660 Reacties
één jaar geleden
Ha dames, ik haak voor het eerst aan in deze groep. Ben een beetje op zoek naar lotgenoten😜.
Onze Ties is van 1 september en dus 8 weken oud!
Ik worstel met slapen. Hij valt eigenlijk alleen in de draagzak of aan de borst in slaap. Zelfstandig in slaap vallen lukt nog niet. Meer kindjes die hiermee worstelen? Vooral ‘s avonds ben ik uren aan het wiegen, zingen, voeden en uiteindelijk valt ie pas om 22.00 oververmoeid aan de borst in slaap in ons bed. Dan slapen we maar samen.
Wie herkent dit?
één jaar geleden
Reactie op Kyra1
Sorry voor de rest🙈🙈 scroll maar snel verder haha! in de privé berichten ...
Ik had ook zo iets en vlak daarna na was het vloeien voorbij. Bij mij gelukkig wel na 4,5weken. Maar ik wil zeggen dat dit dan voor jullie hopelijk ook het laatste restje is. Sterkte.
één jaar geleden
Reactie op Mamaannie
Ja wat een gorigheid he. Ik hoop zoals viv zegt dat dit het laatste restje ...
Ik heb mijn pasgeboren dochter aan het lachen gekregen met mijn gruwel geluiden toen mijn placentarest mijn lijf verliet 😂 was nog wel net iets groter dan dat van jullie, lekker vlezig met witte stukken erin 🙃
één jaar geleden
Reactie op anouk261
Ha dames, ik haak voor het eerst aan in deze groep. Ben een beetje op zoek ...
Hey! Maak je geen zorgen. Zelfstandig in slaap vallen is heel moeilijk voor baby’s en kleine kinderen. Ik zou dit ook zeker niet als doel stellen. Je kunt het beste doen waar je je goed bij voelt en hoe hij het beste in slaap geraakt. Als je hulp bied, komt het zelfstandig slapen vanzelf. Tip is om @thegentlekidd te volgen op insta, zij geeft realistische tips mbt slaap
één jaar geleden
Reactie op anouk261
Ha dames, ik haak voor het eerst aan in deze groep. Ben een beetje op zoek ...
ik denk dat de meeste hier het wel herkennen, erg normaal. Kan je hier wel vertellen wat ik doe, maar denk dat het vooral een zoektocht is wat werkt voor je.
Bij mij bleek de kleine overprikkeld te zijn, te lange wakkertijden. Dat geeft ze niet aan met vermoeidheidssignalen maar hongersignalen… hoe weet ik dit, gewoon uitproberen. Ook wel tips van hier opgepakt en dan maar proberen wat werkt.
Ondertussen hebben we een soort slaapritueel en slaapt ze niet meer in de box, maar altijd in het wiegje. Werkt voor ons echt goed.
één jaar geleden
Een baby van 2 maandjes vermaken..
Hij is steeds actiever en langer wakker na een voeding. Merk dat hij graag wil spelen maar weet niet zo goed wat ik hem kan ‘aanbieden’. Speeltjes doen hem nog nie zoveel, en om er nou zelf de hele tijd boven te hangen vind ik ook weer wat.
Hij vermaakt zich heerlijk in bad, gaat flink met zijn benen spartelen maar dat is ook t enige.
Alvast bedankt
één jaar geleden
Reactie op strawberrywater
Een baby van 2 maandjes vermaken..
Hij is steeds actiever en langer wakke ...
Babygym (zelf maken of kopen), boxmobiel of zon rand voor in de box is voor nu echt geweldig https://www.bol.com/nl/p/zacht-knisperboek-baby-box-speelgoed-zwart-wit-contrasterend-sensorisch/9300000137662279?referrer=socialshare_pdp_androidapp