15 Reacties

vorig jaar

Hi ! Wij hebben de stokke tripp trapp. Nu nog met Newborn inzet maar hebben de baby inzet ook al in huis. Het is niet de goedkoopste stoel in aanschaf maar je kan er mega lang mee doen omdat de stoel meegroeit met het kind. Wij hebben bijv de stoel en de baby set nieuw gekocht maar de newborn en kussenset voor de babyset 2e hands via Vinted. Scheelt toch weer. Ben er heel blij mee tot nu toe.

vorig jaar

wij gebruiken nu de ikea kinderstoel met baby inzet. eigenlijk al vanaf dat ze 4 maand is.

vorig jaar

wij hebben de hauck, nu nog met baby inzet wat tegelijk als wipper gebruikt kan worden. voorheen hadden wij de stokke voor de andere kinderen maar die hadden we al weggedaan. nu zijn we voor de hauck gegaan eigenlijk hetzelfde als de stokke maar dan een wat leuker prijskaartje.

vorig jaar

Reactie op Jamie0407

Hi ! Wij hebben de stokke tripp trapp. Nu nog met Newborn inzet maar hebben ...
Dit hier ook! Echt zo blij mee. 🥰

vorig jaar

Wij hebben ook ook stokke tripp Trapp. Mijn man en zijn broer hadden die vroeger ook en konden er echt nog tot 10 jaar op zitten ofzo (btw wij zitten nu af en toe op die van mijn dochter haha zit best lekker). Nieuw zijn ze idd prijzig, wij hebben hem gekregen, maar ik heb ze op marktplaats inclusief alle accessoires wel voor mooie prijsjes gezien!

vorig jaar

Bedankt voor jullie reacties, zat inderdaad ook al naar de stokke te kijken, maar jullie bevestigen het haha

vorig jaar

de bugaboo giraffe is qua zitje veel groter dan de stokke tripp trapp
Wij hebben de cybex lemo vier in een. Beste aankoop van al onze baby spullen.

vorig jaar

Wij hebben de stokke Steps met Newborn accessoires. Wel iets minder lang te gebruiken dan de Tripptrap, maar we vonden ‘m wel veel mooier. Alles overigens tweedehands en heel erg blij mee ipv nieuw te kopen!

vorig jaar

Wij hebben de (zwarte) Stokke Steps gekocht incl de Newborn set. Deze wordt veelvuldig gebruikt. Is zeker zijn geld waard. Qua design vind ik deze kinderstoel ook mooi passen in het interieur.

vorig jaar

Wij hebben voor beide kinderen een Tripp Trapp. De oudste (2 jaar) zit nu met alleen het rugleuninkje van de babyset en een tuigje. De jongste (5 maanden) zit nog in de newbornset. Zodra ze zelfstandig kan zitten gaat de babyset met tafelblad erop. Daarnaast hebben we ook nog de babystoel van IKEA. Handig voor buiten, voor eten bij anderen, of voor kindjes van bezoek.

vorig jaar

Wij hadden geen zin om bijna 300 euro te betalen voor een Stokke dus we hebben een look a like gekocht van de lidl. Erg mooi ding!

vorig jaar

Wij hebben de witte van IKEA voor buiten en meenemen. Voor beide kinderen hebben we de tripp trapp. De oudste is 2 en zit er al los op, zonder babyset of tuigje gewoon gezellig bij ons aan tafel. Klimt er al zelf op en af en blijft netjes zitten. Onze dochter zit nu nog in de newborn set maar zal snel over gaan naar het baby setje. Wij doen wel zonder blad en schuiven haar lekker aan aan tafel.

vorig jaar

Stokke steps ❤️ nu nog het wipstoeltje erop maar binnenkort als ze goed kan zitten gaan we over naar de kinderstoelset.

vorig jaar

wij hebben de Bugaboo giraffe. Vind het een fijne stoel,omdat wij niet een hele grote woonkamer hebben 😁.. En wij hebben de wipstoel erbij waar ik de newbornstoel op kan zetten. ben er zelf heel blij mee.