144 Reacties

één jaar geleden

Mensen die veel te veel parfum of deo dragen.. Vooral nu ik alles sterker ruik, met een paar sprayen kom je al heel ver! Je hoeft niet het halve potje meteen te gebruiken

één jaar geleden

Ik heb HG, en als dan gebeurt wat op dit plaatje staat 😒

één jaar geleden

Reactie op Danique97

Mensen die veel te veel parfum of deo dragen.. Vooral nu ik alles sterker r ...
Ben juist blij dat ze wat deo of parfum gebruiken... ga van zweetlucht echt over mijn nek 🤮

één jaar geleden

Mensen die roken op straat, ga bijna over m’n nek als ik er langs moet lopen 🥴

één jaar geleden

Bij het opstaan vanochtend al in de keuken ruiken dat er hachee word gemaakt, superfijn zo smorgens als je alles beter ruikt😅 Heb me ontbijt maar even ergens anders gegeten

één jaar geleden

Heerlijk dit geklaag 😂 ik was vanmiddag ineens boos op mijn vriend omdat hij het niet nodig vond dat we bevroren frambozen kochten, maar ik wilde dat gewoon!!! 🙈

één jaar geleden

Tussen sept 202 en mei 2021 zwanger geweest van mijn eerste kindje. Dat was echt n heerlijke tijd. Half NL op slot, lockdown, avond klok, geen feestjes of festivals.. Nu vliegen de feestjes, festival, uitnodigingen mij om de oren en dat vind ik toch best wel lastig 😅 Ik mis het wel, n borrel drinken/n festival bezoeken.. M’n vriend zegt bijv: t is voor n goed doel / we krijgen er iets moois voor terug. Maar ik mag er toch gewoon over zeuren/klagen. Ik mag het toch gewoon missen? 😅

één jaar geleden

Vorig jaar een MA gehad, dus de weken voor de eerste echo waren extra spannend. Tijdens aankondiging zwangerschap bij schoonfamilie dit ook aangegeven. Zwager: “Ja, maar elke zwangerschap is spannend.”

één jaar geleden

Reactie op Lepel

Mensen die roken op straat, ga bijna over m’n nek als ik er langs moet lope ...
Deze inderdaad!!! Blegh haha

één jaar geleden

Colleges die zeggen hoe kan jij al met 7 weken iets voelen Dat geloof ik niet word in zo boos van

één jaar geleden

Ik ga heel goed op dit topic 😂. Of als mensen nadat je zegt ik spuug 15x per dag en ben de hele dag misselijk; maar het is gelukkig eindig. Ja Gerda dat klopt en ik weet dat ik er iets moois voor terug krijg maar het is gewoon klote 😜

één jaar geleden

Ben echt extreem moe voel me nooit uitgerust wil de hele dag op bed blijven en irriteer me dood waneer de buren weer aan het blowen zijn het stinkt!

één jaar geleden

Mijn zoontje was gister oververmoeid wilde gewoon slapen, maar volgens mijn zonder had hij honger daarom was hij aan het huilen zegt ze nog: oma kent jou ondertussen wel. 🥲 ik heb de liefste schoonmoeder maar niemand kent mijn zoontje beter, ben 24/7 samen met hem

één jaar geleden

Reactie op MWMV94X

Tussen sept 202 en mei 2021 zwanger geweest van mijn eerste kindje. Dat was ...
Erg herkenbaar….. en dan te bedenken dat alle leuke feestjes en festivals er straks aankomen in de zomer periode 😭😭😭

één jaar geleden

Reactie op jolien 🖤

Erg herkenbaar….. en dan te bedenken dat alle leuke feestjes en festivals e ...
Wahahah ja.. Ik had al heel veel kaartjes voor feestjes. Ik ga wel n groot deel verkopen en ga denk 2 a max 3 buiten feestjes meepakken. Oa Supersized Koningsdag. Zolang de zon schijnt, er n hangmat is en een mocktail vind ik t allemaal prima 🤪

één jaar geleden

Reactie op Daisy.

Vorig jaar een MA gehad, dus de weken voor de eerste echo waren extra spann ...
Wat een lul

één jaar geleden

Mensen die zeggen ‘je bent zwanger hè, niet ziek’. Vooral mannen. Of kinderloze oudere vrouwen.

één jaar geleden

Reactie op RoosVK92

Mensen die zeggen ‘je bent zwanger hè, niet ziek’. Vooral mannen. Of kinder ...
Zooo grrrrr. Ja maar t maakt me wel ziek! Kut mannen 😂

één jaar geleden

Ik was best wel veel misselijk, wat wel redelijk hinderlijk is. Alleen nu ben ik dus ineens twee dagen niet meer misselijk, ben ik ook niet blij en onzeker! Pffff

één jaar geleden

Ohhh dames, gisteren was een ramp! Ben een weekje op vakantie, en we hopen vandaag naar huis te gaan, maar je raadt het al… gisteravond autopech, auto moeten laten afslepen in the middle of nowhere en een dure taxi moeten bellen om terug naar ons huisje te komen 😭 ben er helemaal klaar mee!