9 Reacties

3 jaar geleden

Het zou ook een vocht te kort kunnen zijn? Ik merk dat ik veeel meer moet drinken (water) nu en als ik 1,5L op heb het eigenlijk niet genoeg is op een dag en dan soms ook wat hoofdpijn ervaar. Weet niet of dit het kan zijn bij je?

3 jaar geleden

In mijn vorige zwangerschap (2020-2021) had ik ook extreme hoofdpijnen + migraine, de eerste weken. Zeker 4 a 5 dagen vd week was het raak. Paracetamol helpt niet of zeer nauwelijks omdat je bloedvaten verwijden. En het verwijden van je bloedvaten gebeurd weer omdat je door de zwangerschapshormonen meer bloed rond pompt.. En paracetamol doet niks aan het verwijden van je bloedvaten. Ze raden indd veel af qua medicatie maar bespreek het even met je huisarts. Bij mij zeiden ze toen der tijd, we kunnen er niet zo veel aan doen. Ik heb toen echt wekenlang pijn gehad. Icm werken was dat echt intens..

3 jaar geleden

Bij mij hielp vorige zwangerschap m鈥檔 ijzer inname groter te maken. Ik gebruikte Roosvicee Ferro.

3 jaar geleden

Reactie op mandarijn1985

Bij mij hielp vorige zwangerschap m鈥檔 ijzer inname groter te maken. Ik gebr ...
Altijd eerst even je waarden checken voor je gaat aanvullen

3 jaar geleden

Vervelend Loysa! Ik heb een mentholstick voor mijn voorhoofd die wel wat helpt (haalt scherpe randjes er iets af), daarnaast kan een massage helpen ontspannen als het vanuit nek-schouders komt. Misschien even een fysio om advies vragen? Soms kan een warme douche of warm voetenbadje gek genoeg ook iets helpen.. zeker voldoende drinken, ook bouillon. En als het echt niet te doen is kun je niet langer dan 5 dagen een nsaid nemen onder begeleiding van je arts...

3 jaar geleden

Reactie op Jamie0407

Het zou ook een vocht te kort kunnen zijn? Ik merk dat ik veeel meer moet ...
Drinken is altijd al een dingetje geweest. Maar proberen nu wel meer aan te denken om wat extra vocht te krijgen.

3 jaar geleden

Heel vervelend, heb er ook last van. Hoort bij de zwangerschap helaas en ook hier helpt pcm niet. Rust, drinken en pcm-spiegel. Dat is t enige wat je ertegen kunt doen.

3 jaar geleden

Reactie op Loysa

Drinken is altijd al een dingetje geweest. Maar proberen nu wel meer aan te ...
Heel veel succes 馃崁 Hopelijk wordt het snel beter 馃槝

3 jaar geleden

Wat vervelend zeg! Ik heb dit ook eerder gehad, maar bij mij bleek het mijn hb gehalte te zijn. Dus een ijzer tekort! Hier kun je ook erg hoofdpijn van krijgen en dan werkt een paracetamol ook niet. Wellicht kun je bij de huisarts bloed laten prikken!