553 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op KLY8
Wie van jullie gebruikt er een draagzak? Ik wil er 1 gaan halen maar ben er ...
wij hebben voor binnen een simpele draagdoek en voor buiten de Tula Free to grow. die laatste is fijn, maar wel erg lastig om in je 1tje om te doen en we vinden hem in de zomer erg warm (nu blijft dat denk ik). Ik zou aanraden om naar een babyzaak te gaan waar je ze kan voelen en passen!
10 maanden geleden
Reactie op KLY8
Wie van jullie gebruikt er een draagzak? Ik wil er 1 gaan halen maar ben er ...
wij hebben een ByKay, en heel tevreden mee!
Alleen vind ik voor binnen (snel om kunnen doen wanneer baby onrustig is en voor het laatste dutje op de dag) een draagzak fijner. Heb voor binnen dan een cheapo draagzak doe helemaal prima is en straks voor de zomer/warmere dagen een fijne doek voor buiten, waarbij hij ergonomisch beter vertoefd
10 maanden geleden
Herkent iemand dit.. ‘s ochtends wilt de baby geen fles drinken.. krijg het er met geen mogelijkheid in.. er zit minimaal 4 uur tussen vanaf de laatste fles en soms zelfs langer.. op veel dagen geen probleem dan geef ik hem gewoon later maar op dagen dat hij naar de opvang moet is het wel vervelend 😅
10 maanden geleden
Reactie op KLY8
Herkent iemand dit.. ‘s ochtends wilt de baby geen fles drinken.. krijg het ...
Ja hier heeft hij dat een paar keer gedaan... Na een klein uurtje wil hij wel gewoon drinken.
Ook al gebeurd als hij naar de opvang moet, mja, dan zeg ik daar dat hij snel weer moet drinken en dat geven ze dan ook gelukkig op tijd.
10 maanden geleden
Reactie op Lvn176
Hier nog steeds twee keer wakker per nacht, waarvan we 1x hem bij ons in be ...
Hier om de 2u 😄 sprong/regressie wrs
10 maanden geleden
Reactie op SammiejDH
wij zijn er echt uit. nu nog maar 4 flessen. slaapt van 8 tot 7.
Heerlijk zeg! Hier de laatste fles rond 21u en vanmorgen werd hij om 7:15 wakker (gelijk met de wekker). Het is wel af en aan, hij komt ook nog vaak tussen 5 en 6uur.
Slaapt die van jou overdag ook zo weinig?? Lucas hele korte dutjes van zo'n 30/40min, zo'n 2 a 3x per dag..