19 Reacties

3 jaar geleden

Wij zaten vorige keer midden in Corona maar hadden een taart, via teams mensen uitgenodigd en taart aan gesneden

3 jaar geleden

Ik heb 24 mensen & doe het thuis. Heb een buffet geboekt met surinaams eten & laat een backdrop/ballonnenboog zetten. Heb een ballon en confettipoppers besteld om het geslacht bekend te maken. Heb wat stickers van aliexpress besteld met teamgirl of teamboy en het thema verder is helemaal beige 😋

3 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het thuis gedaan met mijn beste vriendinnen en wat familie. Allemaal hapjes klaargemaakt in blauw/roze stijl, invulkaartjes gekocht waarop iedereen kon invullen wat ze dachten wat het zou worden, hoe het zou gaan heten etc..en via confetti kanonnen het geslacht bekend gemaakt. Heel erg leuk! Ik ben een alleenstaande moeder en wil nu met deze 2de zwangerschap de gender reveal alleen samen met mijn dochtertje doen. Mooi intiem momentje samen, met een poeder of confetti kanon. Heel benieuwd naar haar reactie🥰

3 jaar geleden

Wij gaan het doen met beide families en onze beste vrienden/vriendinnen.. met vuurwerk 😍 niet te groot maar wel op een manier hoe nog niemand het in onze omgeving heeft gedaan ☺️

3 jaar geleden

Super leukk ☝🏾

3 jaar geleden

Zo leuk! Wij gaan een mini gender reveal doen (10 mensen) 💙💖 maar moet alles nog bedenken. Leuke ideeën zijn welkom 🤗

3 jaar geleden

Wij maken er met z'n tweetjes een leuk momentje van. Gewoon heel simpel met een taartje of kraskaart en lekker eten erbij. Mijn schoonfamilie vindt het leuk om het niet te weten, wat helemaal prima is. We geven mijn ouders waarschijnlijk ook iets van een kraskaart. Er een feestje van maken is niks voor ons, dus wij houden het lekker klein met z'n tweetjes. Andere leuke simpele manieren voor met z'n tweetjes zijn ook zeker welkom!

3 jaar geleden

Wij gaan het doen met beide families en onze beste vrienden/vriendinnen.. m ...
Toen ik zwanger was van mn eerste wilde ik ook de gender reveal doen met vuurwerk, maar ik dacht dat dit verboden was. Nu keek ik net en mag cat. 1 vuurwerk t hele jaar afgestoken worden, dus miss valt genderreveal vuurwerk er ook onder. N vuurwerkshow lijkt me zo toff alleen erg prijzig. Nu we al n dochter hebben wil ik t gewoon met ons 3tjes doen met n ballon ofzo denk ik.. ze is pas 19 mnd en snapt t nog niet zo t verschil met broertje/zusje krijgen. Wel dat dr baby in de buik zit. Maar wie weet bedenk ik me nog deze dagen 😆

3 jaar geleden

Wij doen het met zijn tweeën, laten de echoscopist het op een kaartje schrijven en maken die open s’avonds als we uit eten zijn :)

3 jaar geleden

Reactie op Lovemyprincess

Toen ik zwanger was van mn eerste wilde ik ook de gender reveal doen met vu ...
Ja klopt, ik wilde wel echt siervuurwerk en dit is geloof ik wel verboden want kan het nergens kopen momenteel.. ik ga er dus voor naar België rijden 🙈😂 een vuurwerkshow lijkt me echt geweldig, maar inderdaad dan ben je zo 2500€ kwijt en dat gaat me wel ff te ver hahah

3 jaar geleden

Ja klopt, ik wilde wel echt siervuurwerk en dit is geloof ik wel verboden w ...
Zou dan wel uitkijken met afsteken als je dat wel in nl wilt doen ... ik woon op 20 min van belgië, maar had geen zin in evt boetes (hoe klein de kans ook is dat ze t zien, maar er rijd hier de laatste tijd erg veel handhaving en politie rond).

3 jaar geleden

We hebben de echoscopist het geslacht in het geheim op 2 kaartjes laten schrijven, de ene aan een bekende bakker hier in de buurt gegeven (Jan de Groot) en zelf 1 gehouden ter controle en te bewaren 😅 Saampjes de gekleurde Bossche Bol gegeten en de eerste hap gefilmd 🤭 Daarna heb ik vermomde paascupcakes gemaakt met de gekleurde vulling. Dit was voor de ouders tijdens Pasen. En die gaan wij weer doen! Scheelt 1 maand, dus we zijn er dit jaar eerder bij 🤭 En voor de familie en vrienden had ik toen kraskaarten gemaakt en opgestuurd. Ik weet nog niet of ik door ga herhalen.

3 jaar geleden

2 jaar geleden 💕

3 jaar geleden

De gender reveal van onze kleine staat gepland bij de bevalling

3 jaar geleden

Wij willen ook graag eentje plannen, maar weten ook nog niet goed hoe.. een confetti of rookkanon lijkt me leuk! Rond hoeveel weken doen jullie het?

3 jaar geleden

Reactie op Yamuna

Wij willen ook graag eentje plannen, maar weten ook nog niet goed hoe.. een ...
Leukk leukk ik ben morgen 15 weken dacht zelf aan 20 mei met 15 personen ofso

3 jaar geleden

De eerste keer was het tijdens corona, toen hadden we via videocall dit gedaan, m'n man had z'n handen in blauwe verf geschilderd en dit op een wit topje gedrukt, door z'n handen weg te doen was er een blauw hartje op z'n topje achtergebleven 😁 Deze keer doen we het met een ballon prikken waar confetti uitkomt zodat ons zoontje kan helpen want vind dit wel belangrijk dat we hem erbij betrekken 😁

3 jaar geleden

Reactie op Stefaniie

De eerste keer was het tijdens corona, toen hadden we via videocall dit ged ...
Super leukk❤️!