1017 Reacties

één jaar geleden

Ik heb vooral savonds een opgeblazen buik. Maar dit zijn vooral darmen. Ze zeggen dan je tussen de 11 en 16 weken pas een echte buik gaat zien die ontstaat door het kindje

één jaar geleden

Ik ben 8 weken nu, en m'n buik is nog precies hetzelfde als voor de zwangerschap, al voelt die wel iets steviger aan. Ik ben benieuwd wanneer het bij mij echt zichbaar wordt

één jaar geleden

Continue opgeblazen, 's avonds vooral extreem. Voelt ook wel wat harder dan 'normaal'.

één jaar geleden

Ik heb ook echt een zwangere buik al.. bestaand uit een hoop vet en bolle darmen, denk dat de baby ergens 1/200e van de hele buik is 🫣🤣

één jaar geleden

Ik heb van mezelf al een buikje, maar zie nog geen verschil (nu ruim 6 weken). Broeken pas ik ook nog prima. Volgens de gynaecoloog ligt mijn baarmoeder naar achteren, dus een buik zal bij mij ook minder sneller zichtbaar zijn. Heb ook helemaal geen opgeblazen gevoel, wel last van de onderrug en stuitje bij inspanning

één jaar geleden

Nu zwanger van een tweede en verbaas me echt over hoe groot mn buik al is. Ben pas 8-9 weken maar helemaal opgeblazen en veel lucht in mn buik. Gewicht op de weegschaal zegt nog t zelfde als begin januari dus ben ook niet extreem aangekomen ofzo waardoor je een buik zou zien

één jaar geleden

Hier 10 weken zwanger en ook gigantisch opgeblazen, sochtends even erg😱 Ben ook al 3 kilo aangekomen, ben heel actief en slank, normaal sixpack😅 maar nu zelfs al zwangerschapsbroeken aan op kantoor anders knelt de knoop zo vooral als ik zit🤦🏼‍♀️ Ben zwanger van tweeling dus ben ook wel bang voor de weegschaal straks als het nu al zo hard gaat🙃

één jaar geleden

Ik ben nu 9+2 en heb echt nog geen buik. Af en toe (paar weken terug) een opgeblazen buik gehad in de avond, maar nu al een tijdje niks. Ben benieuwd wanneer je het gaat zien.

één jaar geleden

Ik ben sowieso volslank en vorige zwangerschap duurde het wel tot 17 weken tot het beetje zichtbaar werd. Denk dat het nu ook wel weer zo lang gaat duren. Nu iig nog niks te zien maar het is dan ook vroeg🤣

één jaar geleden

9 weken en nog niets te zien. Zelf merk ik het wel wat aan het eind van de avond bijvoorbeeld.

één jaar geleden

Wauw nu ook bijna 10 weken zwanger van de 2e. Sinds een paar dagen een mega opgezette buik. Mooi rond mega vol darmen😅 groots truien aan en m’n zwangerschapsbroeken zijn al van zolder gehaald

één jaar geleden

Ik ook 9 weken en heb ook wel een opblaasbuik. Normaal is het helemaal plat maar het is nu echt wel een rond buikje 😂

één jaar geleden

Hier nu 9 weken en al een net zo grote buik als bij de eerste met 20 weken. Daar duurde het tevens heeel lang voordat je het zag en bleef ik echt tot week 20 zo n awkward buik houden van idd bord teveel gegeten of beginnend zwanger haha! Heeft zich op het einde wel ingehaald 🤰🏻 Wel wat afgevallen ten aanzien van begin gewicht, maar toch al een aardige buik nu. Normale broeken zitten heel oncomfortabel en ben blij dat er nog grote truien over kunnen haha!

één jaar geleden

Morgen 8 weken, maar nog helemaal plat. Bij mijn zoontje kreeg ik pas na 20 weken een beetje een zichtbaar buikje voor de buitenwereld. Toen ik ging bevallen met 37 weken, zaten ze in het ziekenhuis te kijken of ik echt wel 37 weken was. Ik had echt een klein buikje, vergelijkbaar met 25 weken 🤭 Mijn baarmoeder ligt naar binnen gekanteld, waardoor het eerst van binnen allemaal groeit. 1 groot voordeel, ik was binnen een week alweer plat en heb er geen strepen aan over gehouden 👌 Maar ben nu dus w benieuwd of dit weer zo zal verlopen. Ik zou het namelijk ook wel heel leuk vinden om al wat sneller te kunnen showen, ipv alleen maar te hoeven vertellen dat ik zwanger ben 🙈

één jaar geleden

Hier toch al een buikje te zien . Maarja 2de zwangerschap gaat natuurlijk sneller 🤣🤣 en bij men eerste had ik ookal een buikje op 6weken . Heb natuurlijk altijd zelf maar 48kilo gewogen dusja zal er ook met te maken hebben waarschijnlijk

één jaar geleden

Ik vond zelf dat m’n buikje snel te zien was (omdat ik een strakke buik had van het sporten en ineens niet meer) maar als ik deze foto zie van gister waar ik zoek naar m’n buikje dan valt het weer mee haha (9 weken)

één jaar geleden

Ik ben 9 weken momenteel en mijn buik lijkt ook permanent opgeblazen alsof ik in week 16 zit 🥲 in de ochtend krijg ik me broeken dicht maar na de lunch gaat de knoop en de rits open verborgen achter een trui😂

één jaar geleden

Reactie op seltje93

Ik ben 9 weken momenteel en mijn buik lijkt ook permanent opgeblazen alsof ...
Haha heel herkenbaar!

één jaar geleden

Hier nu 8 weekjes en men darmen werken ook niet echt super mee 😅 maar door de buik is het niet altijd gemakkelijk het te verbergen voor andere 🙈

één jaar geleden

Dit is met 4 weken