15 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje van 12 weken slaapt al sinds dat hij 3 weken was door, overdag haalt hij die voeding weer in. Kun jij ook lekker je rust pakken!
2 jaar geleden
Het consultatiebureau adviseerde mij bij de twee maanden controle hem gewoon te laten liggen ‘‘s nachts. Ik ga jullie ritme niet verstoren zei ze. Zolang hij goed groeit is er niets aan de hand kreeg ik te horen 😊
2 jaar geleden
Ik heb geen idee maar ik volg mijn kindje in zijn ritme. Is zelf steeds langer tussen z’n voedingen gaan laten. Is nu bijna 10 weken en slaapt door sinds hij 2 maanden oud is. Weegt 6kg en maak hem zeker niet wakker. Drinkt overdag iedere 3-4 uur. Ik geef wel BV dus weet niet hoeveel hij drinkt.
2 jaar geleden
Vanaf 3 maanden creeeren ze sowieso een dag en nachtritme. Dus vooral lekker laten slapen, juist heerlijk! Hier slaapt ze vaak van 19 tot 7
2 jaar geleden
Ik volg onze zoon. Vannacht sliep hij van 23.30 tot 6.30 uur 🥳👏🏻😍! Eerste keer dat hij zo lang heeft geslapen en ik vind het fantastisch hahaha heb zelf ook geweldig geslapen voel me een heel ander mens. Hij is vandaag 10 weken oud en ik denk dat hij nu ongeveer 4.5 kilo weegt.
Ik geef bv en onze zoon laat duidelijk merken wanneer hij trek heeft en daarom kan ik er ook op vertrouwen dat hij deze nacht zoveel slaap heeft kunnen pakken zonder trek. Hij is 1 keer een beetje wakker geweest, maar toen heb ik hem een speentje aangeboden en viel hij direct weer in slaap (ik weet niet hoe laat dit was).
2 jaar geleden
Onze dochter slaapt meestal van 19/20 tot ongeveer 3 uur en dan weer tot 6/7 uur. ze heeft op 8 weken al eens een hele nacht door geslapen.
2 jaar geleden
Onze dochter is 11 weken en slaapt al sinds de kraamweek de nachten grotendeels door. Er zijn weleens nachten dat ze komt maar dan heeft ze vaak last van krampjes of iets anders wat haar dwars zit.
Vandaag heeft ze van 23:00 uur tot ze ligt nu nog te slapen (9:40 uur).
Wij volgen haar volledig hierin. Als ze een slokje wil dan komt ze wel want dat doet ze overdags ook 😊.
2 jaar geleden
Hier sliepen ze allebei vanaf een week of 6-7 de nacht door. Ze slaapt nu dik 12u aan een stuk en is 12 weken... een geruste baby nooit wakker maken! Als die honger hebben of de spiegel zakt, zullen ze wel laten weten haha, dat hoor ik meteen 😂