1007 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik ben op dit moment 4+5 weken en heb woensdag al mijn eerste echo in het ziekenhuis omdat ik afgelopen september een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had en in mei een gedeeltelijke mola zwangerschap. Ik hoop echt dat er woensdag een beginnende zwangerschap in mijn baarmoeder te zien is 馃崁

茅茅n jaar geleden

Vanmorgen een inwendige echo gehad omdat ze het via mijn buik niet goed konden zien omdat mijn blaas niet vol genoeg zat (kon het echt niet langer ophouden 馃槀) 6+3 zwanger en een kloppend hartje gezien! Helaas nog erg klein dus krijg over 2 weken weer een echo! 馃

茅茅n jaar geleden

Reactie op jodyxo

Vanmorgen een inwendige echo gehad omdat ze het via mijn buik niet goed kon ...
Wat een goed nieuws gefeliciteerd!

茅茅n jaar geleden

6 februari de eerste echo. Weekje eerder mocht ook, maar is (helaas) geen optie voor ons omdat mijn man op zakenreis is naar de USA. En die wil uiteraard graag mee!

茅茅n jaar geleden

Reactie op JuHa

Ohh dat is heel toevallig idd! 馃槉 Zo spannend h茅! Hoe voel jij je?
Zooooo spannend! Ik merk dat ik best wel gespannen ben. Ik heb na het lege vruchtzakje nog twee miskramen gehad. Toen liepen de testjes niet goed op en nu wel dus daar ben ik heel blij mee, maar toch een stemmetje in mijn hoofd dat zegt "dat had je de eerste keer ook en toen zat er niks". Durf nog niet echt hoop te hebben :( hoe voel jij je?

茅茅n jaar geleden

Vandaag de eerste vroege echo gehad (ivm eerdere miskraam) 鉂わ笍 Ik dacht dat ik 7+1 weken was, maar volgens de meting zal ik nu ongeveer 6+3 weken zijn. Mijn uitgerekende datum is nu 1 september 2023 馃グ Het hartje klopte al en alles zat gelukkig goed. Alleen zag je niet heel veel, omdat het nog klein is. Meer die met 6 weken ook een echo kregen en weinig zagen? Ik had dit namelijk niet bij mijn vorige zwangerschap.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jonya

Zooooo spannend! Ik merk dat ik best wel gespannen ben. Ik heb na het lege ...
Och, wat heftig meid 馃様 Ik snap je heel goed en voel me eigelijk net zo. Voel me ook nog niet heel blij..zal beetje zelfbescherming zijn. Wil ook het liefst elke dag testen maar ik merk dat ik mezelf beetje gek maak 馃槕 Zullen we elkaar beetje op de hoogte houden? En flink duimen op allebei mooi nieuws maandag 馃檹

茅茅n jaar geleden

Reactie op JuHa

Hi! 16 januari eerste echo met 6+3w. Dit ivm leeg vruchtzakje in september ...
Hey, betekend dit dat je je helemaal zwanger voelde en geen miskraam-symptomen had en ze pas tijdens de eerste echo erachter kwamen dat het zakje leeg was? Wat verdrietig! Ik druk de duimen dat het dir keer gelukt is.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Juuulz

Hey, betekend dit dat je je helemaal zwanger voelde en geen miskraam-sympto ...
Precies dat. Ik was misselijk, hele zere borsten, heel moe. Geen druppeltje bloedverlies dus ging vol vertrouwen naar de eerste echo maar daar bleek het al heel vroeg te zijn mis gegaan alleen mn lichaam had dat niet door 馃様

茅茅n jaar geleden

Reactie op JuHa

Och, wat heftig meid 馃様 Ik snap je heel goed en voel me eigelijk net zo. Vo ...
Ik begrijp je gevoel helemaal. Ik heb tot 5 weken om de dag getest (had al positieve test op 7dpo) en vond daar wel geruststelling in, maar nu niet meer omdat het met dat lege vruchtzakje ook knaltesten waren en ik niks door had tot de echo. Dit keer is het ons vast gegund! Hoe laat mag je maandag?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jonya

Ik begrijp je gevoel helemaal. Ik heb tot 5 weken om de dag getest (had al ...
Ja, voelde me beetje gefopt door mijn eigen lichaam omdat het geen enkele aanwijzing gaf 馃様 Ik mag om 15.30u. En jij?

茅茅n jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo 24 januari 馃馃徏. Twee maanden geleden rond deze tijd een miskraamgehad.. 馃槥

茅茅n jaar geleden

Ik had ook echt weinig klachten. Maar ineens daar is dat gekke gevoel weer en beetje misselijkheid. Heb donderdag mijn echo. Dan ben ik pas 6 weken.

茅茅n jaar geleden

Reactie op JuHa

Ja, voelde me beetje gefopt door mijn eigen lichaam omdat het geen enkele a ...
Ik hoop dat mijn lichaam me niet fopt en dat er nu echt een kindje groeit. Hetzelfde wens ik voor jou! Ik mag om 12.30u. Laten we elkaar even op de hoogte houden.

茅茅n jaar geleden

Reactie op lottekil

Ik heb mijn eerste echo 24 januari 馃馃徏. Twee maanden geleden rond deze tij ...
Dat is confronterend h猫? Ik zit nu in hetzelfde schuitje. Ik probeer tegen mezelf te zeggen dat eerdere miskramen echt niks zeggen over de verloop van deze zwangerschap.. maar dat lukt niet altijd.. 鈾ワ笍 Ik heb mijn 1e echo 26 januari, tot die tijd soort van survivalmodus. 馃馃徎

茅茅n jaar geleden

Voor het eerst een positieve test in handen gehad na jaren proberen. 19e hebben we een vroege echo dan ben ik als het goed is 6+4 onderweg. Hopelijk niet te vroeg en kunnen ze al een beetje bevestiging geven van een kloppend hartje

茅茅n jaar geleden

Reactie op Melissashs

Vandaag de eerste vroege echo gehad (ivm eerdere miskraam) 鉂わ笍 Ik dacht da ...
Gister een echo gehad ben nu 6.1 en een kloppend hartje

茅茅n jaar geleden

Gister een echo gehad met 6.1 en een kloppend hartje!鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad en een beginnend langzaam kloppend hartje gezien 馃グ Over tien dagen de volgende echo. Ik dacht dat ik 6+5 was, maar ben waarschijnlijk net 6 weken. Iedereen heel veel succes met vroege echo's 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Liantje

Vandaag mijn eerste echo gehad en een beginnend langzaam kloppend hartje ge ...
Wat is een langzaam kloppend hartje?