24 Reacties

Het geeft aan dat het ongeldig is

2 jaar geleden

die van mii doet het ook niet

2 jaar geleden

Hij doet het alleen niet馃

2 jaar geleden

Bedankt voor het doorgeven van de foutcodes! We hebben dit teruggekoppeld aan de Negenmaandenbeurs en hopen dat het snel opgelost is. Houd dit topic in de gaten voor een update :) Heb je al kaarten en wil je toch graag naar de 24baby Lounge? Stuur even een mailtje naar fabienne@24baby.nl. Dan lossen we dat voor je op!

2 jaar geleden

Het invoeren van de toegangscode zou inmiddels weer moeten werken! Zo niet, mail dan even naar fabienne@24baby.nl :)

2 jaar geleden

Hi! Waar kan ik de toegangscode vinden?

2 jaar geleden

Is de korting niet meer? Voucher code staat er wel in maar geeft geen korting met afrekenen

2 jaar geleden

Reactie op Lixa

Is de korting niet meer? Voucher code staat er wel in maar geeft geen korti ...
Hoi! Het is geen kortingscode, maar een speciale VIP-toegang :) Je betaalt dus de normale prijs, met als extraatje dat je toegang krijgt tot de 24baby Lounge.

2 jaar geleden

Reactie op 1906ter

Hi! Waar kan ik de toegangscode vinden?
Via de linkjes in dit artikel: https://www.24baby.nl/24baby-lounge-negenmaandenbeurs/ . Als je op een linkje bij een tijdslot klikt, is de code automatisch ingevuld. Succes :)

2 jaar geleden

Is dit de toegangscode?

2 jaar geleden

Reactie op royb95

Is dit de toegangscode?
Ik kan het niet goed zien. Als je via de link hierboven op deze pagina bent gekomen, dan zit je op de goede pagina. :)

2 jaar geleden

Ik krijg helaas ook bovenstaande foutcode. Als ik de code van de foto van Royv95 intyp, lukt het wel, maar niet voor de tijd die ik wil. Ik wil graag zaterdag 14.00u

2 jaar geleden

Lukt bij mij ook niet..

2 jaar geleden

https://www.24baby.nl/24baby-lounge-negenmaandenbeurs/ Als het goed is hoef je via deze link geen code in te vullen. Kies vooral de goede dag. Het tijdstip maakt niet uit! Hopelijk tot komende week :)
Ik heb 2 tickets te koop voor iemand die nog nodig heeft wij kunnen helaas niet meer

2 jaar geleden

Reactie op Dian |24baby

Ik wou een middag ticket kopen. Maar hij pakt alleen tijdslot van 11.30 - 12.30 maakt dat dan wat uit?

2 jaar geleden

Reactie op Rainbow baby after allot off miscarriages

Ik heb 2 tickets te koop voor iemand die nog nodig heeft wij kunnen helaas ...
Voor welke dag heb je tickets?

Reactie op Wen 28

Voor welke dag heb je tickets?
Zaterdag aanstaande

2 jaar geleden

Is de 9 maandenbeurs maar 1x per jaar?

2 jaar geleden

Is de 9 maandenbeurs maar 1x per jaar?
Ja.