1101 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Liindaa90

Wat super stoer als bewust alleenstaande!
Dat vind ik stiekem ook wel haha. Heel spannend maar des te fijner hier met jullie ervaringen mee te kunnen lezen 🙏

één jaar geleden

Ik denk dat ik tussen 8 september en 10 september in zit. Vierde zwangerschap, tweede kindje. Super spannend allemaal. Ik ben vooral heel erg moe, en wat steekjes laag onderin mn buik. Het is nog zo vroeg allemaal 🍀🤞🏻

één jaar geleden

Hoi allemaal! Ik sluit me ook graag aan :-) volgens mijn berekeningen 6 september uitgerekend. Ik had vanochtend een positieve test na een miskraam van mijn eerste zwangerschap op 30 november. Dus mega snel weer zwanger, dat vinden we heel fijn. Maar ook wel mega spannend! Fijn om elkaar te volgen!

één jaar geleden

Dat vind ik stiekem ook wel haha. Heel spannend maar des te fijner hier met ...
Mijn zus is ook bewust alleen staand mama dus weet waar je voor staat.... maar super stoer dat je het doet.

één jaar geleden

Wat leuk deze groep! Volgens mijn berekening ben ik 1 september uitgerekend. Wat is dit wachten nu moeilijk! 21 januari pas 1e echo... Ik heb eigenlijk vrij weinig symptomen, alleen af en toe zeurende pijn bij mijn baarmoeder. Maar mijn borsten poeeeeh ik heb t idee dat ze groeien terwijl ik ernaar kijk. Hebben jullie dat ook?? Ik lees nergens terug dat ze nu ook al groeien nml, meer dat ze voller worden.

één jaar geleden

Reactie op TZvT

Wat leuk deze groep! Volgens mijn berekening ben ik 1 september uitgerekend ...
Haha jup, ik ben al een bh maat groter gegaan. En de ladies staan ook pontificaal naar voren i.p.v. ontspannen 😂. Het is nu nog truien weer dus ik denk niet dat het ook maar iemand opvalt maar ik denk nu af en toe al aan de zomer. Ik ben nergens liever dan op het strand. Maar met dikke buik, borsten en hitte ben ik bang dat ik het deze zomer iets rustiger aan moet doen 🙈

één jaar geleden

Wanneer hebben jullie eigenlijk je eerste echo gepland staan? Ik de 19de januari - kan echt niet wachten 😍

één jaar geleden

Ik ben 1 september uitgerekend denk ik. Op eerste kerstdag met m’n ouders heb ik niks verteld. Dat doe ik pas als ik een hartje heb zien kloppen. Ik heb ook “wijn” gedronken die avond. Ik had water in een wijnglas gedaan met 1 druppel sojasaus 🤣🤣 had precies de kleur van de echte wijn. Mn vriend verklaarde me voor gek 🙃 Tweede kerstdag had ik met vriendinnen een diner met te veel dingen die ik niet mocht. Ik kon er niet meer omheen en toen toch maar verteld. Ik wist het zelf 1 dag toen. Had liever nog gewacht maar het is niet anders. Ze moesten bijna allemaal huilen 😅 Verder heb ik een opgeblazen gevoel en erg moe. Moet straks sporten dus ben benieuwd of ik dan niet half in slaap ga vallen

één jaar geleden

Reactie op TZvT

Wat leuk deze groep! Volgens mijn berekening ben ik 1 september uitgerekend ...
Zeker voller inderdaad! Wanneer je er wat "inknijpt" voel je die melkklieren gewoon! Bijzonder hoe snel dat gaat

één jaar geleden

Wanneer hebben jullie eigenlijk je eerste echo gepland staan? Ik de 19de j ...
Ik heb nog niet gebeld. Doe ik als ik de 5 weken heb gepasseerd. 19 januari is al vrij snel gelukkig!!

één jaar geleden

Reactie op TZvT

Wat leuk deze groep! Volgens mijn berekening ben ik 1 september uitgerekend ...
Groeien zeker! Daar merk ik aan of ik zwanger ben 🤭

één jaar geleden

Hier volgens eigen berekening uitgeteld op 3 sept. Denk dat ik eens rond februari ga vragen voor n eerste afspraak. Eigenlijk voel ik me nog heel goed en op wat krampjes na nog geen symptomen. Wel begint die stomme afschijding al. Hoop dat t een leukere zwangerschap wordt met veel minder klachten dan bij ons eerste kindje. Zie gewoon erg op tegen de hele zwangerschap.. en de bevalling ook hh. Mrja wie weet wordt t dit keer anders.

één jaar geleden

Hi dames, Ik voeg mezelf graag toe aan de groep! Vorige week donderdag al heel licht positief en zondag op mijn NOD een mooie streep! Ik denk tussen 4 en 7 september? Verder ook nog niet veel klachten, vooral vandaag is het rustig op wat steken en heeeel klein beetje gevoelige borsten na.. lastig allemaal. Volgende week donderdag al eerste echo ivm miskraam 3 maanden geleden. Erg benieuwd allemaal!

één jaar geleden

Ik heb op 18 of 20 januari m'n eerste echo, maar weet niet precies hoever ik dan/nu ben🤣 cyclus geen peil op te trekken, dus ik denk tegen die tijd 7 weken. Moe inderdaad en ook wat dingen qua eten staan me tegen. Zie er wel tegen op want bij mijn vorige zwangerschap had ik 'droge' hg en dat vond ik echt heftig. Hopelijk is elke zwangerschap anders!🤣 ik vind het nog steeds heel onwerkelijk en heb het gevoel dat ik blijer zou moeten zijn, haha

één jaar geleden

Hoi hoi! Door een vriendin getipt op dit forum! Ik ben er gisterochtend achtergekomen dat ik voor het eerst zwanger ben!!! Na veertien rondes had ik nooit durven dromen dat het jaar zo mooi zou eindigen. Ik denk dat ik 6 september ben uitgerekend 😁. 23 januari heb ik de eerste echo!

één jaar geleden

Reactie op Gina0923

Hoi hoi! Door een vriendin getipt op dit forum! Ik ben er gisterochtend ach ...
Oh en ik heb alleen maagzuur en gevoelige borsten!!

één jaar geleden

Na 11 rondes 19 december een mooie positieve test. Testen lopen mooi op en voel me helemaal zwanger haha. 19 januari de eerste echo, heb hier heeeeeel veel zin in. Heb wel wat kwaaltjes, maar dat vind ik eigenlijk ook wel fijn. Ben vooral heel gelukkig en dankbaar. Wil er het liefst heeel de dag mee bezig zijn, alleen kan het nog niet delen. Daarom is dit forum echt een uitkomst voor me. Gaan het maandag aan mijn ouders vertellen op wintersport, kan niet wachten. Mini skipakje gekocht om het aan te kondigen. 🥰

één jaar geleden

Wanneer hebben jullie eigenlijk je eerste echo gepland staan? Ik de 19de j ...
16 januari... zo spannend.... was het maar 16 januari 🤣

één jaar geleden

Wanneer hebben jullie eigenlijk je eerste echo gepland staan? Ik de 19de j ...
Ik heb de echo op 18 januari, ben dan iets meer dan 7 weken 👶🏼

één jaar geleden

Reactie op DaniD

Na 11 rondes 19 december een mooie positieve test. Testen lopen mooi op en ...
Herkenbaar! Ik na 14 rondes, wil t het liefst van de daken schreeuwen!!!