11 Reacties
één maand geleden
Die van ons is ook heel snel gefrustreerd en driftig, hier is “sprong 9” aanwezig. En met wat ze dan leren/kunnen hoort dit er wel bij..
één maand geleden
Reactie op angeliquedt
Die van ons is ook heel snel gefrustreerd en driftig, hier is “sprong 9” aa ...
Ah okee dus het is wel herkenbaar. Pff vind het best heftig. We blijven rustig maar het is soms niet te doen..
één maand geleden
Reactie op Liannelina
Ah okee dus het is wel herkenbaar. Pff vind het best heftig. We blijven rus ...
Ja is het ook.. ik heb nu echt een drift kikker ineens. Lukt afleiden met verschonen wel? Boekje geven, desnoods een tube die hij niet open krijgt of leeg is? Bij ons helpt dit wel goed
één maand geleden
Reactie op angeliquedt
Ja is het ook.. ik heb nu echt een drift kikker ineens. Lukt afleiden met v ...
Pff lastig he. Jaa ooo we proberen van alles, van speelgoed tot boekjes en tubes maar het lijkt wel of hij dan nog bozer wordt.
één maand geleden
Ik had dit berichtje 3 weken geleden ook kunnen schrijven. Maar ineens zitten we weer een mooi weer! Stralend kindje, vooral heel vrolijk. En lijkt ineens ook echt weer een stuk verder te zijn met zijn motorische ontwikkeling, kletst veel meer. Dus ik denk hier ook een ontwikkelings sprintje. Maar kiezen lijken ook door te komen. Daar kunnen ze ook mopperig van worden!
En laat je niet gek maken door je schoonmoeder. Je kindje is niet je vriend, hij is ook half jou, maar vooral zichzelf. En hij leeft niet in de omstandigheden waarin je vriend opgroeide. Dus zelfs als hij wat driftigs in zich heeft (wat alle dreumesen en peuters hebben)… dan nog hoeft het niet zo te worden als bij je vriend en schoonmoeder!🥰 Je doet het super!
één maand geleden
Reactie op hnnh89
Begint hier ook echt te komen op momenten, heeeel boos en gefrustreerd als ...
Hahaha ik heb nooit geduld gehad, maar een kind leert het je wel te hebben😂💙
één maand geleden
Reactie op Ilie91
Ik had dit berichtje 3 weken geleden ook kunnen schrijven. Maar ineens zitt ...
Ah wat fijn! Dan houd ik mij daaraan vast haha! Jaa hij krijgt ook 3 kiezen door kwamen we achter dus dat zal ook wel mee spelen.
Klopt dat is ook zo! Bedankt voor je bericht🥰