9 Reacties

2 jaar geleden

Ik had altijd ingetrokken tepels en nu staan ze eigenlijk altijd naar buiten. Inderdaad steken ze vrij ver uit. Ik ondervind er meer last van dat ze erg gevoelig zijn dan dat het me onzeker maakt. Nu voed ik soieso niet in het openbaar omdat ik kolf. Ik denk uit eindelijk niet dat het mensen in het openbaar opvalt, want dan zouden ze wel heel goed moeten kijken denk ik. Vergeet niet dat jij gewoon zorgt dat je kindje kan groeien en je mooi bent zoals je bent! ❤️

2 jaar geleden

Het is hartstikke normasl dat je tepels groter zijn door de borstvoeding, je kleintje moet eenmaal goed kunnen aanhappen om uit je borst te kunnen drinken en daarnaast wordt er meerdere malen aan gezogen; dus zo gek is het niet! Mijn tepels zijn ook wat groter sinds borstvoeding, maar ik leg mn focus er totaal niet op. Ik denk dat je er te veel op let waardoor het je meer en meer opvalt. Ik denk dat elke mama dit heeft!

2 jaar geleden

Hier ook grotere tepels, ik denk dat er niemand is die denkt, die tepels, mensen zijn denk ik te afgeleid door het feit dat er überhaupt borstvoeding wordt gegeven. Ik heb al zo veel leuke reacties gehad he

2 jaar geleden

Ik heb ook grotere tepels en is helemaal normaal :) maak je er geen zorgen om, je doet namelijk iets super moois voor je kleintje 🥰

2 jaar geleden

Zeker geen zorgen overmaken!!! En een ander zal echt weinig tot niks zien. Maar misschien is een borstvoedingdoek iets voor jou???

2 jaar geleden

Hier ook grote tepels (moet ook groter borstschild met kolven). Maar volgens mij zijn tepels typisch van die dingen die je in alle soorten en maten hebt. Vandaag toevallig voor het eerst in het openbaar gevoed, volgens mij viel het reuze mee wat er te zien was. Maar herken wel dat zelfbewuste gevoel er over hoor!

2 jaar geleden

Trekt echt heel veel bij als je niet meer voed. Ik kreeg ineens mega grote tepelhof. Echt kleine pannekoek formaat ineens.... en als ik de reacties lees heb ik ook grotere tepels blijkbaar. Maar echt elke borst, vrouw, lichaam is anders en iedereen is mooi zoals die is en iedereen heeft zijn onzekerheden. Wat mij helpt is dat ik mijn kinderen wil meegeven dat ze zich niet hoeven te schamen voor hun lichaam en ook lichaam van anderen respecteren. Dit door zelf het juiste voorbeeld te geven.

2 jaar geleden

Hier grote borsten, grote tepelhoef en grote tepels. Door zwangerschap idd nog groter geworden dan het al was. En in kleine toestand steken ze een kleine cm uit maar als ze echt uitsteken kan dit wel richting 2 cm ook gaan...

2 jaar geleden

Mijne steken ook wel meer dan een cm uit hoor ;) Maar liever dit dan bijvoorbeeld ingetrokken tepels; dan is borstvoeding superlastig! Maak je geen zorgen!