59 Reacties

2 jaar geleden

Heel mooi!!! Wij hadden ook bijna gekozen voor de naam Janne voor ons meisje! Uiteindelijk is het Mette geworden! Kaartje is gemaakt door mijn broertje. Het vlindertje staat voor onze overleden dochter 😞

2 jaar geleden

Warre

2 jaar geleden

Geboortekaartje gemaakt door knapzakje. Met onze hondjes en ijsvogel die symbool staat voor mijn vader die tijdens mijn zwangerschap is overleden. 🩷 heel blij met het eindresultaat

2 jaar geleden

Wij zijn ook nog steeds erg blij met ons ontwerp en onze twee katten die we hebben verwerkt in de kaart! 😊

2 jaar geleden

Gijs, kaartje van lief,leuk&eigen 💙

2 jaar geleden

Onze hond kon ook niet ontbreken ☺️

2 jaar geleden

Mijn man vond hem een beetje saai zonder verdere opdrukjes, maar ik vind hem wel stoer en chique eigenlijk😊😍

2 jaar geleden

Ons meisje 💖

2 jaar geleden

Dit is die van onze zoon geworden. 3 weekjes te vroeg

2 jaar geleden

Dit is de binnenkant ook met ons hondje erbij. Geen volledige foto ivm onze tel. Nummers die erop staan

2 jaar geleden

Heel blij mee!

2 jaar geleden

Foto van de achterkant, parlemoei chique papier. Lastig op ee foto te krijgen, maar heeft een mooie schijn eroverheen

2 jaar geleden

Zo blij mee!! Laten ontwerpen met allemaal seizoens bloemen en dan specifiek ook bougainvillea omdat onze dochter in Spanje geboren is ♡

2 jaar geleden

Wij hebben de geboortebloem van september verwerkt in het kaartje. Heel blij mee

2 jaar geleden

Wij hebben ook de huisdieren erin verwerkt 🥰🥰

2 jaar geleden

Dit is ons kaartje. Giraf staat voor de oudste, olifant voor de middelste (hadden ook een geboortekaartje met olifantjes bij haar) en het tijgertje staat voor de jongste.😊

2 jaar geleden

Grote en kleine zus. 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Laauu_2

Wij hebben ook de huisdieren erin verwerkt 🥰🥰
Toevallig zeg! Hier onze kleine Levi geboren op de 15e :)

2 jaar geleden

ons geboorte kaartje met er achter een papiertje met geboorte tijd gewicht en lengte + adres

2 jaar geleden

Onze cabrio, onze kat en onze liefde voor avonturen en reizen erin verwerkt. 🥰 Heel trots op ons unieke kaartje, gemaakt met behulp van de tool van Bladergoud. :)