11 Reacties

één maand geleden

Die van ons is ook heel snel gefrustreerd en driftig, hier is “sprong 9” aanwezig. En met wat ze dan leren/kunnen hoort dit er wel bij..

één maand geleden

Reactie op angeliquedt

Die van ons is ook heel snel gefrustreerd en driftig, hier is “sprong 9” aa ...
Ah okee dus het is wel herkenbaar. Pff vind het best heftig. We blijven rustig maar het is soms niet te doen..

één maand geleden

Reactie op Liannelina

Ah okee dus het is wel herkenbaar. Pff vind het best heftig. We blijven rus ...
Ja is het ook.. ik heb nu echt een drift kikker ineens. Lukt afleiden met verschonen wel? Boekje geven, desnoods een tube die hij niet open krijgt of leeg is? Bij ons helpt dit wel goed

één maand geleden

Reactie op angeliquedt

Ja is het ook.. ik heb nu echt een drift kikker ineens. Lukt afleiden met v ...
Pff lastig he. Jaa ooo we proberen van alles, van speelgoed tot boekjes en tubes maar het lijkt wel of hij dan nog bozer wordt.

één maand geleden

Ik had dit berichtje 3 weken geleden ook kunnen schrijven. Maar ineens zitten we weer een mooi weer! Stralend kindje, vooral heel vrolijk. En lijkt ineens ook echt weer een stuk verder te zijn met zijn motorische ontwikkeling, kletst veel meer. Dus ik denk hier ook een ontwikkelings sprintje. Maar kiezen lijken ook door te komen. Daar kunnen ze ook mopperig van worden! En laat je niet gek maken door je schoonmoeder. Je kindje is niet je vriend, hij is ook half jou, maar vooral zichzelf. En hij leeft niet in de omstandigheden waarin je vriend opgroeide. Dus zelfs als hij wat driftigs in zich heeft (wat alle dreumesen en peuters hebben)… dan nog hoeft het niet zo te worden als bij je vriend en schoonmoeder!🥰 Je doet het super!

één maand geleden

Erg herkenbaar! Wij hebben ook een heel lief mannetje, maar de laatste paar dagen kan hij ook heel erg driftig worden als het allemaal niet snel genoeg gaat of als hij iets niet mag bijvoorbeeld..

één maand geleden

Begint hier ook echt te komen op momenten, heeeel boos en gefrustreerd als ik iets wegpak of ze geen banaan krijgt die ze ziet liggen of iets. Pogingen tot zelf rustig blijven helpen hier het beste, uiteraard met wisselend succes. Rustig doorademen…

één maand geleden

Reactie op hnnh89

Begint hier ook echt te komen op momenten, heeeel boos en gefrustreerd als ...
Hahaha ik heb nooit geduld gehad, maar een kind leert het je wel te hebben😂💙

één maand geleden

Reactie op Flower🌸

Hier ook laatste tijd een meid met alles een drama en dus ook met schreeuwen en overstrekken.. al anderhalf week ook enorm hangerig en steeds opgepakt willen worden, als ik haar terug op de grond leg begint ze heel hard te wenen😬

één maand geleden

Reactie op Ilie91

Ik had dit berichtje 3 weken geleden ook kunnen schrijven. Maar ineens zitt ...
Ah wat fijn! Dan houd ik mij daaraan vast haha! Jaa hij krijgt ook 3 kiezen door kwamen we achter dus dat zal ook wel mee spelen. Klopt dat is ook zo! Bedankt voor je bericht🥰