126 Reacties
één jaar geleden
12/8/23 geboren meisje met 34+2 gewicht 2750 44 cm ze was een groye premature baby Nu 5 maanden oud en weegt nu 6,5kg en 64 cm. En draagt 68/74 verschilt
één jaar geleden
Reactie op LvB22
Zolang ze op haar eigen lijntje zit is het vaak goed hoor! Die van ons dus ...
Dat zeker, hier ook heel vrolijk en heerlijk nog zo klein. Zeker als ik de baby's naast me zie lijken het voor ons net peuters. Ze is nog groot, in der cosleeper en haar kinderwagen bak. Heeft de verkleiner in haar baby stoel nog nodig. En doet maanden met kleren. Enige nadeel toch wel dat ze de draagzak past echt goed past met 62 68 en ik geen geweldige knopen ben en het dus te weinig doe daardoor.
één jaar geleden
Reactie op MomJessie-Xenn
Dat zeker, hier ook heel vrolijk en heerlijk nog zo klein. Zeker als ik de ...
Ik heb een emei baby draagzak. Die is echt ideaal ook voor kleine baby's😊
één jaar geleden
Reactie op Lisje3kids
Ik heb een emei baby draagzak. Die is echt ideaal ook voor kleine baby's😊
Ik zal hem is opzoeken dankjewel! Tot hoe groot gaat die ongeveer? Heb nu de tula explore. Ben vooral zo verliefd op mijn printje.
één jaar geleden
Reactie op MomJessie-Xenn
Ik zal hem is opzoeken dankjewel! Tot hoe groot gaat die ongeveer? Heb nu d ...
De draagzak gaat tot 15 kilo. En is van draagdoeken stof dus heerlijk zacht
10 maanden geleden
Onze jongens zijn met 35 weken geboren en waren 2,1 kg bij de geboorte.
Ze zijn nu 10,5 maand, beide 8 kg en 70/71 cm.
Ze dragen nog steeds maat 68.
10 maanden geleden
mn meisje is 28 Aug met 39 weken geboren.
Toen 3615 gram, lengte is niet gemeten.
Inmiddels dus 5,5 maand oud en 8,31 kilo en 65cm.
Maatje 74
(volledig borstgevoed)
10 maanden geleden
zoontje geboren met 50 cm en 3486 gram. Hij is nu met 5 maanden 67 cm en 9,25 kg.
Mijn nichtje zat ook heel erg lang in maat 50/56 (T/m 6 maanden ongeveer). Altijd wat klein geweest, maar heeft een groeispurt gehad en is nu zelfs groter dan de meeste kindjes van haar leeftijd! Zolang jouw kindje goed groeit op haar eigen lijn, dan is er niks aan de hand!😊
10 maanden geleden
Reactie op Ambii
zoontje geboren met 50 cm en 3486 gram. Hij is nu met 5 maanden 67 cm en 9, ...
dat is fijn om te horen! alle drie de kindjes zijn hier wel klein onze dochter van 7 past nu de kleren van haar vriendin van net 6. onze zoon van 6 een van de oudste in de klas maar wel klein maar lijkt erop dat hij nu een groeispurt krijgt aan zijn eet gedrag te zien haha.