13 Reacties

3 jaar geleden

Ophangen zou ik niet doen! Ze verkleuren door zon dus dan heb je ze over een tijdje niet meer

3 jaar geleden

Ik heb sowieso foto's van de echo's gemaakt mochten ze een keer gaan verkleuren. Ik wil misschien de allermooiste uiteindelijk gaan borduren wit garen op zwarte stof

3 jaar geleden

Reactie op Kimberley2021

Ophangen zou ik niet doen! Ze verkleuren door zon dus dan heb je ze over ee ...
Oh echt? Dat wist ik niet! Dus in een lijst is niet aan te raden? Goed om te weten!

3 jaar geleden

Bump-to-birth boekje. Is een bewaaralbum voor je echo's met insteekhoesjes incl. notitiekaarten.

3 jaar geleden

Bump-to-birth boekje. Is een bewaaralbum voor je echo's met insteekhoesjes ...
Dit vind ik een heel leuk idee, bedankt!

3 jaar geleden

Reactie op Danaa93

Je kan op internet leuke kistjes vinden waarin je de echo’s kan bewaren. Al ...
Oh dit is ook erg leuk!

3 jaar geleden

De meeste heb ik sowieso digitaal, dus die uitgeprinte van de 20 w echo in een zwart lijstje gedaan van metaal met eventueel zo’n hanger. Toen van de Ikea. Ik kocht er 2, in eentje past er 1 en in de andere 2. Ik heb de rest in een houten kistje met “echo foto’s van …”.

3 jaar geleden

9 maanden boek en dan erin plakken, extra echo’s in een envelop en ook in het boek

3 jaar geleden

Ik heb een echo fotoboekje waar ik alle foto's in plak! Ook gedaan bij mijn dochtertje 🥰

3 jaar geleden

Ik heb de echo's van mijn dochter in een envelopje bij al haar (belangrijke) baby spullen in de babybewaardoos. Ga ik ook bij de volgende doen.

3 jaar geleden

Ik heb het maan zwangerschapsdagboek en daar plak ik ze in

3 jaar geleden

Ik heb tot nu toe de foto's in fotolijstjes etc. In de woonkamer. Maar ze gaan straks in Mijn 9 maanden dagboek van Pauline. Daarin kan je verschillende dingen bijhouden, worden er leuke vragen gesteld en ook tips en weetjes.