1842 Reacties

2 jaar geleden

Goedemorgen allemaal!

2 jaar geleden

Goedemorgen, en gefeliciteerd!! Ik kan niet meer reageren op het berichtje maar zo fijn dat hij er is AM_C!

2 jaar geleden

Hier even schrik vannacht want ik verloor een plonsje vocht net voordat ik op de wc was (zonder dat ik echt voelde dat ik zo nodig moest) en daarna kreeg ik ook lichte krampjes. Mijn conclusie naar er vanmorgen nogmaals aan te ruiken is toch echt dat het urineverlies was, 🙈 maar wel best veel! Denk doordat mevrouw lekker aan het draaien was en door de voorweeën ofzo. Wil ook echt niet dat het vandaag begint want we meeten met ons hele gezin met aanhang en kinderen en omdat mijn broer in het buitenland heeft gewoond is dat meer dan een jaar geleden. Had het toch wel lullig gevonden als ik dat moest missen. Na vandaag is mevrouw van harte welkom 😄

2 jaar geleden

Goeiemorgen!

2 jaar geleden

Hier even schrik vannacht want ik verloor een plonsje vocht net voordat ik ...
Oh dat is wel schrikken ja. Ben je er geestelijk klaar voor ? Ik denk ik nog niet

2 jaar geleden

Reactie op Fen37

Oh dat is wel schrikken ja. Ben je er geestelijk klaar voor ? Ik denk ik no ...
Nou nog niet helemaal merkte ik inderdaad, met ook wel stukje berusting voor het geval dat het wel zo was. Maar voel nu wel vooral opluchting dat het nog even rustig is.

2 jaar geleden

Even totaal iets anders, maar ik merk dat mijn hormonen aan het veranderen zijn de laatste 2 weken. Moet ineens echt elke dag mijn oksels scheren 🤣 niet normaal hoe snel alles ineens terug groeit! Hebben jullie ook 'last' van dit soort dingen?

2 jaar geleden

Reactie op Mamavan1jongen

Even totaal iets anders, maar ik merk dat mijn hormonen aan het veranderen ...
Nee niet van het groeiende haar wel dat me emoties iets hoger zijn en ik sneller huil, huil sowieso niet heel snel. Eerder heb ik nog niet echt last gehad van me hormonen, je hoort van die meiden die overal om moeten huilen, dat heb ik totaal niet alleen huil ik nu ineens wel iets sneller

2 jaar geleden

Even totaal iets anders, maar ik merk dat mijn hormonen aan het veranderen ...
Groeit al m’n hele zwangerschap als kool en de nieuwe haartjes voor op m’n hoofd bij m’n haargrens lijken te gaan krullen 😕 heb al m’n hele leven zo stijl haar als het maar kan 😂

2 jaar geleden

Ik ben nu 38+1 en mijn honger is sinds een week of twee ongeveer gestild (niet veel honger of zoals gewoonlijk) is dit normaal in dit termijn? 😅

2 jaar geleden

Reactie op Appelflapke

Ik ben nu 38+1 en mijn honger is sinds een week of twee ongeveer gestild (n ...
Ik heb geen idee, ik merk zelf wel dat ik veel sneller vol zit.. dus echt veel minder eet per keer.. ik denk dat het niet zo gek is met de baby ter grote van inmiddels zo een 3500gr 🤷🏻‍♀️😂

2 jaar geleden

Ik heb juist vaak in de ochtend echt mega honger. Zo'n heftig knorrende maag...

2 jaar geleden

Ik ben gewoon strontverkouden nog even op de val reep 😩

2 jaar geleden

Reactie op Sam91dh

Ik ben gewoon strontverkouden nog even op de val reep 😩
Oh bah... Beterschap!

2 jaar geleden

Reactie op Lvn176

Oh bah... Beterschap!
Djw, gelukkig zit maar 1 neusgat dicht. Maar ja als je het al benauwd hebt... en die keelpijn bah

2 jaar geleden

Ik ben er ook even klaar mee: snotterende peuter en nu zelf ook keelpijn, aambeien die ik al een tijdje had zijn nu echt heel erg groot en bloeden, ik kan na 15 weken dieet vanwege diabetes echt alleen nog maar aan eten denken en nu wordt t komende week ook weer zo warm 😬 pfffff

2 jaar geleden

Reactie op OLove

Ik ben er ook even klaar mee: snotterende peuter en nu zelf ook keelpijn, a ...
Aaah balen zeg! Hoe ver ben je in je zwangerschap? Ga je ook ingeleid worden vanwege de diabetes?

2 jaar geleden

Reactie op OLove

Ik ben er ook even klaar mee: snotterende peuter en nu zelf ook keelpijn, a ...
Wat vervelend.. ik heb ook heel erg last gehad van aambeien. Niks hielp, tot de verloskundige de tip gaf er neusspray zoals otrivin duo op te spuiten! Dit heeft geweldig goed geholpen bij mij. Misschien heb je het al geprobeerd, maar dacht geef je deze tip ook mee!

2 jaar geleden

Reactie op KLY8

Aaah balen zeg! Hoe ver ben je in je zwangerschap? Ga je ook ingeleid worde ...
Morgen 37.6. Is niet over inleiding gesproken omdat mijn eerste prematuur was en niemand had verwacht dat we überhaupt de 37 zouden halen. Voel me daarom ook best schuldig dat ik er nu zo klaar mee ben maar maak me ook zorgen dat de baby te groot wordt. Dinsdag weer een afspraak bij de vk

2 jaar geleden

Wat vervelend.. ik heb ook heel erg last gehad van aambeien. Niks hielp, to ...
Die ken ik niet! Prikt dat niet enorm?