422 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Lovemyprincess

Dat is dus wat ik ook denk, dat er mensen groen invullen omdat ze het nog n ...
Dat is wel balen eigenlijk, maar als de meiden die nu groen hebben aangegeven en straks alsnog aangeven of het een jonge of meisje is dan hebben we voor september in ieder geval 2 van de 3 hartjes wel correct 🤷🏻‍♀️☺️

één jaar geleden

Reactie op Lovemyprincess

Dat is dus wat ik ook denk, dat er mensen groen invullen omdat ze het nog n ...
Ik denk dat er ook veel september mama’s zijn die het geslacht nog niet weten maar de verrassing mama’s weten het natuurlijk eerder. Dus ik denk (en hoop) dat het nog recht getrokken wordt! Ik ben bijvoorbeeld 8 sept uitgerekend en bij mij in de buurt is een geslachtsecho pas mogelijk vanaf 15 weken. Eerder doen ze niet. Dat is dus pas over 2 weken! 🤞🏻💙💕

één jaar geleden

💚 19 💙 5 💗 4 +meisje!😍 Ik denk dat de groene hartjes inderdaad niet helemaal goed gaan🤭

één jaar geleden

Reactie op September2109

💚19 💙5 💗3 Ik dacht dat het geslacht niet willen weten zeldzamer is dan ...
Ja dacht ik ook, vond het bijzonder om te zien hier! Wij willen het iig niét weten!😃

één jaar geleden

Voor alle dames die tot nu toe dus 💚 hebben ingevuld, mochten jullie het geslacht WEL (willen) weten haal dan even een groen hartje eraf!!! Dus nogmaals voor de duidelijkheid: Een 💚 is ALLEEN voor de mama’s die het tot de geboorte niet willen weten en NIET voor alle mama’s die het NU nog niet weten maar uiteindelijk wel zullen horen bij bijv een pret echo of de 20 weken echo! 🤗 Hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is!

één jaar geleden

Reactie op September2109

💚19 💙5 💗3 Ik dacht dat het geslacht niet willen weten zeldzamer is dan ...
Ik hoop dat mensen het wel goed begrijpen! Zou super leuk zijn als het weer minder zeldzaam wordt

één jaar geleden

💚19 💙5 💗5

één jaar geleden

💚19 💙5 💗6

één jaar geleden

💖

één jaar geleden

Reactie op jamycirk

💖
Oke dan dus nu: 💚19 💙5 💗7 (Graag ALLE hartjes telkens noteren lieve mama’s)

één jaar geleden

💚 20 💙 5 💗 7

één jaar geleden

💚21 💙5 💗7

één jaar geleden

💚22 💙5 💗7

één jaar geleden

💚22 💙5 💗8 We krijgen n meisje 😍 Helemaal happy 🤸‍♀️

één jaar geleden

💚 22 💙 6 💗 8

één jaar geleden

💚22 💙7 💖8

één jaar geleden

💚22 💙7 💖9

één jaar geleden

💚22 💙9 💖9 Ik krijg een eeneiige tweeling vandaar 2 jongens erbij.

één jaar geleden

💚22 💙10 💗9

één jaar geleden

💚23 💙10 💗9