de bamboe rompertjes (super fijn!) En daarna de gewone rompers.
Hema! En afraders zijn wat mij betreft zeeman en h&m, die zijn heel snel verwassen en helemaal uit vorm
Hema meegroei rompers 🙌🏻🙌🏻
Hema Bamboe meegroei rompers. H&M heb ik ook maar die worden snel vaal in was en mouwen zijn te kort voor m'n dochter 😅
Hier ook de bamboe rompers van de Hema! Het liefst nog die Rib.
Ik vind Zeeman overslagrompers heel fijn!
Reactie op KariN-26 Hier ook de bamboe rompers van de Hema! Het liefst nog die Rib.
Deze zijn geweldig inderdaad! Ik koop ze wel via Vinted want ik vind ze erg duur..
Merinowollen rompers van dilling ❤️
Ik vond persoonlijk name it de mooiste qua pasvorm voor onze lange dunne dame. Hema is t stofje zo heerlijk 🩷 en heb nu een ribstof rompertje van Action. Die trekken wij t vaakst aan merk ik. Top 🍀
Van de lidl haha. Lekker soepel met aantrekken en ruim bij de luier. Vaak 3 voor 12/13 euro zoiets.
Zeeman overslag. En heb er nu ook 4 van de action (gewone, geen overslag) en moet zeggen dat ik die ook heel fijn vind!