9 Reacties
5 dagen geleden
Ik moet mijn zoontje eigenlijk ook wakker maken maar ik doe het niet, hierdoor gaat hij wel iets later naar bed, dus ipv 19.00 uur gaat hij dan 20.00-20.30 naar bed. Anders slaapt hij echt niet.... ik ben wel van plan om hem eerder wakker te maken want hij wordt soms wakker tussen 15.30-16.00.
Nu is het zo dat hij normaal 11.30-12.00 uur slaapt maar laatste tijden valt hij moeilijker in slaap waardoor het iets later wordt in de middag, dus daarom ook later wakker🥹 en dan vindt ik het zo zielig om hem wakker te maken.
5 dagen geleden
Hier ook 1 slaapje en maar 1 tot 1 en half uur. Erg kort. En in de ochtend vroeg wakker. Valt wel in de avond direct in slaap.
Is toch echt overal iets. Ene kind slaapt amper overdag en is vroeg wakker. Andere kind slaapt lang overdag en spookt in de avond/nacht😅
Hoelang slaapt je kindje met 1 slaapje?
2 dagen geleden
Bij mij slaapt ze gerust 2,5-3 uur of zelfs 4 uur als we haar niet wakker maken. Maar dan gaat de nacht eraan haha. En avonds later naar bed zie ik ook niet zitten want we hebben een dochter nog van 4 jaar die er gerust 6:15 wakker wordt dus wil ook wat aan mijn avond en nacht hebben 🤣
2 dagen geleden
We maken onze jongste na 2,5 uur wakker. Op de opvang en bij opa en oma slaapt ze vaak 1,5 tot 2 uur.