40 Reacties

2 jaar geleden

Ehm... de voorgaande 2x eindigde ik met een operatieschort .. aangezien beide ondergespuugd. Dus we zien het wel weer

2 jaar geleden

Reactie op pascalle1987

Ehm... de voorgaande 2x eindigde ik met een operatieschort .. aangezien bei ...
😂😂😂 ik naakt, dus ga er vanuit deze keer weer..

2 jaar geleden

Oversized nachthemd gekocht bij primark zit lekker los en van onder “open” bij eerste bevalling veel bloed verloren en dus nachthemd weggegooid ga er van uit deze ook eenmalig aan te doen dus haaha

2 jaar geleden

De vorige keer bevaljurkje gekocht (jurkje en vestje) toen niet gebruikt dus poging 2 haha

2 jaar geleden

Ik ook deze. Kan me echt helemaal niet meer herinneren wat ik aanhad. Het begon bij mij na t avondeten en kwam gelijk in een stortbevalling, weet echt niet meer of ik me heb omgekleed 😅 ga nu kijken! Dat jurkje van Bonprix ligt iig weer klaar.

2 jaar geleden

Deze heb ik ook, maar meer voor na de bevalling. Vorige keer in een shirt bevallen en dat was ook echt prima, die ging uit zodra de baby er was geloof ik. Dus ik ga nu weer voor een T-shirt en dan na het douchen kan ik in dat nachthemd.

2 jaar geleden

Voor de vorige bevalling ook speciaal een pyjama jurkje gekocht maar was ook uiteindelijk naakt… wilde in het moment niks meer om mijn lijf hebben😂😅

2 jaar geleden

Volgens mij had ik een of ander shirt aan wat tijdens de bevalling van mij perse uit moest. Voor na de bevalling had ik een wijd pyjama hemd.

2 jaar geleden

Ik had een big shirt, maar uiteindelijk naakt bevallen. Veel te heet, ook al was het -10 buiten 🥲

2 jaar geleden

Ik wilde tijdens bevalling niks aan mijn lijf. Heb ook paar keer in bad gezeten. Na de bevalling wel een pyjama jurkje aan gedaan.

2 jaar geleden

Lekker naakt, ging in en uit bad, onder de douche etc. Uiteindelijk ook in bad bevallen. Daarna heerlijk een big shirt aan gedaan (XXXL ofzo)

2 jaar geleden

Ik alleen een voedings bh en vervolgens ziekenhuis jurk 😂

2 jaar geleden

Ik vond het vooral lekker om een sportbeha (beetje losse) aan te hebben en zo’n netbroekje. Verder snikheet dus helemaal niks! Vooral voor na de bevalling vond ik het fijn een lang t-shirt aan te kunnen doen en grote onderbroeken. 😂

2 jaar geleden

https://www.bonprix.nl/product/voedingsnachthemd-zwart-960134/?itemOptionId=1190526723&promo=Nachthemden&typ=PLA&anbieter=googleshopping&aktion=Shopping_smec&version=MAT&matchkey=144774374121_96013495%2348&gclid=EAIaIQobChMIh53255jIgAMVTp9oCR2uIwsAEAQYAyABEgIJJfD_BwE Ik had dit gekocht, werd uiteindelijk een keizersnede maar nadien was dit ook handig ivm makkelijk toegang met voeden. En niet de hoofdprijs. (En heb 'm nadien ook gewoon nog gedragen omdat ie ook prima zit niet zwanger of voeding gevend)

2 jaar geleden

Ik heb deze ook al vrij vroeg in de zwangerschap gekocht Vd bonprix. Zeker een aanrader, slaapt heerlijk en zit ruim waardoor ik niet zo snel oververhit raak ‘s nachts.

2 jaar geleden

Heb zwarte hemdjes en zwarte t-shirts gehaald en zwarte sport bh wat lekker zit dus ik kan in alle soorten bevallen als ik het warm of koud krijg

2 jaar geleden

Ik slaap nu het liefst naakt,dus het liefst doe ik ook zo bevallen. En daarna gewoon lekker een ruim tshirt aan. Dag daarna deed ik alweer kleding aan.

2 jaar geleden

Deze heb ik ook, ik heb er 3 gekocht en gedragen bij mijn vorige bevalling. Vond ze ook heel fijn voor de dagen daarna (ik kon niet uit bed komen)

2 jaar geleden

Ik heb het bevallingsjurkje! ❤️