126 Reacties
9 maanden geleden
Meisje, geboren met 42+0, 51cm 2,7kg (dysmatuur). Met 6 maanden: 67cm 6,2kg. Ze draagt al een paar maandebn maat 62, en gaat nu heeeel langzaam naar 68 (waar ik zin in heb, want heb allemaal leuke kleertjes al liggen haha). Maar uiteraard meer in de lengte dan in de breedte, want ze vul haar kleding niet uit. Strak zittende kleding is er hier niet bij haha
8 maanden geleden
Bedankt voor alle berichtjes. Ons meisje is nu 6,5 maand en anderhalve week geleden was ze 62cm en 5,9 kilo. 20 cm gegroeid en ong 3.9 kilo aangekomen 😁
8 maanden geleden
Reactie op MomJessie-Xenn
Bedankt voor alle berichtjes. Ons meisje is nu 6,5 maand en anderhalve week ...
Wat fijn zeg! Dat zijn goede berichten ❤️ je hebt gewoon nog een heerlijk klein moppie, van genieten!! Ze groeien al zo snel. Hier nu 7 maanden precies en 10kg, maat 74 en 73cm.
8 maanden geleden
Met 41 weken geboren, 3.9kg. Nu 6 maand, 7kg en 68cm. Zit momenteel al in maatje 74, 68 is al echt te klein. Nu zijn wij zelf niet zo groot. Mijn man 1.70 en ik 1.63.
8 maanden geleden
7 maanden, 73 cm & 8,5 kilo .. wel wat afgevallen door ziekenhuisopname maar alsnog een flinke vent!
8 maanden geleden
Jongens zijn van 24-3 en zijn dus ruim een jaar. Ze wegen nu beide 8,5 kg en zijn 73 cm.
8 maanden geleden
Reactie op Twinmama90
Jongens zijn van 24-3 en zijn dus ruim een jaar. Ze wegen nu beide 8,5 kg e ...
Je zit in de verkeerde groep. Dit is de september 2023 groep