4 Reacties
3 jaar geleden
Hoi, ik ben niet smal, zou wat mogen afvallen, ben lang, maar heb wel altijd al grote borsten gehad en tijdens de zwangerschap van mijn eerste zoontje waren ze echt al in de eerste weken nog enorm veel verder gegroeid. Ik kon toen al heel snel mijn winterjas niet meer aan doordat mijn borsten gegroeid waren. De hele zwangerschap en na bevalling nam het nóg meer toe en was echt bang of ik dit altijd zo zou houden. Na een tijd borstvoeding geven werden ze gelukkig weer kleiner en nu opnieuw zwanger (inmiddels 13 weken) en pas nu gewoon mijn jas nog dicht. Mijn borsten zijn nu dus terwijl ik al langer zwanger ben nog kleiner dan bij vorige zwangerschap. Ikzelf heb wel rug en nek klachten maar denk niet gerelateerd aan grote borsten dus daar kan ik je niet in adviseren, maar dacht misschien fijn om te weten dat het dus nog wel weer kleiner kan worden zelfs als je nog borstvoeding geeft. :)
3 jaar geleden
Reactie op Mama2beP
Hoi, ik ben niet smal, zou wat mogen afvallen, ben lang, maar heb wel altij ...
Dank voor je berichtje🙏🏼
3 jaar geleden
Ik heb er ook last van. Ze werden tijdens vorige zwangerschap op een gegeven moment wel weer kleiner (slapper ook). Na de bevalling waren ze record grootte en na paar maanden borstvoeding geven werd dat ook weer beter. Heb 1,5 jaar borstvoeding gegeven en toen waren ze wel kleiner dan ooit. Na half jaartje begonnen ze weer normaal te worden. Maar ja toen werd ik weer zwanger en nu zit ik ook weer met dikke memmen 🤷🏻♀️
3 jaar geleden
Ik had een maat 75F, maar kreeg al jaren voordat ik zwanger werd last van maagzuur door de druk van mijn BH. Toen ik een tiener en twintiger was sliep ik in mijn beugel bh en kon ik mij niet voorstellen hoe ik ooit zonder een BH zou leven, maar de afgelopen 6 jaar ben ik vrijwel BH loos door het leven gegaan. De druk van een bh op mijn schouders en rondom mijn maag is gewoon te naar. Ik kan wel een dag een BH dragen omdat ik een bepaalde jurk oid wil dragen, of omdat ik niet wil dat mijn tepels zo overduidelijk te zien zijn, maar ik ben superblij zonder BH. Het zal even wennen zijn, maar ik draag liever geen BH vooral nu mijn borsten extra groot zijn geworden. Elke vorm van druk maakt mij extra misselijk. Ik heb ook een topje van de Hema in maat XL geprobeerd, maar de algehele druk op mijn bovenlichaam vond ik net zo verschrikkelijk als bij een normale bh.