30 Reacties

2 jaar geleden

kast orginazers voor in de commode 🙌 Verschillende maten hebben ze

2 jaar geleden

Ze hebben leuke tutdoekjes en speelkleden, verschoonkussen en overtrekjes hiervoor. Leuke knuffeltjes te decoratie, gewoon lekker neuzen op de kinderafdeling kan je je lol op 😅

2 jaar geleden

Ik vind dit een super aankoop. Zo gemakkelijk ☺️

2 jaar geleden

Wij hebben de kruidenrekjes van de IKEA boven de commode hangen

2 jaar geleden

Trofast bakken onder de tripptrapp. Ideaal voor slabben en dat soort meuk ✅ (foto van internet)

2 jaar geleden

Hier hebben we de Sundvik kledingkast opgeknapt.⚒️ (Ofja m’n vader moet de credits krijgen haha)

2 jaar geleden

Deze zijn zo fijn!

2 jaar geleden

Deze langwerpige, plastic spiegel kost een paar euro en vond mijn zoontje helemaal geweldig toen hij baby was. Kan niet breken en heeft afgeronde hoeken. Ik had ‘m in de box en als mijn zoontje daar dan in lag kon hij naar zichzelf kijken, vond hij fascinerend! 😊 Verder weet ik niet of je toevallig een Ikea matrasje hebt (veel mensen hebben die) voor je ledikant, maar ik vind de hoeslakens van Ikea daar ook echt het beste om passen. Heb ze ook van Hema en Prenatal gehad, maar die zijn net te strak. Veel shopplezier!

2 jaar geleden

Bij onze eerste dochter vonden wij het Voedingskussen van de Ikea heel fijn. Deze gaan we nou weer gebruiken.

2 jaar geleden

De kast organizers en de hydrofiele doeken zijn echt heeel fijn van de Ikea!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Wij hebben lang een wasmand als babybadje gebruikt. Ook gemakkelijk mee te nemen met vakanties/weekendjes weg: https://www.ikea.com/nl/nl/p/torkis-flexi-wasmand-binnen-buiten-blauw-80339224/

2 jaar geleden

2 jaar geleden

https://www.ikea.com/nl/nl/p/tarnaby-tafellamp-dimbaar-beige-60508072/#content wij hebben deze net gehaald. Echt ideaal omdat je de sterkte van de lamp zachtjes kunt bepalen van zwak naar fel licht. Dit lijkt mij handig voor de nachten zodat je niet ineens fel licht van de plafondlamp hebt.

2 jaar geleden

Reactie op SophieV21

Ik vind dit een super aankoop. Zo gemakkelijk ☺️
Jaa heb ik ook

2 jaar geleden

Voor als je de reaply methode wil gaan doen, de eetvestjes/kliedershorten. Echt geweldig. Verder de kast organiser. Matras van ikea ledikant was beste getest door consumentenbond. O en de matrasbeschermer lennast dacht ik. Zijn ideaal.

2 jaar geleden

Leuk topic! Wij zijn toevallig gisteren naar de Ikea geweest. Opzoek naar een fijne stoel voor de babykamer. We hebben deze uiteindelijk gekocht inclusief het voetenpoefje. Hij zit hemels, wilde er daar al niet meer uit haha. In t poefje zit ook nog opbergruimte. Vond ik dan wel weer handig 😊 https://www.ikea.com/nl/nl/p/oskarshamn-oorfauteuil-met-voetenbank-tibbleby-beige-grijs-s99485343/

2 jaar geleden

Reactie op Zonnigedag

Leuk topic! Wij zijn toevallig gisteren naar de Ikea geweest. Opzoek naar ...
Jaa ideaal hè! Die stoel hebben wij ook gekocht. Zit er nu al regelmatig in haha 😆

2 jaar geleden

Zo’n trolley! En dan vullen met luiers/billendoekjes en alles wat je maar nodig hebt voor de kleine om hem/haar te verschonen. Ideaal om beneden te hebben staan. Rolt hem zo de kast weer in en het is weer opgeruimd! Beste aankoop ooit geweest!

2 jaar geleden

Wat een top tips allemaal! Bedankt!

vorig jaar

Reactie op Loena123

Hier hebben we de Sundvik kledingkast opgeknapt.⚒️ (Ofja m’n vader moet de ...
Hoe krijg je die panelem eruit?