1007 Reacties

één jaar geleden

Ik heb mijn vitaliteitsecho 23 januari! Ik kan niet wachten maar vind het ook heel spannend!

één jaar geleden

Men eerste echo is pas de termijnecho. Bij de eerste had ik zonder medische reden ook met acht weken een echo. Ga nu naar een andere verloskundige en moet ff schakelen. Het duurt gewoon nog 5 weken of ik weet dat alles goed zit!

één jaar geleden

Reactie op Liinda_

Ik heb mijn vitaliteitsecho 23 januari! Ik kan niet wachten maar vind het o ...
Dat is toevallig, ik ook de 23ste! Spannend hè..

één jaar geleden

Reactie op Marianne0104

Men eerste echo is pas de termijnecho. Bij de eerste had ik zonder medische ...
Bij mijn praktijk is dat ook zo, maar wist je dat je zelf een vitaliteitsecho/pretecho kan laten inplannen? Kosten worden alleen niet vergoed. Vallen rond de 47,50

één jaar geleden

Reactie op Marianne0104

Men eerste echo is pas de termijnecho. Bij de eerste had ik zonder medische ...
Wat is voor jou de reden om naar een andere verloskundige te gaan? Succes met wachten de komende weken.

één jaar geleden

Ben nu 5+5 en op 16 januari de eerste echo! Heel spannend. Heb al 3x eerder een echo gehad waarbij de uitkomst niet positief was en eindigde in een miskraam. Hoop dat dit nu eindelijk wel goed zal gaan. 🤞

één jaar geleden

Op dit moment 5+3w. 16 januari eerste echo met 6+6w. 🍀

één jaar geleden

Reactie op 1710

Wat is voor jou de reden om naar een andere verloskundige te gaan? Succes ...
Ik wil een vbac(Vaginal birth after Caesarean section) en wil graag dat mijn eigen verloskundige de bevalling leidt. Dat betekent dat je buiten de richtlijnen gaat denken en dat doen niet alle verloskundige en daarbij komt kijken dat ik me niet heel happy voelde bij men oude verloskundige. Niet vreselijk, maar gewoon aantal kleine dingen die niet fijn waren.

één jaar geleden

Reactie op Marianne0104

Ik wil een vbac(Vaginal birth after Caesarean section) en wil graag dat mij ...
Dat klinkt als een doordachte keuze. Ik hoop voor je dat de nieuwe verloskundige goed bevalt!

één jaar geleden

Reactie op FOX1988

Ben nu 5+5 en op 16 januari de eerste echo! Heel spannend. Heb al 3x eerder ...
Ga heel hard voor je duimen! 🤰🏼🍀✨️

één jaar geleden

Vroege echo staat gepland op 19 januari. Ik ben dan 7 wkn. Ben zo benieuwd ! Hopelijk gaat alles goed met oms kleintje. Na een verlies van erg dichtbij en vlak daarna deze zwangerschap voelt t allemaal heel dubbel, dus hoop zo dat t frummeltje zich goed ontwikkeld

één jaar geleden

Hi! 16 januari eerste echo met 6+3w. Dit ivm leeg vruchtzakje in september. Zo spannend allemaal pff! 😨

één jaar geleden

Ik heb morgen mijn 1e echo.. ik merk dat ik dit heel spannend vind mijn partner heeft daarin tegen weer helemaal geen spanning en die zegt het komt zoals het komt.. volgens mijn berekening ben ik morgen 6+4 zwanger en 31 aug of 1 september uitgerekend.. dus ben heel benieuwd of er morgen een kloppend hartje is te zien.. (4 jaar terug een miskraam gehad dus dit blijft me constant in me hoofd spoken)

één jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo 2 februari… ik kan niet wachten! Zit met veel schrik…

één jaar geleden

Reactie op jodyxo

Ik heb morgen mijn 1e echo.. ik merk dat ik dit heel spannend vind mijn par ...
Spannend en veel succes🍀 Houd je ons op de hoogte?

één jaar geleden

Reactie op zoe12345

Dat is toevallig, ik ook de 23ste! Spannend hè..
Ik ook op de 23e. Maar jeee wat duurt dat nog lang zeg!

één jaar geleden

Reactie op JuHa

Hi! 16 januari eerste echo met 6+3w. Dit ivm leeg vruchtzakje in september ...
Wat toevallig. Hier ook 16 jan eerste echo op 6+3 na eerder leeg vruchtzakje (in juli). Hopelijk allebei een mooie echo!

één jaar geleden

Reactie op Jonya

Wat toevallig. Hier ook 16 jan eerste echo op 6+3 na eerder leeg vruchtzakj ...
Ohh dat is heel toevallig idd! 😊 Zo spannend hé! Hoe voel jij je?

één jaar geleden

26 januari mijn eerste echo. Op mijn verjaardag 🥳 ben volgens eigen berekening dan 8+3.

één jaar geleden

Net aangemeld bij een verloskundige en ik heb 27-1 mijn eerste echo, zo spannend!!🥹 Ik ben nu als het goed is 5+1, dan ben ik waarschijnlijk 7+5.