34 Reacties

2 jaar geleden
Wij hebben de geo 3 gekocht. Als ik t goed begrepen heb is die om te bouwen zodat je 2 kindjes kunt vervoeren. Wij hopen na onze dochter nog meer kinderen te krijgen en misschien zelfs als ze nog in deze wagen zit.
Daarnaast is de geo3 wat ruimer en heeft een grotere mand eronder. En ik vond m fijner rijden! Maar dat is heel persoonlijk.
Ik ben wel gevoelig voor als iets duurder is dan zal t wel beter zijn 🤪. Het is onze eerste en we hebben goed gespaard omdat we lang op haar hebben gewacht, maar 500 euro kun je inderdaad een hoop andere spulletjes voor kopen…

2 jaar geleden
Wij hebben al bijna 3 jaar de day+! Enorm blij mee. Grote bak, mocht je zelf lang zijn of je man, is dit wel fijn. De geo is volgens ook prima. Ik zag trouwens dat de Joolz day ook in de aanbieding is bij Van Asten.

2 jaar geleden
Wij hebben de Joolz Day+. Super blij mee, maar willen hem gaan verkopen en een Geo kopen, omdat je deze inderdaad kan ombouwen voor meer kindjes.. Onze jongste dochter is nu 8 maanden, dus is dat nog wel nodig straks! Ze zal 14 maandjes zijn als de baby komt, dus als we een dagje weg willen is het fijn dat 1 de handen vrij heeft voor onze oudste dochter en de ander achter de wagen met de 2 kleintjes kan lopen..

2 jaar geleden
Is er ook alweer een geo 3😱 dat gaat allemaal snel. Wij hebben destijds de geo2 gekozen, omdat daar een hele grote boodschappen mand onder zat toch de day. Dat was eigenlijk het grootste pluspunt dat we daarvoor gekozen hebben. Maar weet dus niet hoe de geo 3 eruit ziet 🤭

2 jaar geleden
Reactie op 3despruitje
Wij hebben de Joolz Day+. Super blij mee, maar willen hem gaan verkopen en ...
En dit inderdaad. we hoopten heel erg kindjes te mogen krijgen binnen 1,5 jaar. Dus daarom ook voor deze wagen gekozen. Helaas is dit anders gelopen, dus hoeven we hier geen gebruik van te maken.

2 jaar geleden
De joolz day is veel minder kwaliteit, dat is niet vergelijkbaar met de geo. De geo is ontworpen voor jaren gebruik en ook om zelfs 2 kindjes in te vervoeren

2 jaar geleden
Geo is sowieso stuk groter, stabieler, hoger (heel fijn als je lang bent) en hele grote boodschappenbak 😊

2 jaar geleden
Wij hebben voor de GEO gekozen, echt een prachtige wagen + wij wonen in een binnenstad waar letterlijk alle tegels ongelijk liggen of zelfs los, de GEO ging er zonder problemen overheen de Day+ was gewoon rampzalig

2 jaar geleden
Overigens hebben wij zelf ook voor de geo gekozen! Vonden deze toch wel echt een stuk degelijker aanvoelen dan de day+. We wonen in de polder en krijgen onze zoon tijdens het oogstseizoen, dus willen ook makkelijk over de prutwegen kunnen komen. Daarnaast ook boswandelingen en voor op reis enzo, daarom zijn wij voor de geo gegaan. :) Maar je moet vooral zelf even naar een babypark ofzo gaan om het verschil te voelen. Het is heel persoonlijk wat je zelf prettig vind. Daarnaast heeft babypark ook allemaal videos op YouTube met uitleg over de wagens, dat vond ik zelf een fijn begin. Succes met de keuze!

2 jaar geleden
Reactie op Robin095
Overigens hebben wij zelf ook voor de geo gekozen! Vonden deze toch wel ech ...
Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Wij zijn ook wel naar Prenatal en naar babypark gegaan maar toch blijft de keuze lastig. Misschien toch nog maar een keertje gaan. De Dubatti sprak ons ook wel aan..

2 jaar geleden
Reactie op Steph6
Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Wij zijn ook wel naar Prenatal en naar ...
Misschien een goede tip maar mijn schoonzus heeft een dubatti. Die is wel minder kwaliteit dan Joolz. De banden zijn met lucht terwijl de Joolz volgens mij gewoon harde banden heeft. Ook is de dubatti stuk kleiner en mindere kwaliteit. Mijn schoonzus heeft spijt dat ze niet voor de Joolz heeft gekozen. Maar goed het is een persoonlijke keuze. 🥰