38 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Chantal Drent
Volg deze topic even, voor als het zover is!💀😂
Same here!😅
2 jaar geleden
Ohh wat een ellende vandaag.
Onze dochter was gisteren precies 2 maanden.
Ze ligt sinds ze 4 weken is al ' s middags boven te slapen in d'r bedje volgens precies hetzelfde riedeltje als ' s avonds. Anders ging ze gewoon op een klein dutje na de hele dag niet slapen, en dit werkte goed. Baby blij, mama blij.
Maar vandaag...
Ze ging niet slapen, huilen, overstuur. Ook niet op mij, ja dan sliep ze 10 minuten en dat was het weer.
Dus na het avondeten 1 groot drama, want ze was natuurlijk super moe.
Uiteindelijk ben ik maar buiten in het donker gaan wandelen.. 😂
Nu slaapt ze eindelijk. Het ging zo goed de laatste weken.
2 jaar geleden
Reactie op xCherry
Hier begonnen, sliep eindelijk sinds 4 weken de hele nacht door, en komt nu ...
Ik heb volgens mij de fout gemaakt (denk ik) om voeding te geven… ze wou en wilt haar speen niet als ik het geef maar nu zit ik dus om de 2u gekolfde melk te geven 🥲
Is al +/- 6 weken bezig hier (denk ik toch regressie kan ook iets anders zijn precies)
2 jaar geleden
Reactie op xCherry
Regressie duurt 2 tot 6 weken! Hopelijk gaat dat melk drinken in de nacht s ...
Hier doe ik ook de speen erin maar spuugt ze die uit en is het 😭😭😭 😅
2 jaar geleden
Reactie op xCherry
aaah echt vervelend hoor!
Nogal 🥲 mss is wiegen proberen met de speen misschien werkt dit wel
2 jaar geleden
Mijn zoontje is uit sprong 4 maar slaapregressie is zeer duidelijk te merken. Gelukkig hebben we niet veel gemerkt van de sprong, hij wilde alleen veel aandacht maar slapen ging lekker. Tijdens de slaapregressie is het dubbel, veel aandacht vragen plus minder goed slapen.... en drinkt ook niet zo vlot
2 jaar geleden
Mijn zoon heeft het nu al 2 weken. Vanaf 18.00 doodmoe en wel gelijk slapen tot 8.00. (wel wakker voor voeding, hij komt zelf) maar overdag is het drama. Alleen nog maar slapen op de arm of in de auto. Zo gauw hij zijn bedje aanraakt is het huilen wat niet meer stopt. ( Terwijl dit savonds wel zonder moeite gaat en valt dan zelf in slaap). Ook de kinderwagen werkt niet. Ik heb echt geen idee meer wat ik moet doen. Speen wil hij ook niet. We gebruiken nu al 3 maanden de pacco inbakerdoek. Sommige dagen slaap hij maar 1.5 uur over de hele dag. Maar wel in ogen wrijven en gapen. Iemand tips?
2 jaar geleden
Reactie op Shyla_
Mijn zoontje is uit sprong 4 maar slaapregressie is zeer duidelijk te merke ...
Wij hebben precies hetzelfde. Ons zoontje (5maanden) lijkt in de slaapregressie heftiger te zijn dan in de sprong 😂😂😂. Wellicht is de sprong wat verschoven, want met de app is er meestal wel een marge van 2 weken.
2 jaar geleden
Mijn dochter is officieel uit de sprong volgens mij, ze is nu 19 weken (20 vanaf uitgerekende datum). Maar sinds een week zijn de avonden echt drama. We leggen haar op bed, dan slaapt ze een half uurtje en dan is ze wakker. Soms is ze helemaal overstuur en soms is ze vrolijk en ligt ze te spelen en geluidjes te maken (of een combi 😅). Ze is dan veel te lang wakker en hartstikke moe. Als ze overstuur is lijkt ook niks te helpen. Soms voed ik haar maar in slaap, maar ik wordt hier echt wanhopig van.. dachten we net uit de sprong te zijn en dan nu dit.. ik kan zelf ook pas laat naar bed omdat ze de hele avond wakker is en we hebben de avond ook niet voor onszelf.. herkennen mensen dit? Of heeft iemand tips?
2 jaar geleden
Reactie op Hanneke95
Mijn zoon heeft het nu al 2 weken. Vanaf 18.00 doodmoe en wel gelijk slapen ...
Mijn zoontje zet het ook op het krijsen als ik hem te vroeg naar bed breng. Ik neem hem dan altijd even 5 minuten weer mee naar beneden om tot rust te komen en probeer het dan weer opnieuw. Gisteren moest ik dat tot 3x toe doen, vandaag maar 1x.
2 jaar geleden
Wat doen jullie met de slaap overdag? Laten slapen of beperken? Wil niet dat de slaap overdag de nacht nog meer beïnvloed. Weet niet zo goed wat te doen
2 jaar geleden
Reactie op Baby2023xxx
Wat doen jullie met de slaap overdag? Laten slapen of beperken? Wil niet da ...
Ik maak overdag altijd wakker. In de ochtend na een uurtje, in de middag na 2 uurtjes en einde middag een half uurtje. Zodat ik na 17:00 uur geen dutjes meer heb zodat hij om 19:00 uur naar bed kan.
2 jaar geleden
Reactie op mamaminipanda🐼
Ik maak overdag altijd wakker. In de ochtend na een uurtje, in de middag na ...
Hoe heb je het eigenlijk voor elkaar gekregen dat je kleintje slaapt om 19u?
2 jaar geleden
Reactie op mamaminipanda🐼
Ik maak overdag altijd wakker. In de ochtend na een uurtje, in de middag na ...
Ook als je een zware nacht heb gehad? Dus als je kindje netto dus minder nachtslaap heeft gehad?