Hey gaan jullie de kerstboom zetten mijn kindje is 13maanden zo bang dat ze de kerstboom omtrekt. Is heb ook geen hekje voor errond duur hekje kopen voor 1 jsar is ook te gek vind ik
Ik ga wel een kerstboom zetten, hang er alleen niets breekbaars in 😅. En extra voorzichtig met hem alleen laten. Heb dan ook wel nog een box waar ik mijn zoontje in kan zetten als ik echt even uit de kamer moet
Wel een kerstboom en veel niet breekbare dingen er in zoals houten ornamentjes enzo. Hier staat alles gewoon nog qua accessoires en dat gaat goed dus hopelijk met de boom ook
Wij gaan m gewoon opzetten! Hebben wel plastic ballen maar die hadden we al vanwege de hond 😂🙈 dus als ie dan omvalt is het ook niet gevaarlijk op de boom na
Hier is de kerstversiering al hufterproof, alles stuitert en is van plastic. We gaan wel de voet van de boom verzwaren (kunstboom) zodat hij minder makkelijk om te trekken is. En verder vooral heel consequent zijn met corrigeren…
ander geluid, ik begin er niet aan. Mijn uk grijpt echt alles wat los en vast zit en is nu ook gek op klimmen. Ik heb geen kamer waar ik haar uit kan houden. Ik hang een grote kerstkrans aan de voordeur, maak een kerststuk voor op de eettafel en dat is het dan. 🤗
Hier staat de boom sinds gisteren 🙈
Mijn ondernemende nieuwsgierige dreumes laat hem volledig links liggen gelukkig.
Alles wat er in hangt is al van plastic ivm katten die graag de ballen uit de boom slaan
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken! Erg jammer want ik hou van kerstbomen😍
Hij kan sinds een weekje lopen (en ik denken dat het niet erger kon toen hij kroop en stond) vind het al genoeg werk om hem uit m’n kasten te houden en van de hout kachel en de honden mand vandaan 😴😴
Zet je eerst poosje de boom neer zonder iets er in of alleen lampjes. Even ...
Hier staat de boom (neppe) ook van vrijdag zonder iets in en veel kijkt ze er niet naar om. Maar ik vrees dat dat wel komt als de versiering en lampjes erin hangen 😂
Hier staat ie ook gewoon hoor! heb haar aangeleerd dat ze niet aan de boom mag komen, door steeds ‘nee’ te zeggen als ze eraan trok. Na een paar keer doet ze het niet meer en is de boom veilig:) staat al 2 weken 😁
Hier vandaag ook opgezet!
Nog een tipje zodat je niet die scherpe hangertj ...
Heb geen TikTok dus kan het filmpje niet zien. Ik moet zeggen ik heb ook niets breekbaars in mijn boom hangen, En daar ging allemaal al een touwtje aan dus geen ijzeren hangertjes in de boom nodig gehad.
Hier staat ie nu ook. Vanochtend heeft hij er heel even een paar minuutjes naast gezeten en heeft de boom niet aangeraakt. We moeten nog even zien hoe het gaat. Maar belangrijkste is gewoon consequent in blijven dat het niet mag, mocht hij eraan gaan zitten. 😊
Wij hebben de kerstboom nu een week staan en alleen plastic er in.
Ons aapie vindt het sinds kort leuk om alles te aaien en daarbij ook ‘aai’ te zeggen. Wij hebben hem nu geleerd dat hij de boom en ballen alleen mag aaien. Dus nu gaat hij 10 keer per dag naar de boom en zegt hij ‘aaaaai’ en loopt hij weer weg 😅
Ik twijfel want heb gewoon geen zin om heel de tijd te moeten zeggen dat het niet mag. Hij luistert heel goed, maar bij iets nieuws moet je wel even paar dagen consequent zijn