10 Reacties

2 jaar geleden

We zitten nog op nr. 1 voeding omdat hij momenteel weer 1 liter drinkt en je van nr. 2 voeding maar Max 800 ml mag

2 jaar geleden

Reactie op GeaHB

We zitten nog op nr. 1 voeding omdat hij momenteel weer 1 liter drinkt en j ...
Hoe bedoel je ??

2 jaar geleden

Reactie op Eagelske

Hoe bedoel je ??
Hij krijgt flesvoeding. We geven hem nog de nummer 1 variant van de poeder. Daar mag je maximaal 1 liter van per dag geven, vanaf 6 maanden mag je over naar nummer 2, maar daar mag je maximaal per dag maar 800 ml van geven. Omdat mijn zoontje 5 soms 6x komt voor fles is 800 ml niet te doen, daarom zitten we nog op de nummer 1 voeding :)

2 jaar geleden

Reactie op GeaHB

We zitten nog op nr. 1 voeding omdat hij momenteel weer 1 liter drinkt en j ...
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord en cb ook nooit, bij beide kids, iets over gezegd. Die drinken gewoon 1L per dag nr2 hoor en ze zijn er allebei nog 馃槣

2 jaar geleden

Voor de niertjes zou ik geen fles water geven, je hebt liever dat ze voeding hebben waarvan ze kunnen groeien. Een paar slokken water zou wel prima kunnen!

2 jaar geleden

Reactie op GeaHB

Hij krijgt flesvoeding. We geven hem nog de nummer 1 variant van de poeder. ...
Dit heb ik ook nog nooit gehoord. Ook destijds bij mijn oudste niet. Ontopic; ik zou n flesje melk geven. Geeft meer een verzadigd gevoel om opnieuw in slaap te vallen (lijkt me) heeft iig bij onze oudste prima gewerkt

2 jaar geleden

Bij ons gaf juist de cb arts het aan "anders geef je hem een flesje water, dan heeft hij iets in zijn buikje" persoonlijk vond ik het ook gek 馃槄 maar er zijn vaker tegenstrijdige adviezen vanuit het cb

2 jaar geleden

Reactie op GeaHB

Bij ons gaf juist de cb arts het aan "anders geef je hem een flesje water, ...
Ja ik zou eerder voeding geven, dat vult tenminste echt ipv een paar slokken water 馃槉 je zou evt 90 kunnen maken met maar 2 schepjes of dergelijke.

2 jaar geleden

Ik geef dan altijd een klein flesje van 60+2, zodat ie iets in zn buik heeft maar niet een hele fles.

2 jaar geleden

https://www.jeugdengezinutrecht.nl/showfile.asp?fil_id=2618 hier staat dat indd over opvolmelk 2 ook! Wij zitten daarom nog op 1