1049 Reacties

3 jaar geleden

Hoi hoi, Het is nog rustig hier, maar ik ben er bij hoor! Mijn naam is Anna (41 jaar) en ik heb al 2 prachtige zoons (4 en 2). In augustus ‘19 heb ik eens een MK gehad en in oktober ‘22 heb ik een MA gehad, daarna ben ik mijn ovulatie bij gaan houden. Op 12/12 eerste dag laatste menstruatie, 24/12 positieve ovulatietest en 4/1 positieve zwangerschapstest in handen 🥹🥹 Als alles goed blijft gaan ben ik 17/9 uitgerekend 🤞🏻🤞🏻 ik hoop hier snel veel mooie knaltesten te zien!

3 jaar geleden

Hee! Wat spannend! Hopelijk gaat alles met deze zwangerschap goed 🙏🏼! Ik ben 32 jaar en, voor zo ver ik nu kan zien, word dit mijn eerste zwangerschap. Ik heb geen ovulatietest gebruikt, volgens de app zou de piek ook de 24ste zijn geweest. Afgelopen maandag een test gedaan aangezien ik al 2 dagen krampen had en ik mijn geurstokjes ineens heel vies vond ruiken 😅. De bovenste test is van maandag (hele lichte lijn), de onderste 2 van vandaag. Ik ben van plan zondag de test van clear blue te doen. Heel spannend allemaal! 🫣

3 jaar geleden

Dit is dpo 11. Nod is 9 januari. Nu ronde 13. Na ronde 6 was het ook een keer raak, maar helaas vroege mk na 5+ weken. Toen liepen de testen niet goed op en pas laat. Nu echt al vroeg, hopelijk gaat het nu wel goed 🍀🤞🏼 Ons eerste kindje🥰

3 jaar geleden

Reactie op Jufje

Dit is dpo 11. Nod is 9 januari. Nu ronde 13. Na ronde 6 was het ook een ke ...
Gefeliciteerd! Wat fijn zo’n test te zien. De eerste stap is gezet, nu hopen dag het goed blijft gaan. Ik duim voor je …. 🤞🏻🤞🏻🍀

3 jaar geleden

Hee! Wat spannend! Hopelijk gaat alles met deze zwangerschap goed 🙏🏼! ...
Gefeliciteerd! Zo te zien is dat een super positieve test. Op welk moment heb je getest? Ik merkte dat ik in de middag veel donkere streepjes kreeg dan met ochtendurine. Wat goed dat je tot zondag kan wachten 😬 Ik kon het niet meer 😂 Hopelijk blijf je gezellig in dit clubje! 🤞🏻🍀

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Zo te zien is dat een super positieve test. Op welk moment h ...
Jaa hij wordt elke dag iets donkerder 🙏🏼. Ik test inderdaad met ochtendurine. Misschien dat ik hem toch eerder ga doen🙈 maar zondag is de dag dat ik normaal ongesteld zou moeten worden. Ik hoop het ook 🍀 gezellig! 🫶🏼

3 jaar geleden

Goedemorgen lieve vrouwen, Ik ben Reina (25 jaar) en ben zwanger van mijn eerste kindje. Gister had ik een hele mooie positieve test op 11 DPO. Zo bijzonder! Ondanks dat je het hoopt, komt het toch zo onverwachts als je een 2e streep ziet. Tot toe gaat het prima! Af en toe wat steekjes in mijn onderbuik, met vlagen misselijk of hoofdpijn. Mijn man en ik gebruiken Sensiplan als anticonceptie methode. Dat is met temperatuur meten en baarmoederhalsslijm. Volgens die methode is 19 september mijn uitgerekende datum. En volgens de normale berekeningen 17 september. We gaan het zien! Leuk om jullie te leren kennen.

3 jaar geleden

Goedemorgen lieve vrouwen, Ik ben Reina (25 jaar) en ben zwanger van mijn ...
Hoi Reina, Dat is een mooie duidelijke test! Gefeliciteerd 😄! Ben benieuwd welke datum je uiteindelijk uitgerekend bent. Bij mij zegt de app 16 september. Houdt ons op de hoogte 🫶🏼.

3 jaar geleden

Dpo 12 😱😱

3 jaar geleden

Reactie op Jufje

Dpo 12 😱😱
Yes! Gefeliciteerd jufje 🍀😍

3 jaar geleden

Goedemorgen lieve vrouwen, Ik ben Reina (25 jaar) en ben zwanger van mijn ...
Welkom Reina, wat een mooie knaltest, gefeliciteerd 🥳 😍🍀

3 jaar geleden

Yes! Gefeliciteerd jufje 🍀😍
Wat lief dank je🥰

3 jaar geleden

Na een miskraam in oktober bij +- 5 weken gaan we weer een spannende periode in! Dit keer echt een knaltest op de NOD, vorige keer liepen de testen slecht op, dus ons gevoel is ook al beter bij deze zwangerschap 🥰 2 februari de 1e echo 🥹

3 jaar geleden

Reactie op Annie_23

Na een miskraam in oktober bij +- 5 weken gaan we weer een spannende period ...
Wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd! 🥰 Spannend is het he.. Gister na de test voelde ik me heel goed, maar vandaag ineens super onzeker. Zo naar..

3 jaar geleden

Hi dames, Mijn naam is Eline (27 jaar) en ben de volgende die vanmorgen op dpo 11 een positieve test in handen had! Mijn man en ik proberen sinds 5,5 jaar in verwachting te raken. Sinds januari 2018 lopen we in het ziekenhuis met fertiliteitsbehandelingen. Eerst met Ovulatie Inductie (OI) en nu met Inseminatie (IUI). In april 2018 heb ik een miskraam gehad van een tweeling en nu hadden we een gecancelde ronde Inseminatie (er waren teveel follikels voor een IUI: 3 grote follikels en 2 hele kleine follikels). We hebben het zelf toch geprobeerd (i know, risico) en ik blijk zwanger te zijn. Heel spannend en benieuwd hoe de aankomende dagen/weken zullen zijn! Mijn uitgerekende datum is op dit moment 18 september. Ik weet vrij zeker (door het gebruik van hormonen) dat mijn eisprong is geweest op 26 december (2e kerstdag). Hopelijk gaan we ons allemaal snel ‘zwanger’ voelen en mag alles voor iedereen goed gaan!

3 jaar geleden

Reactie op Annie_23

Na een miskraam in oktober bij +- 5 weken gaan we weer een spannende period ...
Bij mij hetzelfde! Nu duidelijke testen. Hopelijk blijft het goed gan🍀 Proficiat!!

3 jaar geleden

Ik heb van die rare steekjes in mn baarmoeder. Herkent iemand dit?

3 jaar geleden

Hallo Dames, Na in oktober en november beide een miskraam te hebben gehad van 5wkn en 5,5 week vind ik het nu heel spannend. Hoef dinsdag pas ongesteld te worden maar heb nu al een dikke positieve streep. Fingers crossed dat alles goed blijft gaan!

3 jaar geleden

Reactie op Jnstr

Hallo Dames, Na in oktober en november beide een miskraam te hebben gehad ...
Ah wel flink positief! Fijn zeg, proficiat! Hopen dat het goed blijft deze keer🍀🤞🏼

3 jaar geleden

Reactie op Jufje

Ik heb van die rare steekjes in mn baarmoeder. Herkent iemand dit?
Dat heb ik ook! Al wel een week eigenlijk dagelijks. Vandaag soms ook een kramp gevoel.