10 Reacties

2 jaar geleden
Wat vervelend voor je. Ik heb hier geen ervaring mee maar ik weet wel dat als het plassen pijn doet doordat je daar een wondje hebt, het geen pijn meer doet wanneer je er een waterstraal tegen aan houdt tijdens het plassen (dus bijvoorbeeld onder de douche plassen met de straal op je foef zegmaar).
Hopelijk werkt dat in ieder geval voor het plassen en is de pijn verder ook snel weer weg. Sterkte!!

2 jaar geleden
Ik begreep altijd dat als je zwanger bent geen uitstrijkje mag laten doen?!
Pas aantal weken na de zwangerschap toch?

2 jaar geleden
Reactie op Nathh-24
Ik heb vorige week ook een test gehad voor om GBS streptokokken te testen m ...
Ja dat dacht ik ook eerst maar had wel een gevoel dat ze dieper is gegaan en het voelde ook heel hard aan daar binnen.
De test leek bij mij meer op baby wattenstaafje als vorm maar wel groter/dikker zal ik zeggen, ik heb ook eerder uitstrijkjes laten doen voor mn zwangerschap en heb nog nooit zo een pijn gevoeld😬

2 jaar geleden
Reactie op Flower🌸
Geen idee, ik weet wel dat deze onderzoek bij ieder zwangere wordt gedaan
Ehm ik heb dit onderzoek niet gehad tijdens de zwangerschap hoor . Maar opzich kan een uitstrijkje natuurlijk pijnlijk zijn. Ze halen tenslotte stukje weefsel weg/schrapen ze weg. Dus ze maken een soort wondje

2 jaar geleden
Hey. Heb ook een gbs wisser gehad (denk dat het daarover gaat en geen echt uitstrijkje)?. Vond dit ook pijnlijk en ook bloedverlies nadien. Nu dag 2 en echt wel beter. Blijft de pijn zou ik wel gaan. Een beetje bloedverlies nadien is echt normaal en kan bij elk vaginaal onderzoek. Ook bijvoorbeeld na dat ze voelen voor ontsluiting of zo. Wordt de pijn erger en/of bloedverlies meer dan zou ik wel gaan.

2 jaar geleden
Reactie op Debbeke
Hey. Heb ook een gbs wisser gehad (denk dat het daarover gaat en geen echt ...
Ja volgens mij was het ook zo, maar ze zeiden wel een ‘uitstrijkje’ en geen wisser? Wat een beetje raar is.. het was ook een soort van wattenstaafje hoor maar wel wat breder. Ik ga nog even afwachten en als de pijn toeneemt zal ik zeker eens langsgaan.
Bedankt voor je advies😊