553 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op SammiejDH

melk terug geven is volgens mij niet vanwege tandjes. maar dat durf ik niet ...
Misschien zat hij een beetje verstopt, zoveel poep kwam er net uit 🙈😂

10 maanden geleden

Reactie op KLY8

Heerlijk! Ik werd wakker met een luier, pyjama en slaapzak vol poep 😅😂 oo ...
lekker wakker worden. hij heeft hier gewoon geslapen van 6 tot kwart voor 7 😱 maar ik maak me wel zorgen voor iemand die 13 uur heeft geslapen is zijn luier niet heel erg vol

10 maanden geleden

Reactie op KLY8

Misschien zat hij een beetje verstopt, zoveel poep kwam er net uit 🙈😂
🤣🤣🤣

10 maanden geleden

Wie van jullie gebruikt er een draagzak? Ik wil er 1 gaan halen maar ben er niet bekend mee.. wil een ByKay halen maar benieuwd wat jullie hebben en fijn vinden? 😌

10 maanden geleden

Reactie op KLY8

Wie van jullie gebruikt er een draagzak? Ik wil er 1 gaan halen maar ben er ...
ik heb er 1 van Ali express 🙈 bevalt prima

10 maanden geleden

Reactie op KLY8

wij hebben voor binnen een simpele draagdoek en voor buiten de Tula Free to grow. die laatste is fijn, maar wel erg lastig om in je 1tje om te doen en we vinden hem in de zomer erg warm (nu blijft dat denk ik). Ik zou aanraden om naar een babyzaak te gaan waar je ze kan voelen en passen!

10 maanden geleden

Reactie op Dnnies

wij hebben voor binnen een simpele draagdoek en voor buiten de Tula Free to ...
Slim inderdaad! Ik moet er wel 1 hebben die ik ook ‘makkelijk’ zelf om kan doen.. lekker op m’n vrije dagen 😁

10 maanden geleden

Reactie op KLY8

wij hebben een ByKay, en heel tevreden mee! Alleen vind ik voor binnen (snel om kunnen doen wanneer baby onrustig is en voor het laatste dutje op de dag) een draagzak fijner. Heb voor binnen dan een cheapo draagzak doe helemaal prima is en straks voor de zomer/warmere dagen een fijne doek voor buiten, waarbij hij ergonomisch beter vertoefd

10 maanden geleden

Herkent iemand dit.. ‘s ochtends wilt de baby geen fles drinken.. krijg het er met geen mogelijkheid in.. er zit minimaal 4 uur tussen vanaf de laatste fles en soms zelfs langer.. op veel dagen geen probleem dan geef ik hem gewoon later maar op dagen dat hij naar de opvang moet is het wel vervelend 😅

10 maanden geleden

Reactie op KLY8

Herkent iemand dit.. ‘s ochtends wilt de baby geen fles drinken.. krijg het ...
nee geen advies, ik heb een veel vraat alles wat ik geef gaat er ook echt in.

10 maanden geleden

Reactie op SammiejDH

nee geen advies, ik heb een veel vraat alles wat ik geef gaat er ook echt i ...
Hahahha ook fijn!

10 maanden geleden

Reactie op KLY8

Herkent iemand dit.. ‘s ochtends wilt de baby geen fles drinken.. krijg het ...
Ja hier heeft hij dat een paar keer gedaan... Na een klein uurtje wil hij wel gewoon drinken. Ook al gebeurd als hij naar de opvang moet, mja, dan zeg ik daar dat hij snel weer moet drinken en dat geven ze dan ook gelukkig op tijd.

10 maanden geleden

Hier nog steeds twee keer wakker per nacht, waarvan we 1x hem bij ons in bed leggen (veilig bovenin) en hij door slaapt. en om 7u lekker wakker worden van gekir en gepiep hahaha 🥰

10 maanden geleden

Reactie op Lvn176

Hier nog steeds twee keer wakker per nacht, waarvan we 1x hem bij ons in be ...
Hier om de 2u 😄 sprong/regressie wrs

10 maanden geleden

wij zijn er echt uit. nu nog maar 4 flessen. slaapt van 8 tot 7.

10 maanden geleden

Reactie op SammiejDH

wij zijn er echt uit. nu nog maar 4 flessen. slaapt van 8 tot 7.
Heerlijk zeg! Hier de laatste fles rond 21u en vanmorgen werd hij om 7:15 wakker (gelijk met de wekker). Het is wel af en aan, hij komt ook nog vaak tussen 5 en 6uur. Slaapt die van jou overdag ook zo weinig?? Lucas hele korte dutjes van zo'n 30/40min, zo'n 2 a 3x per dag..

10 maanden geleden

Reactie op Dnnies

Heerlijk zeg! Hier de laatste fles rond 21u en vanmorgen werd hij om 7:15 w ...
wel 3 soms 4. het ligt er aan soms 30 min maar kan ook 3,5 zijn.

10 maanden geleden

onze pretletter 🥰

10 maanden geleden

onze knapperd 🥰

10 maanden geleden

Reactie op SammiejDH

wel 3 soms 4. het ligt er aan soms 30 min maar kan ook 3,5 zijn.
o, woh 3u hebben wij nog nooit gehaald 😆 Zijn broer had ook altijd korte dutjes van max 30 min.. ik ben gezegend met de nachten maar ik kan alleen overdag niks doen 🫣