44 Reacties

3 jaar geleden

Ik had 2 dagen voor mijn NOD getest met de kruidvat test, en nu 2 weken later nog steeds zwanger. Het hoeveel hcg je nodig zou moeten hebben weet ik niet. Zolang die positief is goede hoop houden denk ik maar zo.

3 jaar geleden

Reactie op VeroniqueJ

Ik had 2 dagen voor mijn NOD getest met de kruidvat test, en nu 2 weken lat ...
Ja die goede hoop heb ik idd direct!!! En dat is ook een beetje het spannende… dat ik me zo goed erover voel na wat ik heb meegemaakt. Maar dit is wel de eerste keer sinds m’n miskramen dat ik met deze test zo ver voor nod positief test. Dat moet toch goed zijn zou je denken 🙈🙈💕💕💕 een broertje of zusje is zoooo welkom!!

3 jaar geleden

Ik heb 4 dagen vantevoren positief getest met k2v5. Ze zijn gevoelig en erg goede testen vind ik! Gefeliciteerd!🥰

3 jaar geleden

Reactie op ChristelvAc

Ik heb 4 dagen vantevoren positief getest met k2v5. Ze zijn gevoelig en erg ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hoever ben jij nu? Thx voor je antwoord! Ja ik zag deze testen altijd als ‘gewone’ testen, beetje zoals clearblue. Als je daar positief op test dan is het wel genoeg hcg. Maar nu las ik idd ineens dat het minder hcg nodig heeft voor positief. Geniet van je zwangerschap !!🥰🥳

3 jaar geleden

Reactie op moonlight87

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hoever ben jij nu? Thx voor je antwoor ...
Dankjewel ik ben nu 6+3. 🥰 Je zou een early van de action of early van cb kunnen doen maar denk vele het meest positief zijn over k2v5. Het blijft natuurlijk spannend tot na je NOD, had ik ook. Komt hopelijk helemaal goed voor je. 🍀

3 jaar geleden

Reactie op ChristelvAc

Dankjewel ik ben nu 6+3. 🥰 Je zou een early van de action of early van cb ...
Wauw mooi termijn al… heb je al snel je eerste echo? Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten 😍 Bedankt!! Mijn man is nog een beetje voorzichtig maar toch voelt het deze keer wel alsof het goed zal blijven gaan!!! Eventjes afwachten maar en hopen haha🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op moonlight87

Wauw mooi termijn al… heb je al snel je eerste echo? Ik hoop dat je niet al ...
Ik heb aankomende donderdag bij 7 weken de eerste echo. Lijkt eeuwen te duren haha! Snap ik, is ook een beetje eng zo voor je NOD maar als het al goed voelt hoop ik dat het zo mag blijven gaan. 😘

3 jaar geleden

Wanneer zou je je menstruatie morgen krijgen?

3 jaar geleden

Moeten*

3 jaar geleden

Reactie op ChristelvAc

Ik heb aankomende donderdag bij 7 weken de eerste echo. Lijkt eeuwen te dur ...
Succes en veel plezier donderdag!!! 🍀🍀🍀🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Reactie op moonlight87

Succes en veel plezier donderdag!!! 🍀🍀🍀🥰🥰🥰
Thanks ❤️

3 jaar geleden

In mijn ervaring zijn ze ongeveer net zo gevoelig als de sensitest extra sensitive, die zijn 10 miu/ml

3 jaar geleden

Volgens de bijsluiter hebben de Kruidvat 2x5 gewoon 25 IU/l nodig, maar bij mij slaan ze ook duidelijker uit dan de DA early, die 10 IU/l nodig heeft volgens de bijsluiter.

3 jaar geleden

Reactie op Leake

Volgens de bijsluiter hebben de Kruidvat 2x5 gewoon 25 IU/l nodig, maar bij ...
Gek dat dat zo gaat dan in de praktijk hè?! Ik kon zelf in de bijsluiter niets vinden.. bedankt dat je het doorgeeft! Maar hoe dan ook! Vergeleken met m’n vorige zwangerschappen heb ik nu een duidelijk streepje en toen niets dus ik hou hoop 🙈🙈 Ik zie dat jij 4 Jan positief had getest?

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem9292

In mijn ervaring zijn ze ongeveer net zo gevoelig als de sensitest extra se ...
Ja ik hoor dit dus echt meer ineens! Had je er wel een fijne ervaring mee gehad?? Bedankt voor je antwoord!

3 jaar geleden

Reactie op moonlight87

Gek dat dat zo gaat dan in de praktijk hè?! Ik kon zelf in de bijsluiter ni ...
Ja ik heb 4 januari voor het eerst getest, ik zou 5 januari ongesteld hebben moeten worden. De testen zijn allemaal geen tuurstreepje, maar het loopt ook niet echt super op... maar ik heb de laatste dagen ook veel meer gedronken. (Doe ik normaal iets te weinig en nu heb ik continu zin in thee). Ik snap dat ik me niet gek moet laten maken en dat ik er toch niks aan kan doen, maar het is al 3x misgegaan heel vroeg, dus ik test momenteel elke dag iig tot woensdag, als ik dat haal is het beter dan de MK. Soms ben ik bang dat mijn cyclus te kort is (deze cyclus was 21 dagen) en dat daardoor mijn hormoonspiegel niet optimaal is... maar de kans is veel groter dat het gewoon mijn leeftijd is... ik ben 43.

3 jaar geleden

Reactie op Leake

Ja ik heb 4 januari voor het eerst getest, ik zou 5 januari ongesteld hebbe ...
Jij moet nog aan je NOD komen?

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem9292

In mijn ervaring zijn ze ongeveer net zo gevoelig als de sensitest extra se ...
Bij mij waren de 2v5 van kruidvat echt een stuk eerder zichtbaar dan die van sensitest

3 jaar geleden

Reactie op Leake

Jij moet nog aan je NOD komen?
Ja! Donderdag zou ik ongesteld moeten worden dus dan zou m’n nod zijn toch? Of de dag erna..?

3 jaar geleden

Reactie op Leake

Ja ik heb 4 januari voor het eerst getest, ik zou 5 januari ongesteld hebbe ...
Och ik begrijp je onzekerheid en angst heel goed. Heb je toevallig met een gynaecoloog gesproken? Ze wilden bij mij eigenlijk ook een cyclus monitoren, maar afgelopen ronde was dat geen goede timing voor ons. Als dit nu niet blijft plakken dan gaan we dat wel doen (ik heb nl langere cyclus vaak!) Ik hoop voor nu dat je een heeeele mooie plakker blijft houden!!! Dat gun ik je enorm!! Ik ga voor je duimen 🍀🍀🤞🏼🤞🏼💕💕