451 Reacties
één jaar geleden
Reactie op NSM99
Dit was de mijne met 12 weken. Iedereen zei toen jongetje en jij meisje, le ...
Ja wat is iedereen, er reageren altijd maar hooguit 3 mensen op nubs hihi 😜
Maareh..Ik vind dit niet een typische boy nub ofzo hoor. Dus ik snap wel waarom ik meisje heb gezegd-en zéker als het maar 1 foto is geweest. Scheelt misschien 2 graden in de 'stijging' wat net het verschil maakt jongen meisje alle andere details meegenomen- want een soort stijging aan het eind is zeker niet altijd een jongetje heb ik gezien de afgelopen 3 jaar. Daarom is het super als dames meerdere foto's hebben dan zie je de nub vaak net ff wat beter.
Bij jouw foto zou ik nu net zo goed weer meisje gegokt hebben ☺️
Als je boy gokt is de kans ook 50/50 dat je het goed hebt 🤭
En het klopt dat ik het vaak goed heb maar ik heb het zeker soms fout! Ik ben tenslotte geen echoscopiste. Maar gelukkig krijg ik van de meeste dames heel veel waardering dat doet me goed🤗
één jaar geleden
Reactie op Nubster
Ja wat is iedereen, er reageren altijd maar hooguit 3 mensen op nubs hihi � ...
Niet alleen op deze groep maar ook andere groepen werd jongetje gegokt. Ik snap je idd maar mijne echo’s bij de meiden zagen er zoveel anders uit, vandaar dat ik de nub echt een jongetje vond. Maar goed we zijn allemaal helaas geen echocopiste, was wel makkelijk geweest🤪
Wel leuk dat je er steeds beter in word en wilt worden super knap om te zien!😊
één jaar geleden
Reactie op MAW178
Kan je beter even vragen in een ander topic/groep. Je zit nu in de septembe ...
Iknow.. dit is n echo van familielid. Ben zelf in sept uitgerekend (en zij januari)
één jaar geleden
Reactie op Nubster
Hoeft niet perse een jongetje te zijn. Het is niet goed de beoordelen omdat ...
Ik heb dr gevraagd. Zal straks wel reactie krijgen dan plaats ik m hier
één jaar geleden
Hi @nubster
Ik mag de echo foto van m’n vriendin sturen! Zou jij een gokje willen doen ? Ik hoor graag van je hihi
één jaar geleden
Reactie op Nubster
Ik denk hier 💙
Nog een tweede foto voor de zekerheid?
Heel onduidelijk de tweede foto