6 Reacties

3 jaar geleden

Hoi hoi, ik ben 5 weken en 4dagen zwanger en precies hetzelfde probleem vooral de winderigheid is erger geworden maar ook last van mijn rug. Helaas hoort het erbij! Dit voor ook de eerste keer dat ik zwanger ben.. Alles is nieuw...
Ik ben 5 weken, en het patroon van mijn stoelgang is ook enorm veranderd. Ik heb een hele donkere plakkerige poep.. Heb ook geen idee of dit normaal is? Krampen, en winderigheid heb ik inderdaad ook last van, maar dat is normaal lees ik.

3 jaar geleden

Ik ben 4weken en 4dagen zwanger en heb ook veel last van winderigheid, vind het persoonlijk ook lastig en wil niet constant naast mn partner windjes laten馃ゲ Heb het hem wel aangegeven en hij zei nog datk me gewoon los moet laten gaan maar dat kan ik echt niet haha.. Maar heb ook een opgeblazen gevoel, soms ook wat vervelende gevoel in mn onderbuik en af en toe last van opvliegers, soms ook lichte misselijkheid maar dat duurt niet zolang weer weg.. tips zijn altijd welkom馃挄

3 jaar geleden

Hier ook het zelfde. Ik heb een paar dagen echt flinke buiklopen gehad vanaf de 5e week. Na een paar dagen stabiliseerde het zich. Nu is het weer normaal. Enkel nog wat meer lucht. Nu 6+3 weken zwanger.

3 jaar geleden

Reactie op Youbecca

Hier ook het zelfde. Ik heb een paar dagen echt flinke buiklopen gehad vana ...
Wat je nu beschrijft zit ik middenin, heel vervelend. Maar fijn dat het nu weer normaal is bij jou. Gezond eten en veel bewegen, meer kan ik nu niet doen. Vraagje: weet iemand of caffeinevrije koffie ook zorgt voor meer uitdroging of is het juist de caffeine die funest is voor de stoelgang?

3 jaar geleden

Reactie op Miraclehappening

Wat je nu beschrijft zit ik middenin, heel vervelend. Maar fijn dat het nu ...
Ik zweer bij decaf! Vorige zwangerschap ook heel veel gedronken. Droog je niet van uit 馃槝