1101 Reacties

één jaar geleden

Hier als symptomen •gevoelige borsten •hoofdpijn met vlagen •moe •zere rug •af en toe misselijk met overgeven Op eigen berekening 5 sept uitgerekend🍀 Ouders, broers en zussen weten het inmiddels ivm eerdere MA. Dus heel fijn dat ze met je mee leven naar elke echo toe!

één jaar geleden

Voor nu schommel ik naar eigen berekening tussen 31 augustus of 1 september. Ik had veel last van kramp en een beetje misselijkheid maar naar mijn gevoel heb ik bijna nergens meer last van. Vind ik wel eng 🙊 Mijn familie weet het al ivm eerdere miskraam in oktober. 🍀

één jaar geleden

Reactie op ChristelvAc

Voor nu schommel ik naar eigen berekening tussen 31 augustus of 1 september ...
Spannend he! Helemaal eng wanneer je na je gevoel een dag geen symptomen hebt, stress level schiet dan omhoog!

één jaar geleden

Reactie op AIS97

Spannend he! Helemaal eng wanneer je na je gevoel een dag geen symptomen he ...
Ja echt! Terwijl ik het ook weer eng vond toen ik veel krampjes en steekjes had 😅 het is nooit goed denk ik haha.

één jaar geleden

Reactie op ChristelvAc

Ja echt! Terwijl ik het ook weer eng vond toen ik veel krampjes en steekjes ...
We willen graag door spoelen naar september, dan is t pas goed haha

één jaar geleden

Hee Leuk!! Ik ben naar eigen berekening 3 sept. Uitgerekend. Heb 6 jan. De eerste echo ook ivm eerdere miskramen en een bbz. Ben heel erg zenuwachtig voor de echo.

één jaar geleden

Hier als symptomen enkel lichte kramp links onder in de buik. Ook wel hoofdpijn met vlagen maar heb ik helaas wel vaker. Verder energieker dan ooit, niet misselijk, ofzo. Eigen berekening 5 sept 🥰. Zou heel mooi zijn. Is eerste trouwdag van mij en mijn man. Mijn beste vriendin (die geen kinderen wil) is op de hoogte. Gaat wel de beste tante ooit worden. Verder wachten we nog even, geloven het zelf nog niet helemaal. En dus weinig klachten, makkelijk te verbergen.

één jaar geleden

Reactie op ChristelvAc

Ja echt! Terwijl ik het ook weer eng vond toen ik veel krampjes en steekjes ...
Denk inderdaad dat het allemaal niet goed is. Ik zou klagen als ik veel last van kwaaltjes zou hebben. Maar nu ook omdat er eigenlijk niks is, dus angst.

één jaar geleden

Bij familie hebben we het goed weten verstoppen tijdens de kerstetentjes. Het ene feest was bij ons thuis en had ik een flesje non-alcoholische cava in de koelkast staan, waar ik stiekem van ging bij schenken. Bij het ander feest een glas cava subtiel weggegoten en de rest dronk mijn man stiekem leeg. Qua voeding was zo goed als alles pregnancy proof. Wel net drie dagen op midweek geweest met een groep vrienden, daar hebben we het tegen gezegd omdat we onze zomervakantie met hen moeten schrappen en ze dus op zoek moeten naar een andere locatie met een slaapkamer minder 😅. De meiden gaan me ook helpen om op oudejaar het te camoufleren dat ik niet drink of bepaalde dingen niet eet. Voorts probeer ik mijn agenda leeg te houden wat betreft sociale uitjes de komende weken, vind het toneel spelen zo vermoeiend 😅

één jaar geleden

Hey leuk om alles hier te lezen en te delen❤️ ben nu 5weken. Ik ben 1 sept uitgerekend. Heb enorm gevoelige borsten en ik moet bij het minste kokhalzen🙈 het moe zijn valt best mee, desondanks het vroeg wakker worden en intens dromen. Vorige week heb ik wel veel last gehad van de typische krampen die me dan weer onzeker maakte omwille van 2mk. We blijven positief🙏🍀. 13jan eerste echo❤️ Proficiat iedereen! 😘

één jaar geleden

Hoi! Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben. 5 sept uitgerekend en 17 jan de eerste echo. Met kerst was het moeilijk om niks te zeggen. Seranoham weggegooid en m’n vriend heeft telkens stiekem m’n wijn opgedronken. Met oud en nieuw gaan wij met vrienden uit eten, naar een feestje en slapen we in een hotel. Absoluut niet te verbergen dus.. daarom hebben we besloten het dan maar vroeg aan iedereen te vertellen. Gisteren aan de schoonfamilie, met een slabbetje I love tante voor de jarige. De reacties waren helemaal geweldig. Vanmiddag zijn mijn ouders aan de beurt en morgen dus wat goede vrienden. Het is heel vroeg, maarja. Symptomen; gevoelige borsten, kleine steekjes links onderin m’n buik en verder eigenlijk mega vrolijk! Zo blij!

één jaar geleden

Hier ook een paar symptomen Borsten staan op springen. Doen echt ontzettend pijn Heel erg moe Steken in mijn buik, de ene x links de andere x rechts Af en toe heel misselijk ( gelukkig niet overgeven) Af en toe last van de rug En Af en toe hoofdpijn Bij ons weet mijn familie het al wel omdat het onze 2e ivf behandeling was. En iedereen wist dat ik 2e kerstdag mocht testen. Mijn schoonfamilie heeft nog nergens naar gevraagd (ondanks dat zij ook overal van op de hoogte zijn) die nieuwjaarsdag maar vertellen. Na 4 miskramen is het erg spannend maar het gevoel zit gewoon goed en ben er eigenlijk heel rustig onder.

één jaar geleden

Ik weet nu een tiental dagen dat ik zwanger ben. Enerzijds zijn die gevlogen, anderzijds lijkt de tijd voorbij te kruipen. Hebben jullie hier ook ‘last’ van?

één jaar geleden

Reactie op BergerVischje

Hier ook een paar symptomen Borsten staan op springen. Doen echt ontzettend ...
Al redelijk wat symptomen. Vier miskramen, wat verschrikkelijk. Hier slechts één en ik voel toch dat ik er anders in sta dan vorige keer. Ik hoop dat het voor jullie (en iedereen hier) ditmaal goed mag lopen 😌🍀

één jaar geleden

Reactie op Miamam

Al redelijk wat symptomen. Vier miskramen, wat verschrikkelijk. Hier slecht ...
Dank je ja 1x met 7 weken de rest was allemaal vrij vroeg na de positieve test. Maar wat ik zeg. Vanaf de terugplaatsing heb ik al het gevoel dat het goed zit

één jaar geleden

Hoi! Sinds vandaag zeker weten zwanger! 6 sept uitgerekend. Hier alleen beetje hoofdpijn en menstruatiekramp. Verder nergens last van. Zou fijn zijn als het zo blijft. Bij mijn zoontje ging het na week 22 snel berg afwaards met mijn lichaam, dus ik geniet nu vol op van vrijwel klachtenloos zijn. Mijn beste vriendinnen wisten het ongeveer een uur nadat wij het zeker wisten.

één jaar geleden

Hoi, 1 september uitgerekend volgens mijn berekening. 20 januari hebben we de eerste afspraak, ben dan precies 8 weken. Heb het mijn ouders, schoonouders en mijn baas al verteld aangezien ik in de zorg werk en we natuurlijk niet weten hoe ik me de komende tijd ga voelen. Heb wat milde symptomen: vermoeid, pijnlijke borsten, af en toe hoofdpijn, last van onderrug. Ook levindige dromen en word erg vroeg wakker en kan dan niet meer slapen (5.30). Geniet ervan allemaal!

één jaar geleden

Hoi allemaal & gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk dat een forum als dit bestaat. Sinds tweede kerstdag weet ik dat ik zwanger ben, twee hele duidelijke positieve testen. Volgens eigen berekening 7 september uitgerekend. 16 januari de eerste echo (uit m’n hoofd) Ik vind het wel heel spannend, ben bewust alleenstaand en merk ondertussen wel welke achtbaan ik in ben gestapt haha. Eerste poging was namelijk direct raak! Symptomen: - sinds ruim een week hele lichte krampjes onderin m’n buik (dit vind ik wel een beetje eng); - af en toe een weeïg gevoel wat wel weggaat door te eten; - afkeer in bepaald eten; - ik eet ook vaker kleine hapjes (ook in de nacht haha); - Lichte steken in m’n borst; - En sterke geur… Klinkt heel veel maar alles is best mild en goed te doen. Ik wens jullie veel plezier en succes de komende weken. Toch een hele spannende periode ❤️

één jaar geleden

Hoi allemaal & gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk dat een forum als di ...
Wat super stoer als bewust alleenstaande!

één jaar geleden

Hoi hoi, Gefeliciteerd iedereen! Wat een spannende periode. En voor mij vooral nieuwe periode. 24 dec positieve zwangerschapstest en 3 september uitgerekend. Mijn symptomen begonnen met warmte aanvallen en pijnlijke/gevoelige borsten en hoofdpijn en nu ook misselijk, krampjes, veel gevoel onderbuik en darmen zijn van streek. En weinig slaap. 23 januari heb ik mijn eerste echo! Ik ben dan 8 weken. Ik heb het mooie nieuws wel gelijk verteld aan mijn ouders en zusje en schoonouders en schoonzus dit ivm kerst. Ik mocht ineens niet alles meer eten haha. Geniet ervan allemaal! En leuk om hier ervaringen te delen.