660 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Flojox

Wij hebben dat ook vaak! Voordat ik de afzuigkap uitzet, zet ik white noise ...
Wat goed! White noise werkt bij iedereen in huis slaapverwekkend… behalve bij de kleine 😂

één jaar geleden

Reactie op C8L

Wat goed! White noise werkt bij iedereen in huis slaapverwekkend… behalve b ...
Je hebt ook pink noise, brown noise (vind ik heel fijn voor mezelf) en eventueel womb sounds. Proberen waard misschien? 😊

één jaar geleden

Reactie op Mamaannie

Sorry voor de foto maar is best groot en het witte uiteinden is harder dan ...
Ik stuur je wel even een privé bericht. Het lijkt wel op wat ik verlies! Alleen is het bij mijn helemaal bruin

één jaar geleden

Reactie op Flojox

Je hebt ook pink noise, brown noise (vind ik heel fijn voor mezelf) en even ...
Ik heb ze inderdaad op Spotify maar daarvan val ik zelf in slaap 😅

één jaar geleden

Reactie op Mamaannie

Sorry voor de foto maar is best groot en het witte uiteinden is harder dan ...
Sorry voor de rest🙈🙈 scroll maar snel verder haha! in de privé berichten kun je geen foto delen kwam ik achter. Bij mij is het wel wat bruiner zie ik Annie… Foto verwijderd

één jaar geleden

Ha dames, ik haak voor het eerst aan in deze groep. Ben een beetje op zoek naar lotgenoten😜. Onze Ties is van 1 september en dus 8 weken oud! Ik worstel met slapen. Hij valt eigenlijk alleen in de draagzak of aan de borst in slaap. Zelfstandig in slaap vallen lukt nog niet. Meer kindjes die hiermee worstelen? Vooral ‘s avonds ben ik uren aan het wiegen, zingen, voeden en uiteindelijk valt ie pas om 22.00 oververmoeid aan de borst in slaap in ons bed. Dan slapen we maar samen. Wie herkent dit?

één jaar geleden

Reactie op Kyra1

Sorry voor de rest🙈🙈 scroll maar snel verder haha! in de privé berichten ...
Ik had ook zo iets en vlak daarna na was het vloeien voorbij. Bij mij gelukkig wel na 4,5weken. Maar ik wil zeggen dat dit dan voor jullie hopelijk ook het laatste restje is. Sterkte.

één jaar geleden

Reactie op Kyra1

Sorry voor de rest🙈🙈 scroll maar snel verder haha! in de privé berichten ...
Ja wat een gorigheid he. Ik hoop zoals viv zegt dat dit het laatste restje is....

één jaar geleden

Reactie op anouk261

Ha dames, ik haak voor het eerst aan in deze groep. Ben een beetje op zoek ...
Sws, Hannah valt bijna nooit en al zeker niet in de avond uit haar zelf in slaap. Denk dat het er ook een beetje bijhoort.....

één jaar geleden

Reactie op Mamaannie

Ja wat een gorigheid he. Ik hoop zoals viv zegt dat dit het laatste restje ...
Ik heb mijn pasgeboren dochter aan het lachen gekregen met mijn gruwel geluiden toen mijn placentarest mijn lijf verliet 😂 was nog wel net iets groter dan dat van jullie, lekker vlezig met witte stukken erin 🙃

één jaar geleden

Reactie op Freya97

Ik heb mijn pasgeboren dochter aan het lachen gekregen met mijn gruwel gelu ...
Ellende 🙈 wel schattig dat ze ging lachen😇😇

één jaar geleden

Reactie op Freya97

Ik heb mijn pasgeboren dochter aan het lachen gekregen met mijn gruwel gelu ...
Ik had geen placentaresten maar wel een enorme bloedstolsel in de eerste week ter grootte van een kleine appel 🥹 voelde alsof een alien uit mijn lijf aan het zakken was 🤣

één jaar geleden

Reactie op C8L

Ik had geen placentaresten maar wel een enorme bloedstolsel in de eerste we ...
Nog een baby😂😂😂😂😂

één jaar geleden

Reactie op Kyra1

Nog een baby😂😂😂😂😂
Dat dacht ik op dat moment wel 😂

één jaar geleden

Reactie op anouk261

Hey! Maak je geen zorgen. Zelfstandig in slaap vallen is heel moeilijk voor baby’s en kleine kinderen. Ik zou dit ook zeker niet als doel stellen. Je kunt het beste doen waar je je goed bij voelt en hoe hij het beste in slaap geraakt. Als je hulp bied, komt het zelfstandig slapen vanzelf. Tip is om @thegentlekidd te volgen op insta, zij geeft realistische tips mbt slaap

één jaar geleden

Reactie op anouk261

ik denk dat de meeste hier het wel herkennen, erg normaal. Kan je hier wel vertellen wat ik doe, maar denk dat het vooral een zoektocht is wat werkt voor je. Bij mij bleek de kleine overprikkeld te zijn, te lange wakkertijden. Dat geeft ze niet aan met vermoeidheidssignalen maar hongersignalen… hoe weet ik dit, gewoon uitproberen. Ook wel tips van hier opgepakt en dan maar proberen wat werkt. Ondertussen hebben we een soort slaapritueel en slaapt ze niet meer in de box, maar altijd in het wiegje. Werkt voor ons echt goed.

één jaar geleden

Reactie op C8L

Ik had geen placentaresten maar wel een enorme bloedstolsel in de eerste we ...
Ja dat is vrij normaal maar weet nog bij mn eerste dat ik me toen ook kapot schok 😂

één jaar geleden

Een baby van 2 maandjes vermaken.. Hij is steeds actiever en langer wakker na een voeding. Merk dat hij graag wil spelen maar weet niet zo goed wat ik hem kan ‘aanbieden’. Speeltjes doen hem nog nie zoveel, en om er nou zelf de hele tijd boven te hangen vind ik ook weer wat. Hij vermaakt zich heerlijk in bad, gaat flink met zijn benen spartelen maar dat is ook t enige. Alvast bedankt

één jaar geleden

Reactie op strawberrywater

Een baby van 2 maandjes vermaken.. Hij is steeds actiever en langer wakke ...
Babygym (zelf maken of kopen), boxmobiel of zon rand voor in de box is voor nu echt geweldig https://www.bol.com/nl/p/zacht-knisperboek-baby-box-speelgoed-zwart-wit-contrasterend-sensorisch/9300000137662279?referrer=socialshare_pdp_androidapp

één jaar geleden

urg kleine wordt morgen 7 weken en sinds een dag of 2 is het overdag echt gedoe. ‘s nacht gaat nog wel. maar overdag slaapt ze niet meer dan 30 min, continu voeden, duidelijk overprikkelt… regeldag, sprongetje.. wie zegt het, maar ik ben doodop 😑