660 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Mamaannie
Hoe zit het met kruipen, tijgeren en rollen bij jullie. Die van mij wil gaa ...
Hier een dame die alleen rolt van buik maar rug. Komt allemaal vanzelf wel denk ik maar zo! Blijft ze nog iets langer klein
8 maanden geleden
Mijn baby lijkt al geen baby meer. Ze rolt al van de rug naar de buik vanaf 4 maanden. Nu rolt ze beide kanten op ze probeert op haar buik haar benen onder zich te krijgen. Op de buik verplaatste ze zich achteruit, maar nu soms komt ze al wat vooruit door zich af te zetten met haar voet. Ze zit al zelfstandig rechtop en ze staat al graag bij de bankrugleuning rechtop.
8 maanden geleden
Florian gaat vanaf 4 maanden van rug naar buik en sinds 2 weken ook van buik naar rug (soms meestal gaat hij huilen). Ook de beentjes al onder zich. Maar geen beweging voor of achteruit. Zitten gaat hem aardig af.
Morgen vliegen we naar San Francisco 😱. Heb er wel mega stress voor.
8 maanden geleden
Reactie op FOX1988
Och je wat een reis met zo'n kleintje! Ga je op vakantie? Ik vond het een l ...
Ja we gaan 5 weken rondreizen door West Amerika. Maar alles wel flexibel. Heeft de kleine geen zin of werkt het echt niet met hem dan zoeken we ergens een plek en blijven we daar gewoon. Maar toch, het had niet mijn voorkeur, manlief wilde heel erg graag. De jetlag maak ik me inderdaad het meeste zorgen om. Hij heeft al zo een slecht ritme.
8 maanden geleden
Reactie op Vivi92
Ja we gaan 5 weken rondreizen door West Amerika. Maar alles wel flexibel. H ...
Wat een mooie reis! Ik heb met manlief een reis gemaakt in Canada en even Seattle nog aangetikt. Zoo mooi! Willen zeker nog eens die kant op en dan nog iets meer van oregon en washington state enzo meenemen. Maar we willen dat de kinderen iets ouder zijn. Vorige jaar met onze dochter van 2,5 naar La Palma geweest. (Was toen zwanger) We zeiden meteen tegen elkaar. Volgende keer met het vliegtuig pas weer als ze ouder zijn 😅 en was slechts 4 uur vliegen 🫣 plus tijd vanaf huis reizen en vooraf op vliegveld en na landing etc.
Respect hoor dat jullie het aandurven! Jullie tikken de bekende steden aan in Californië? San Francisco, San Diego, Los Angelos, Las Vegas etc? Yosemite park?
8 maanden geleden
Reactie op Vivi92
Ik ben benieuwd. Misschien hebben wij na deze reis ook wel zo iets van volg ...
Hij doet het heel goed. Uiteraard totaal anders zo met baby. Hij slaapt bij ons in bed en heeft geen nachtvoeding nodig hierdoor. Wel bang dat hij straks thuis na 5 weken verwent te zijn niet meer in zijn eigen bed wil.
MOD
één maand geleden
Lieve dames!
Hoe gaat het met iedereen? En met alle prachtige kindjes? Zijn die van jullie ook zo ondernemend en nieuwsgierig 😅 Hier is Djoah inmiddels een grote broer. Zijn zusje Maeve is 4 september geboren en inmiddels lijken we een aardig ritme te hebben gevonden met drie kindjes! Moet zeggen dat ik het wel pittig vind met twee ‘kleine kids’ 💙🩷
één maand geleden
Haaaay!
Wat leuk! Mijn dochter Maeve is ook geboren op 4 september, maar inmiddels al 1. Grote broer Hayden vind het maar wat gezellig om een zusje in huis te hebben. Ze krijgt de hele dag kusjes en knuffels en hebben samen veel lol. Het is heel gezellig, maar ook zeker 3x zo druk.
één maand geleden
Reactie op Suusepuus
Lieve dames!
Hoe gaat het met iedereen? En met alle prachtige kindjes? Zij ...
Wat mooi! Vroeg me al af hoe het met je gaat!
Hier ook de laatste loodjes. Hannah is van 5 september en gaat nu snel al een grote zus worden. Ben ook wel benieuwd hoe dat zal gaan. De zwangerschap zo op het laatst is wel pittiger met een klein meisje op ontdekkingstocht elke dag 🤣
Fijn om te zien dat alles goed gaat in elk geval!
één maand geleden
Wat een lieve foto’s! Fijn dat alles zo goed gaat. Hier aan het genieten van onze 2 meiden. Er komt geen kindje meer bij. Veel aan het sporten om mijn lijf weer helemaal op orde te krijgen. Dat gaat de goede kant op. Nika heeft wel wat last van doorkomende kiesjes, verder super vrolijk en gezellig. Ik vind deze leeftijd zo’n leuke fase ❤️ puur genieten
één maand geleden
Leuk weer van iedereen te horen 😄.
Met Florian alles goed. Op dit moment helaas waterpokken. Maar met zijn extreem en voedselallergieën gaat het gelukkig echt super goed. Hij zet nu ook zijn eerste stapjes en is super vrolijk. Blijft helaas een matige slaper maar laatste tijd weinig te klagen.
Wij zijn al een tijdje (nu in ronde 6) bezig voor nummer 2.
één maand geleden
Wat leuk om weer van iedereen te horen. En leuk dat er ook al een paar bezig zijn met een broertje of zusje (of al hebben)! Heel stiekem denk ik ook wel aan een tweede maar ik zie niet hoe dat allemaal in de tijd moet passen om nog een kindje te hebben, we hebben onze handen vol aan ons zoontje 🥹
Drie weken geleden gestopt met bv bij 14 maanden. Slaapt eindelijk sinds een maand of twee door en begint steeds vaker en langer zelfstandig te staan. Hij racet wel met de loopwagen door de woonkamer en begint al veel woordjes en geluidjes te leren. Het is zo gezellig met hem in huis 🥰
één maand geleden
Lang niet meer gereageerd en uberhaubt op deze app gezeten. Maar ook wij zijn in verwachting van een broertje/zusje, het blijft een verassing! Ben nu 22 weken!
één maand geleden
Haha deze topic doet me weer helemaal terugbrengen naar de zenuwen en kriebels van mn zwangerschap.
Hier al een druk en erg ondeugend mannetje. Slaapt helaas nog steeds niet dooor 🥲.
Wij denken ook soms aan nummer 2, maar vind het ook wel erg moeilijk. Dit gaat heel gek klinken maar voel me soms nog steeds postpartum, zoo moee en aan t uitzoeken wat werkt. Elke keer als ik denk dat ik hem door heb komt er weer een sprong haha
En weet gek genoeg ook niet hoe dat gaat passen, heb men handen vol. Maaaaaar het lijkt me ook gewoon zo leuk om een broertje of zusje voor m te hebben.
Emoties gaan alle kanten op hihi.
Gefeliciteerd alle nieuwe mama’s en mama’s to beee! 🩶🩶
één maand geleden
Reactie op strawberrywater
Haha deze topic doet me weer helemaal terugbrengen naar de zenuwen en krieb ...
Wij zijn er ook sneller voor gegaan omdat onzer dochter mega goed slaapt en door slaapt en verder echt heel easy peasy is. Dus ik snap volkomen dat jullie het wel willen maar het nog eventjes 'uitstellen'!