7 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb ook veel jeukende plekjes op m'n buik, vooral na het douchen. Er wordt gezegd dat dat komt doordat je buik groeit en je huid daarop reageert. Daar steek ik het dus ook maar op 😉

2 jaar geleden

Bij mij ziet de striae er heel anders uit en zit voornamelijk aan de onderkant van m’n buik. Ziet er meer uit als scheuren en lange stroken ipv puntjes.

2 jaar geleden

Volgens mij krijf je striemen vooral als strepen en niet als vlekjes

2 jaar geleden

Ik heb en strepen en zulke puntjes als striemen, dus het zou zomaar kunnen!

2 jaar geleden

Bij mij begon t bij mijn vorige zwangerschap met puntjes zoals op jouw foto maar het is moeilijk te zeggen via een foto. Even goed in de gaten houden zelf

2 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap begon het ook op sommige plekken met puntjes, telkens zag je die uitrekken en dat de huidstructuur anders was. Uiteindelijk met n week of 34 echt wel scheuren, nu op m’n heup gebeurt weer hetzelfde
Ik had bij ons zoontje nooit straie tot de moment dat ik mocht gaan persen. Ik zag mijn huid scheuren van de druk. Nu weer geen enkele straie alleen enorm op mijn heupen. Ik ben benieuwd als ik binnenkort beval of weer hetzelfde gebeurt. Ik maakte me er zo druk in! Nu denk ik “het zijn de eerst tekeningen van onze kindjes” en op telkens je buik insmeren na kan je het toch niet tegenhouden 🥰. Wat je wel kan is Bio oil smeren deze maken ze minder zichtbaar. Ik heb alvast mijn voorraad ingeslagen voor na de bevalling mijn buik en heupen 2 keer per dag in te smeren zodat ze vervagen 😊.