31 Reacties
één maand geleden
Laatste fles om.half 8 a 8 uur en dan lekker naar bed. Meestal houdt ze zichzelf wakker tot.half 9. Ook al doe.ik haar eerder naar bed
één maand geleden
Onze zoon gaat om 8 uur naar bed en slaapt dan vaak binnen een half uur
één maand geleden
Dochtertje gaat om 19.00 naar bed dan is ze echt moe. Haar oudere broer ging op dezelfde leeftijd om 20.00 slapen. Daarvoor was hij niet moe. Hij sliep overdag ook wel langer en is nog steeds niet echt een ochtendmens 😅
één maand geleden
Mijn dochtertje gaat tussen 18.30 en 19.00 uur naar bed, slaapt tot ongeveer 07.30 uur (soms wat vroeger, soms wat later). Dat je kindje wakker wordt kan ook te maken hebben met slaapregressie, of het sprongetje van nu. Mijn dochtertje heeft bijna 2 maanden slecht geslapen en gaat nu eindelijk weer volgens oude ritme
één maand geleden
Ons zoontje van bijna 14 maanden slaapt overdag 1 slaapje van 12 tot ongeveer 14:30. Hij gaat ook rond 19 uur naar bed. Soms wat eerder soms wat later. Weet niet of jullie dochtertje nog 2 slaapjes doet? Misschien is ze toe aan 1 slaapje? Vaak kunnen ze dan ook vroeger wakker worden. Zou ook kunnen dat ze het misschien te koud heeft? Vaak zie je dan dat kindjes rond die tijd wakker worden? Of ind een slaapregressie.
één maand geleden
Tussen 18.30-19.30 en rond 06.00 wakker. Hoe vaak en lang slaapt je dochter overdag nog? Tussen 3 en 4 wakker zijn heeft wellicht een andere reden. De tijd om naar bed te gaan is namelijk prima!
één maand geleden
Reactie op PetraPetra
Tussen 18.30-19.30 en rond 06.00 wakker. Hoe vaak en lang slaapt je dochter ...
Vaak 2 keer, in de ochtend een half uurtje en van 1 tot half 3 vaak