451 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Nubster

Heb je niet al geslachtsbepaling gehad?
Nee we houden het een verassing voor onszelf, we weten bij de bevalling pas echt wat het is 🥰

één jaar geleden

Reactie op Liinliin

13wk+3, oudere echo.. What will it be??? Boy? Girl?
Ik denk toch een jongetje hoor. Je ziet de nub duidelijk omhoog stijgen. Mijn echo was ook zo en is toch echt een jongetje hihi💙🩷

één jaar geleden

Reactie op NSM99

Ik denk toch een jongetje hoor. Je ziet de nub duidelijk omhoog stijgen. Mi ...
Mag ik jouw echo foto zien?

één jaar geleden

Hallo allen, Aangezien alle dames nu ongeveer allemaal voorbij de 20 weken zijn in deze geboortegroep verwijder ik dit ‘vaststaande topic’ Je kunt hem natuurlijk altijd nog eens nalezen maar hij verschijnt niet meer bovenaan de pagina. 😊 Liefs Suus

één jaar geleden

Reactie op Nubster

Mag ik jouw echo foto zien?
Dit was de mijne met 12 weken. Iedereen zei toen jongetje en jij meisje, lees heel vaak dat je super veel goed hebt echt super knap! Maar bij mij was je de enige die t toen fout had je zei toen meisje haha🤪

één jaar geleden

Reactie op NSM99

Dit was de mijne met 12 weken. Iedereen zei toen jongetje en jij meisje, le ...
Ja wat is iedereen, er reageren altijd maar hooguit 3 mensen op nubs hihi 😜 Maareh..Ik vind dit niet een typische boy nub ofzo hoor. Dus ik snap wel waarom ik meisje heb gezegd-en zéker als het maar 1 foto is geweest. Scheelt misschien 2 graden in de 'stijging' wat net het verschil maakt jongen meisje alle andere details meegenomen- want een soort stijging aan het eind is zeker niet altijd een jongetje heb ik gezien de afgelopen 3 jaar. Daarom is het super als dames meerdere foto's hebben dan zie je de nub vaak net ff wat beter. Bij jouw foto zou ik nu net zo goed weer meisje gegokt hebben ☺️ Als je boy gokt is de kans ook 50/50 dat je het goed hebt 🤭 En het klopt dat ik het vaak goed heb maar ik heb het zeker soms fout! Ik ben tenslotte geen echoscopiste. Maar gelukkig krijg ik van de meeste dames heel veel waardering dat doet me goed🤗

één jaar geleden

Reactie op Nubster

Ja wat is iedereen, er reageren altijd maar hooguit 3 mensen op nubs hihi � ...
Niet alleen op deze groep maar ook andere groepen werd jongetje gegokt. Ik snap je idd maar mijne echo’s bij de meiden zagen er zoveel anders uit, vandaar dat ik de nub echt een jongetje vond. Maar goed we zijn allemaal helaas geen echocopiste, was wel makkelijk geweest🤪 Wel leuk dat je er steeds beter in word en wilt worden super knap om te zien!😊

één jaar geleden

Reactie op Nubster

Ja wat is iedereen, er reageren altijd maar hooguit 3 mensen op nubs hihi � ...
Dit is nog een 2e foto van mijn echo van toen, misschien leuk om extra te zien en wellicht denk je er nu anders over, of juist hetzelfde 🤭

één jaar geleden

Jonge ?

één jaar geleden

Reactie op Lovemyprincess

Jonge ?
Kan je beter even vragen in een ander topic/groep. Je zit nu in de september uitgerekend groep. :)

één jaar geleden

Reactie op MAW178

Kan je beter even vragen in een ander topic/groep. Je zit nu in de septembe ...
Iknow.. dit is n echo van familielid. Ben zelf in sept uitgerekend (en zij januari)

één jaar geleden

Jonge ?
Hoeft niet perse een jongetje te zijn. Het is niet goed de beoordelen omdat het kontje tegen de baarmoederwand aan zit dan wordt de nub wat betrouwbaarder. Heeft ze nog meer foto's?

één jaar geleden

Reactie op Nubster

Hoeft niet perse een jongetje te zijn. Het is niet goed de beoordelen omdat ...
Ik heb dr gevraagd. Zal straks wel reactie krijgen dan plaats ik m hier

één jaar geleden

Nu zeg k toch n meisje ...

één jaar geleden

Hi @nubster Ik mag de echo foto van m’n vriendin sturen! Zou jij een gokje willen doen ? Ik hoor graag van je hihi

één jaar geleden

Nu zeg k toch n meisje ...
Ja dat bedoel ik. Soms ligt het kindje er niet helemaal goed bij voor de nub.

één jaar geleden

Reactie op MamavanMaggy

Hi @nubster Ik mag de echo foto van m’n vriendin sturen! Zou jij een gokje ...
Ik denk hier 💙 Nog een tweede foto voor de zekerheid?

één jaar geleden

Reactie op Nubster

Ik denk hier 💙 Nog een tweede foto voor de zekerheid?
Heel onduidelijk de tweede foto

één jaar geleden

Reactie op MamavanMaggy

Heel onduidelijk de tweede foto
Ik gok 💙

één jaar geleden

Gewoon nog een keer wat denken jullie?