10 Reacties

2 jaar geleden

Bij mij helpt het wel als ik dan iets kleins eet. Banaan bijvoorbeeld.

2 jaar geleden

Mijn redding was van die kale toastjes en een glas water naast je bed. Ik heb het iets anders dan wordt ik wakker en moet ik plassen. Dan wordt ik misselijk en trek tegelijk. En de afgelopen weken gingen m’n darmen dan ook mega tekeer. Even wat drinken en wat eten werkt dan. Mijn theorie is dat ik misselijk wordt als ik te lang niet gegeten heb. Ik kan die breek toastjes eten ook als ik misselijk ben. Misschien kan je zoiets of iets anders vinden?

2 jaar geleden

Reactie op Loes1230

Mijn redding was van die kale toastjes en een glas water naast je bed. Ik h ...
Die toastjes liggen ook naast mijn bed. Vindt mijn vriend ook heel leuk.. dat geritsel midden in de nacht 😂

2 jaar geleden

Herkenbaar, ik heb idd ook een pakje crackers naast mijn bed liggen voor als ik s nachts wakker word van mijn maag!

2 jaar geleden

Reactie op sophje88

Die toastjes liggen ook naast mijn bed. Vindt mijn vriend ook heel leuk.. d ...
Haha, same here. Maar jammer dan hoor voor manlief 🤣 ik begin de dag nu ook met een halve banaan voordat ik uit bed stap, dat helpt ook een beetje tegen de misselijkheid/duizelig gevoel sochtends.

2 jaar geleden

We zijn ongeveer even ver denk ik, ook 6 februari de eerste echo. Ik ben einde van de avond en in de nacht misselijk, niet dat ik moet overgeven. Maar vervelend gevoel in m'n maag. De afgelopen dagen overdag juist veel honger. Waarbij ik ook echt iets moet eten, omdat ik flauw en duizelig word. Ik probeer nu maar gedurende de dag steeds kleine dingen te eten verspreid over de dag. Maar het is verwarrend allemaal hoor. Vind ik sowieso met de zwangerschapskwaaltjes bij mezelf. Het ene moment daar last van, dan is het weg en heb ik weer ergens last van. Dag geen klachten, dag daarna ontzettend beroerd.

2 jaar geleden

Reactie op OnsUkkie

We zijn ongeveer even ver denk ik, ook 6 februari de eerste echo. Ik ben e ...
Jaa precies. Dat vervelende gevoel in de maag, de gehele dag.. nu ook totaal geen trek in een warme maaltijd. Maar verder de hele dag inderdaad honger. Eet nu ook maar wat vaker kleinere dingen overdag. T is gewoon zo vervelend. Ik ben nu zoals wij zelf denken 6+5.

2 jaar geleden

Bij mij werken juist frisse dingen: druiven, blauwe bessen, etc. Kruimelt tenminste ook niet zo in je bed 😏

2 jaar geleden

Reactie op Loysa

Jaa precies. Dat vervelende gevoel in de maag, de gehele dag.. nu ook totaa ...
Hier ook 6+5 toevallig!

2 jaar geleden

Reactie op Ris.

Bij mij werken juist frisse dingen: druiven, blauwe bessen, etc. Kruimelt t ...
Whahaha dat is zeker waar wat die kruimels zijn wel echt een issue!