16 Reacties
23 dagen geleden
Reactie op SammiejDH
Kan het niet vocht van jezelf zijn?
Ja maar dit is nooit eerder gebeurt, dat het zo ver naar achteren loopt. Maar dat kan dus idd ook. Ik weet niet wat ik moet doen..
23 dagen geleden
Reactie op SammiejDH
Maar als je op 30 uur zit en het moet binnen 72 uur zit je goed tpch?
Jaa maar ik las wel slikken voor de eisprong is? En stel dat de eisprong is geweest het niet meer werkt.. ik weet niet of dit klopt.m
23 dagen geleden
Reactie op SammiejDH
Dat weet ik ook niet.
Hmm even snel apotheek bellen vandaag bedankt voor je bericht!
23 dagen geleden
Reactie op Lydia28
Apothekersassistente hier🙋♀️
Als de eisprong al is geweest dan heeft het ...
Hoi hoi dank voor je antwoord. Maar ik weet dus niet of de eisprong is geweest🫥 dus wat is verstandig... en welke is verstandig ik las dat er 2 soorten morning after pillen zijn. En voor mijn gevoel is het nog niet geweest ik heb nog steeds onderbuikpijn..
23 dagen geleden
Reactie op Merelvanbch
Hoi hoi dank voor je antwoord. Maar ik weet dus niet of de eisprong is gewe ...
Dan zou je zsm de Norlevo (=levonorgestrel) pil kunnen nemen dat is een eerste keus middel. Ik zou daar dan niet te lang meer mee wachten. Ik weet niet of je (nog) borstvoeding geeft maar dat mag tot 8 na innemen van deze pil niet.
23 dagen geleden
Reactie op Lydia28
Dan zou je zsm de Norlevo (=levonorgestrel) pil kunnen nemen dat is een eer ...
Nee iknheb idd norlevo gehaald en ben bang het in te slikken.. ik ben heel angstig voor medicatie.. zoals jullie weten waten er vrouwe dood aan de diana pil en dat schoot me ineens te binnen. Ik zit echt in een dilllema
23 dagen geleden
Reactie op Lydia28
Dan zou je zsm de Norlevo (=levonorgestrel) pil kunnen nemen dat is een eer ...
Oh nog een vraag stel dat de eisprong wel heefy plaastgevonden en de ingenomen pil werkt niet heeft dit gevolgen voor de ongeboren baby bv kan het zorgen voor een afwijking?
23 dagen geleden
Reactie op Merelvanbch
Oh nog een vraag stel dat de eisprong wel heefy plaastgevonden en de ingeno ...
Nee dat heeft geen gevolgen voor de baby. De diane pil gaf inderdaad een verhoogde kans op het krijgen van trombose, daarom is deze pil ook uit de handel. Bij de Norlevo zijn ook trombo-embolische voorvallen gemeld maar die kans is echt heel klein. Je moet dus zelf die afweging maken. Enige andere oplossing zou zijn om een koperspiraal te laten plaatsen door de huisarts.
23 dagen geleden
Reactie op Lydia28
Nee dat heeft geen gevolgen voor de baby. De diane pil gaf inderdaad een v ...
Dankjewel lydia voor je bericht! Super lief! Ja maar je slikt deze pil maar eenmalig dus dan vraag ik me af of die trombo-embplische voorvallen ook echt voorkomen? En is het dan niet telaat voor een koperspiraal?
23 dagen geleden
Reactie op Merelvanbch
Dankjewel lydia voor je bericht! Super lief! Ja maar je slikt deze pil maar ...
Ze zijn wel eens gemeld, kan zo 1,2,3 niet terugvinden hoevaak en dus ik verwacht dat de kans echt heel klein is. Door het plaatsen van een koperspiraal zorg je ervoor dat mocht er toch een eicel bevrucht zijn deze zich niet in de baarmoeder kan innestellen. Zou dus wel snel moeten gebeuren. Maar als ik je verhaal zo lees lijkt mij de kans dat het om sperma gaat niet heel groot en is het waarschijnlijk vocht oid van jezelf geweest. Tijdens of vlak voor de eisprong heb je vaak ook wat meer afscheiding en is vaak ook een anders van substantie dan normaal😅
23 dagen geleden
Reactie op Lydia28
Ze zijn wel eens gemeld, kan zo 1,2,3 niet terugvinden hoevaak en dus ik ve ...
Jaaaaaa dat dacht ik dus ook. Ik heb veel vocht vlak voor de eisprong. Ik zit al uren te spoken in mijn hoofd of ik het nu wel of niet moet innemen. Mijn gevoel zegt niet doen er was dus echt geen scheur in de condoom. Dus ik denk dat ik het niet ga innemen en gewoon even afwachten..