18 Reacties

één jaar geleden

Nou mijn ervaring mijn zoon heeft tot zijn 5e in zijn babybedje geslapen omdat hij niet in een ander bed durfde 🙈 we hadden eerst alleen de voorkant eraf gehaald maar die moest er de zelfde avond weer op toen hij 2 of 3 was

één jaar geleden

Ik zit hier ook aan te denken vanaf de geboorte van de tweeling maar weet niet of dat wel verstandig is...

één jaar geleden

Ik zit hier ook aan te denken vanaf de geboorte van de tweeling maar weet n ...
Waar zit bij jou de twijfel? Ze zeggen dat het vanaf de geboorte het gemakkelijkste is om in te zetten las ik.

één jaar geleden

Reactie op Esmee--

Waar zit bij jou de twijfel? Ze zeggen dat het vanaf de geboorte het gemakk ...
Dat is goed om te weten, ik wil inderdaad de tweeling samen laten slapen straks en dit leek me ideaal voor het langere termijn. Ook makkelijk om dan zelf het bed te maken op maat.

één jaar geleden

Dat is goed om te weten, ik wil inderdaad de tweeling samen laten slapen st ...
Leuk idee zeg! Maar je bent er dus ook nog niet helemaal uit haha? Misschien meldt zich iemand nog hier die al gebruik maakt van een vloerbed hihi

één jaar geleden

Wij hebben dit nu. 90x200 want ze slaapt snachts niet door dus dan kunnen we er eventueel bij liggen :) is van bopita

één jaar geleden

Ik heb er zelf geen ervaring mee, een collage heeft een ander bed genomen want qua schoonmaken is het wel vervelend vond zij

één jaar geleden

Waarom niet een gewoon bed? Lijkt me best intensief met opmaken zo laag. M’n dochter is 2 jaar en we hebben nu een gewone 1-persoons gegeven. Wel een hekje ervoor gemaakt zodat ze er niet uit rolt.

één jaar geleden

Als je montessori liefde zo ver gaat dat je het prima vindt dat een dreumes met wie je nog geen afspraken kan maken uit bed komt wanneer hij blieft, doen! Zelf zou ik echt even wachten en hem in een ledikant laten slapen tot zeker 2,5. En houd rekening met veel stof rond het bed met zo’n bed.

één jaar geleden

Reactie op Miraclehappening

Waarom niet een gewoon bed? Lijkt me best intensief met opmaken zo laag. M’ ...
Is echt niet zo intensief dat opmaken haha 🤭

één jaar geleden

Reactie op junesky

Als je montessori liefde zo ver gaat dat je het prima vindt dat een dreumes ...
😂 ik deel je mening

één jaar geleden

Hier met 1,5 overgegaan naar vloerbed. 140x200 Inslapen ging direct iets beter doordat hij nu 'zelf' erin gaat. Ledikant leek wel alsof we hem opsloten zo boos werd hij. Hij is nu 2,5, slaapt inmiddels sinds een week door maar komt er eiglk nooit uit. Heeft ook nog gewoon een slaapzak aan. Gekozen voor deze afmeting ivm het slechte slapen van hem en omdat ik uiteindelijk onze kids samen wil laten slapen. Hoor van veel vrienden in onze omgeving dat peuterbed zonde van hun geld is geweest. Maar alles zal ook per kind verschillen. Qua stof vind ik het meevallen. Af en toe even verschuiven en klaar. Bij Premium XL gekocht.

één jaar geleden

Wij hebben een peutervloerbed op zijn kamer ivm de kleine ruimte. Meestal slaapt hij bij ons in ons familievloerbed. Mijn zoontje heeft alleen in een co sleeper geslapen en daarna dus op een vloerbed. De ene keer gaat hij braaf slapen en de andere keer eerst spelen. Hij slaapt in een slaapzak maar kan gewoon uit zijn bed.

één jaar geleden

Reactie op junesky

Als je montessori liefde zo ver gaat dat je het prima vindt dat een dreumes ...
Volgens mij was dat mijn vraag niet en is deze ondertoon op zich ook niet noodzakelijk. Bedankt voor je bijdrage :)

één jaar geleden

Reactie op MecvE

Hier met 1,5 overgegaan naar vloerbed. 140x200 Inslapen ging direct iets b ...
Bedankt voor je info!!

één jaar geleden

Reactie op Esmee--

Leuk idee zeg! Maar je bent er dus ook nog niet helemaal uit haha? Misschie ...
Nee nog niet 🙃 ben nog maar 12 week zwanger en we gaan in Juni verhuizen, zijn het nieuwe huis aant inrichten maar wordt hoogstwaarschijnlijk wel een vloerbed😁 heeft zoveel voordelen en kan er ook bij gaan liggen, de tweeling komt net als de andere twee trouwens eerst op onze kamer, ik heb echt nooit problemen daarmee gehad, met 6 maand naar eigen kamer en ook dan ging ik erbij liggen wanneer ziek ofzo😊 Mijn kids hadden vrij snel een één persoonsbed en kwamen echt niet eindeloos hun bedje uit hoor maar dat komt denk ik ook omdat ik er bij het minste of geringste zelf al naartoe ging😅

één jaar geleden

Reactie op Esmee--

Volgens mij was dat mijn vraag niet en is deze ondertoon op zich ook niet n ...
Je zegt zelf dat je er nog geen ervaring mee hebt. Het is je eerste kind en hij is nog niet eens een jaar oud nu. Ik geef je gewoon advies als iemand met meer ervaring dan jij. Je kan beter openstaan voor mensen met meer ervaring dan ‘zo’n ondertoon’ meteen als iets negatiefs zien, wees blij dat mensen meedenken 👍🏻 maar joh, veel succes hè. En de volgende keer je vraag dan anders stellen, volgens mij staat er duidelijk of er iemand ervaring heeft. Nou, alsjeblieft, dat is die van mij.

MOD

één jaar geleden

Dames, blijven we vriendelijk naar elkaar? Ervaring is geen wedstrijd. Denk dat jullie het beiden goed bedoelen maar de toon of voice is soms lastig te lezen op een forum. @ts, veel succes met het maken van jouw keuze wat voor bedje het gaat worden!