8 Reacties
8 maanden geleden
Weet uiteraard niet of je dit al eens heb geprobeerd, maar wat bij ons goed werkt is het sowieso maar een aantal keer per week wassen (2-3 max.) en dan met siliconen vrije shampoo en conditioner (zoals naïef) en dan in nat haar arganolie of Hairwonder Hair aanbrengen en dan borstelend drogen.
8 maanden geleden
Wij spuiten het nat met een spuitbusje en kam het haar dan met de krullen mee dus met de kam ronde bewegingen maken.
Zo ziet haar haar er dan droog uit.
We wassen het ook 1x per week en zonder conditioner. Als ze ouder is en haar krullen zijn langer ga ik er product in doen maar wil nu zo weinig mogelijk gebruiken daarom alleen shampoo

8 maanden geleden
Ik gebruik cantu for kids leave in na het douchen, haren wassen. En heb een flesje water met daarin een klein beetje leave in daar spuit ik ‘s ochtends haar mee nat. Dat doet al wonderen. Heb in Frankrijk ook flesje klitten spray voor droog krullend haar gekocht. De klittenspray van k3 hier zou ik niet aanraden, die maakt het haar gortdroog
7 maanden geleden
Wat ik doe is sochtends zn haartjes nat sprayen en dan gel erin van : as i am de born curly voor baby's en kinderen, hierna even met een kam erdoor heen en wat kneden.

7 maanden geleden
Reactie op MelissaenWesley
Wat ik doe is sochtends zn haartjes nat sprayen en dan gel erin van : as i ...

Blijft het dan niet zo nattig eruit zien zeg maar?