6 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Jedidjaxx
Kip?? Kan je helemaal uit elkaar trekken?? Bedoel je dat?? Want sowieso is ...
Dankje voor reactie. Ja bedoel idd dat soort recepten zoals met kip inderdaad, maar heb dat het al snel droog word? Omdat ik zelf niet echt vlees eet weet ik het ook niet zo goed te maken denk ik🙈
Wat is dan nog meer bijv onbewerkt vlees?
2 maanden geleden
Wij hebben regelmatig gehakt door bijvoorbeeld pasta. Of een AVG met bijvoorbeeld een (vega) kipburger, een worst in stukjes bij een stamppot, klein gesneden kip door de nasi. Eigenlijk gewoon hetzelfde als wij zelf eten.
2 maanden geleden
Wij gebruiken de Philips Avent stomer en doen er diepvries groente (altijd genoeg en verschillende in huis) met onbewerkt vlees. Je kan kipfilet, biefstuk, varkenshaas etc geven. Soms geven we ook zalm, kabeljauw of ander witvis. Gewoon van de supermarkt zonder marinade.
We volgen geen recepten maar doen er wel vaak milde droge kruiden of smaakmakers zoals ui erbij. We maken er volkoren koolhydraten bij, Lassie heeft een goed assortiment (orzo, couscous).
2 maanden geleden
Hey hey,
Ik geef mijn dochtertje van 1 jaar vlees, kip en vis. Gehakt door de macaroni of met rijst en groente. Maar ik vervang soms gehakt door kip of vis. Ligt er ook een beetje aan wat wij eten. Kip kan je mals maken door bijvoorbeeld melk door je recept heen te doen. Vandaag heeft ze macaroni (met groente) gehad met kip erdoorheen, maar ik heb wel alles door de blender heen gedaan. Een paar dagen geleden gehakt met rijst en groente. Rijst had ik wel apart gekookt maar het vlees en groente wel in 1 pan. Ooh ja kruiden!! Mijn dochtertje vond voedsel uit een potje maar niks en at geen eens een hap, terwijl als ik precies hetzelfde maak maar met kruiden eet ze der bordje leeg☺️