151 Reacties

5 maanden geleden

Beste baby van mij: Waarom telkens op je buik draaien als je niet zelf terug draait en dan boos worden en gaan huilen zo'n 20x per nacht zodat ik je terug moet leggen. (Terwijl je gewoon kan draaien of op je buik kan slapen) ?????????

5 maanden geleden

Ok laat maar hij heeft bedacht om vanaf nu een buikslaper te zijn. Na 2 nachten huilen wanneer hij op de buik lag. Ligt hij nu sinds een uur prins heerlijk te slapen op z'n buik. Gelukkig ligt hij op zo'n aero matras. Dus hij slaapt als een roosje. Ik lig maar bezorgd naar de babyfoon te staren. M'n oudste deed dit precies zo maar die kon zelf beter terug draaien toen hij bedacht een buikslaper te zijn

5 maanden geleden

Reactie op Dnnies

Pfffff ik ben op vakantie in Duitsland met mijn vriend en 2 zoons (6mnd en ...
Soms zie je aan de buitenkant niet waarom mensen met de lift gaan. Mijn man had vorig jaar een ontstoken hartzakje. Zag er goed uit, maar was kapot na een wandeling van 50 meter. Laat staan als hij de trap moest nemen. Mensen hebben ons toen ook boos aangekeken. Kan je zeggen dat dat ook niet leuk is

茅茅n maand geleden

Mijn ouders passen normaal op vrijdag op. Ik heb nu vakantie (werk in het onderwijs) en kon eindelijk eens een keer naar de sauna met een vriendin die alleen op vrijdag kan. Ze kon alleen vandaag. Mijn ouders zijn net deze week op vakantie. Bij het KDV was eerst maar plek voor 1 kind(ik heb nog een dochter van 3) maar gelukkig kwam er nog een plekje vrij. Evi heeft de HMV ziekte maar leek hier niet veel last van te hebben(een paar blaasjes op de voeten en 1 op de hand). Werd ik vanochtend gebeld dat ze heel hard moest halen en pijn leek te hebben en diarree had. Eten wilde ze ook niet. Slapen deed ze steeds ook maar heel kort. Heb ik haar net opgehaald, wat denk je. Gewoon vrolijk. Knijpfruitje gehad. 2 broodjes gingen er makkelijk in en gewoon vrolijk. 馃し. Ik had me zo verheugd op een dagje sauna. Mijn vriendin die kan de aankomende tijd niet. Echt balen.

茅茅n maand geleden

Ik ben er even helemaal klaar mee met alle slaap problemen, de strijd rondom slapen, het niet willen slapen, de uren huilend in slaap wiegen en niet mogen wegleggen. Ik ben op. Helemaal op.... ik huil net zo hard mee. Mijn man is na 10 min er al klaar mee waardoor ik het weer overneem omdat hij de frustraties weer deels uit naar de kids wat ik weer zielig vind (niks ernstigs hoor maar sneller ge茂rriteerd dan nodig) Ik voel me op, ik voel me overprikkeld, ik voel me alleen. Zo ik moest echt even klagen hierover

茅茅n maand geleden

OH MIJN KAT. Soms kan ik hem echt van het balkon af teren, het is dat hij zo lief is 馃き slaapt baby net, gaat hij keihard lopen mauwen. Baby wakker 馃珷

茅茅n maand geleden

Reactie op Maloe1991

Ik ben er even helemaal klaar mee met alle slaap problemen, de strijd rondo ...
Oh meid, zo herkenbaar 馃ゲ voel je niet schuldig, die frustraties mogen er zijn! Konden ze maar praten he? 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Maloe1991

Ik ben er even helemaal klaar mee met alle slaap problemen, de strijd rondo ...
Dit had ik kunnen schrijven! Man die het ondertussen niet eens meer wil proberen. Ik halve nachten (of meer) wakker en ook nog op het logeerbed. Het hardere en slechtere bed.

茅茅n maand geleden

Boh nou contact gehad met cb over dat vechten tegen het slapen. Wat een drama was het weer vandaag. 4 minuten methode geprobeerd maar kind na 2 uur nog steeds helemaal over de zeik en paniek huilen. Toen hield m'n moederhart het niet meer vol en hem bij me even gepakt om de paniek weg te krijgen bij m. En toch weer beetje geholpen met in slaap te vallen. Naast bedje gezeten en nu bleef hij wel liggen waardoor de stoel methode wel lukte. Maar wat een drama is dit zeg.

茅茅n maand geleden

Reactie op Maloe1991

Boh nou contact gehad met cb over dat vechten tegen het slapen. Wat een dra ...
Pffft zo鈥檔 methode gaat toch ook echt tegen alles van je moederhart in of niet? Volgens mij heb je het goed gedaan. Ik zou eens kijken naar slapacoaching die wat meer op de behoeftes van je kindje gericht is, bijv Eindelijk slapen of Liefde van een moeder. Sterke en lekker blijven klagen dat lucht op!