Origineel bericht
Hi dames
Aangezien het heel leuk is om ervaringen te delen, is dit vaak nog leuker te delen met (aanstaande) mama's die in dezelfde week zijn uitgerekend!
Hoe gaat het met de klachten? Worden de symptomen al minder? Komt er al een buikje? Weten eventuele broertjes/zusjes het al? Weten anderen al van de zwangerschap? Hoe staat het met de eventuele nipt? Of nog allerlei kleine dingen waar je niet per se een eigen topic voor wil openen, maar wel benieuwd bent naar ervaringen! Deel ze vooral hier 🍀😊
Fijne zwangerschap!
Vervolg op
https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-september-2023/kletsgroepje-17-23-september-deel-6-PEMX9j?page=1
Eigen bed ook niet idd. Allee bij mij. Het duurt nu al 2 weken 🙈
Pff balen! Ik maakte me eerst heel ‘druk’ erom.. op gegeven moment dacht ik, slaap maar bij mij.. dan slapen we in ieder geval allebei nog wat ipv elke keer eruit om hem in bed te krijgen.. hier was het van de ene op de andere dag over 🤷🏻♀️ slaapt een stuk beter nu alleen die fles snachts tussen 04:00-05:00 krijg ik er nog niet uit 😅
Hoe gaat het met iedereen? Allemaal weer aan het werk? Bevalt het? ☺️
Ja, ik werk nu sinds 2 weken. Bevalt zeker wel weer, fijn om weer even iets voor mijzelf te doen en uit de moederrol te stappen. Ik vind het alleen een heel geregel met de 1 naar school brengen en halen, de andere naar de opvang (deze is voor ons een kwartier rijden..). Het ritme zit er zegmaar nog niet echt in gebakken maar dat komt wel goed.
Pff balen! Ik maakte me eerst heel ‘druk’ erom.. op gegeven moment dacht ik ...
Dat het over was van de ene op de andere dag: daarna legde je m weer in z'n eigen bedje? En ging dat toen ook goed?
Ik merk namelijk dat hij bij ons, samen in bed echt fijn vind. Moet ik zn handje vasthouden 🥺🥺🥺
Maar wil niet dat dat gewenning wordt (want hij kan ook zelfstandig in slaap vallen, maar niet snachts als ie te overstuur is)
Dat het over was van de ene op de andere dag: daarna legde je m weer in z'n ...
Ja ik probeerde het elke avond om hem in z’n bedje te leggen maar zodra hij helemaal over z’n toeren ging huilen dan haalde ik hem eruit.. en toen ineens bleef hij weer rustig en viel in slaap 😅 toen was het weer voorbij 😂
Ik ben sinds 8 januari weer aan het werk in een nieuwe functie en het gaat eigenlijk erg goed. Ik vind het heerlijk om aan de slag te gaan en mezelf weer in een ritme te krijgen. In de avonduren en weekenden geniet ik dan ook volop van de kids.
Hier geeft de kleine al 3 dagen veel melk terug maar ook aan bijv. 2 uur golfjes doorzichtig kwijl.. heeft ook super veel kwijl.. komen hele ‘stralen’ uit z’n mond.. zou er een tandje aankomen? 🤷🏻♀️🙈