40 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje is ook sneller mieperig, wil getild worden en word nu al 1,5 week rond 5u/6u daartussen wakker. Echt vermoeiend en zwaar idd.. Hoe ik t overleef? Toch maar steeds tegen mezelf zeggen “het is een fase” Overigens “fijn” voor mezelf te horen dat ik niet de enige ben 😆

één maand geleden

Wij ook en kiezen komen door 😣

één maand geleden

Reactie op mamavanscott2709

Mijn zoontje is ook sneller mieperig, wil getild worden en word nu al 1,5 w ...
Haha dit probeer ik ook steeds te herhalen maar t kan me niet snel genoeg gaan lijkt wel. Dit is de ergste tot nu toe ☹️

één maand geleden

Reactie op Colette&Amélie

Haha dit probeer ik ook steeds te herhalen maar t kan me niet snel genoeg g ...
Ik heb net gekeken tot hoelang die duurt (ook al kan t eerder stoppen). Not amused😫

één maand geleden

Pff ik heb het er ook moeilijk mee (net zoals zij natuurlijk). Niks is goed voor m’n dochter en ze maakt zo’n suuuper vervelend piepgeluid als ze iets wil en het niet gelijk binnen 1 seconde gebeurd 🥲. Ik ben anderhalve week geleden bevallen van haar broertje en dat maakt het helaas ook niet echt beter. Ik negeer het maar gewoon af en toe of ik probeer haar af te leiden, zo ga ik het hopelijk overleven 😂. Successs

één maand geleden

Reactie op oum1

Pff ik heb het er ook moeilijk mee (net zoals zij natuurlijk). Niks is goed ...
Oh bij deze houd ik t op die manier vol; denkende dat jij net bevallen bent en t dus wel zwaarder kan!

één maand geleden

Mijn zoekgeschiedenis staat vandaag ook vol met sprong 9. Wat heftig dit! Heel de dag huilt mijn zoontje. Niets is goed! En normaal gezien huilt hij amper. Ik weet niet hoe we dit overleven 😂

één maand geleden

Eten jullie kindjes overdag ook normaal, maar avond eten ook minder als eerder?

één maand geleden

Eten jullie kindjes overdag ook normaal, maar avond eten ook minder als eer ...
Jaa hier! In de ochtend ook niet super, verder overdag wel gewoon.. zo frustrerend 🙈

één maand geleden

Ja ik vind dit ook de heftigste tot nu toe en ondertussen al een dikke 3 weken aan de gang. 😑

één maand geleden

Herkenbaar! En super kieskeurig, haha.

één maand geleden

Loslaten en de app verwijderen 😉

één maand geleden

Heel erg herkenbaar. Vooral avond eten is drama. Yoghurtje na gaat wel weer goed en gelukkig eet hij overdag voldoende. Onze zoon is ook aanhankelijk en jengelig, terwijlhij dit eigenlijk nooit heeft. Iets vaker tot 10 tellen ;) en door...volhouden mama's en papa's

één maand geleden

Hier na een volle 3 weken drama nachten ging het beter, tot nu toe. Meneer is afgelopen week ziek geweest en dat was echt ellende (lees elk uur tot 3uur wakker en moeten troosten) maar hij wordt nu standaard weer tussen 2 en 3 wakker, alleen een flesje lijkt dan te helpen.. geef er maar aan toe op de hoop dat het maar weer een fase is...

één maand geleden

Het is maar een fase hou ik mezelf voor. Maar o wat ben ik gesloopt zeg. Elke nacht 2 tot 3 uur bezig om hem weer in slaap te krijgen. Normaal nooit zoveel last van de sprongetjes maar deze wauw

één maand geleden

Poeh, wat een heftige sprong is dit! Bijna iedere dag driftbuien bij het aankleden of bij het eten. Wij tellen de dagen af 🫠

één maand geleden

Wat ben ik ‘blij’ om dit te lezen haha. Ik vroeg me al af wat er met m’n dochtertje aan de hand was. Ze is ook ziek geweest dus ik linkte het daar nog aan. Maar man, wat een heftige sprong inderdaad. De exorcist is er af en toe niks bij. Normaal een heel zoet meisje maar er wordt nu aan m’n haren getrokken, zichzelf op de grond laten vallen, gesmeten met spullen. Blij als dit klaar is😂

één maand geleden

Hier ook hele dagen alleen maar huilen, niks is meer goed. En ineens ‘s nachts weer meerdere keren ontroostbaar wakker. Boos als iets te lang duurt naar zijn zin. Maar hij liep gisteren voor het eerst los, kwijlt zich helemaal nat van de kiezen. Dus had zal wel alles bij elkaar zijn wat hem niet helemaal lekker zit. Alles komt goed🤓🫠

één maand geleden

Wij zijn hier echt aan het strijden!

één maand geleden

Normaal helemaal nergens last van maar deze fase vind ik echt heel intens. Ik merk dat ik zelf overprikkeld raak. Niets is goed alleen maar huilen en echt krijsen. Daarnaast een zoontje van 3 die hoog gevoelig is dus die doet op het moment lekker mee vanwege haar gekrijs en natuurlijk de december gekte. Lang geleden dat ik me zo machteloos en wanhopig heb gevoeld. Echt dagen aftellen en tot 100 tellen.