553 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Dnnies

o, woh 3u hebben wij nog nooit gehaald 😆 Zijn broer had ook altijd korte d ...
nee dat snap ik, dat was eerst hier ook zo. tijdens de sprong maar gelukkig nu weer normaal

10 maanden geleden

Reactie op SammiejDH

wel 3 soms 4. het ligt er aan soms 30 min maar kan ook 3,5 zijn.
Hoeveel slaapt je zoontje dan overdag? Hoeveel uur ongeveer?

10 maanden geleden

Reactie op Appelflapke

Hoeveel slaapt je zoontje dan overdag? Hoeveel uur ongeveer?
tussen de 4 tot 6 uur

10 maanden geleden

Reactie op SammiejDH

tussen de 4 tot 6 uur
Oké dus dat mag dus 😄 dacht altijd dat het te veel was

10 maanden geleden

Reactie op Appelflapke

Oké dus dat mag dus 😄 dacht altijd dat het te veel was
als je kind het nodig heeft

10 maanden geleden

Sinds ik wakkertijden ben gaan aanhouden, vind ik alles een stuk makkelijker gaan! Als hij ongeveer 1,5 uur wakker is, ga ik extra leggen op zijn moeheid signalen. Op het juiste moment (is altijd nog gokken, maar ik leer steeds beter het juiste moment kennen) maak ik m klaar voor bedje en gaat hij slapen. Soms slaapt hij elk dutje maar 30 minuten. Soms ineens 2,5 uur... Is geen pijl op te trekken. Na een dagje kinderdagverblijf dacht ik dat hij wel meer zou willen slapen, maar nope. Is ook altijd anders 😅 Ook na een intensieve speelsessie kan ik nooit zeggen of hij lang of kort gaat slapen. Hij zal het zelf hopelijk kunnen regelen 👌🏻

10 maanden geleden

Reactie op SammiejDH

wij zijn er echt uit. nu nog maar 4 flessen. slaapt van 8 tot 7.
Stiekem jaloers.. slaap alweer 3 nachten met de baby.. griep + buikgriep.. arm kind 🥺

10 maanden geleden

oh neee... Hoe gaat het ondertussen?

10 maanden geleden

Reactie op Lvn176

oh neee... Hoe gaat het ondertussen?
Hij knapt gelukkig weer een beetje op 🤗

10 maanden geleden

Reactie op KLY8

Stiekem jaloers.. slaap alweer 3 nachten met de baby.. griep + buikgriep.. ...
ah beterschap 🫂

10 maanden geleden

Hebben jullie al een buggy? Of van een ouder kindje? Wij gaan als hij 8 maanden is op vakantie dus ben vast een beetje voor buggy’s aan het kijken.. wist niet dat er zo verschikkelijk veel soorten en maten waren 😂

10 maanden geleden

Reactie op KLY8

Hebben jullie al een buggy? Of van een ouder kindje? Wij gaan als hij 8 maa ...
Wij hebben zo'n inzet voor de kinderwagen (is dat hetzelfde als een buggy?😂) . Maar heb er verder nog niet over nagedacht

10 maanden geleden

Reactie op KLY8

Hebben jullie al een buggy? Of van een ouder kindje? Wij gaan als hij 8 maa ...
jaa, wij hebben ook 1 waarvan je de kinderwagen kan veranderen in Buggy. (Mutsy Nio). Wij zijn destijds naar babypark geweest, daar kun je ze testen, dat is heel fijn want daar vielen voor ons heel veel af! Idd (te) veel keus 😩 En niet normaal hoe duur sommige waren. Maarja, ik liep en loop bijna iedere dag ermee naar school en met de hond door het bos dus gebruik hem intensief! (nu met bak dan). En Leon gaat mee op een meerijdplankje. Succes!!

10 maanden geleden

ik heb een mutsy transporter en die kun je een buggy van maken

10 maanden geleden

Reactie op Dnnies

jaa, wij hebben ook 1 waarvan je de kinderwagen kan veranderen in Buggy. (M ...
Ik ga daar inderdaad ook maar even heen, wij zijn vrij lang.. ik 172 en m’n vriend 192 dus dat speelt ook mee bij het uitkiezen en dat hij bijv. goed plat kan liggen en een goede zonneklep heeft.. ik ga volgende weekend even kijken daar 😁

10 maanden geleden

Reactie op Lvn176

Wij hebben zo'n inzet voor de kinderwagen (is dat hetzelfde als een buggy?� ...
Haha wij hebben dat inderdaad ook maar dat betekend dat m’n (dure) kinderwagen mee het vliegtuig in moet.. in het ruim.. ben bang dat ze ermee gaan ‘gooien’.. dus dacht beter een losse opvouwbare buggy voor de vakanties te halen, zijn kleiner en goedkoper.. en ook makkelijk voor de opa’s en oma’s als ze oppassen.. 😁

10 maanden geleden

Reactie op KLY8

Haha wij hebben dat inderdaad ook maar dat betekend dat m’n (dure) kinderwa ...
Ja dat is inderdaad slimmer!

10 maanden geleden

Reactie op KLY8

Haha wij hebben dat inderdaad ook maar dat betekend dat m’n (dure) kinderwa ...
schijnbaar zijn de buggys van easywalker erg fijn en ook makkelijk in de klappen zodat het mee kan als ruimbagage. Diverse vliegtuigmaatschappijen hebben het er wel over om regels aan te scherpen mbt handbagage. Goeie omdat ook mee te nemen in je overweging

10 maanden geleden

Welke leeftijd hebben jullie prikjes (gehad)? Ik heb de kinkhoest tijdens de zwangerschap gehad. Faas heeft in december zijn eerste prikjes gehad. Moet hij er niet ergens nu weer een krijgen? Ik heb las in maart een nieuwe afspraak staan

10 maanden geleden

Reactie op Livdb1

Welke leeftijd hebben jullie prikjes (gehad)? Ik heb de kinkhoest tijdens d ...
rond de 5 maanden zijn de volgende prikjes