223 Reacties

5 maanden geleden

Wanneer de kleine en ik samen douchen dan zit ik altijd op de grond met mijn knieën opgetrokken en hij zit dan met zijn rug tegen mijn bovenbenen en ik kijk hem dan aan. Alleen dat gaat nu steeds iets lastiger helaas dus zit hij of op mijn bovenbeen waarbij het andere been dan zijn rug steun is of op de grond tussen mij in. Ik wil nog proberen om de bumba stoeltje te gebruiken in de douche alleen ik ben bang dat dit niet voldoende werkt aangezien ik hem voor een groot en belangrijk gedeelte dan niet kan wassen, maar dat is gewoon nog even uitproberen. Wij hebben de stokke flex bad, hij is daar niet meer in geweest. Ik denk dat nu hij goed zitten kan dit ook zou kunnen werken, dan heeft hij badder tijd en zou ik ondertussen kunnen douchen

5 maanden geleden

Reactie op xBaby23

Wanneer de kleine en ik samen douchen dan zit ik altijd op de grond met mij ...
Ja het douchen is opzich niet zo'n probleem, meer het afdrogen. Badje gaat prima verder!

5 maanden geleden

Reactie op CheesyFries

Ja het douchen is opzich niet zo'n probleem, meer het afdrogen. Badje gaat ...
Och ja sorry, ik dacht al ik vergeet iets. Verder niet meer terug gelezen haha Met afdrogen leg ik hem normaal altijd neer, wisselend in doeken of in badcape Maar gezien de kleine steeds beweeglijker wordt, gaat dit ook steeds lastiger 😅 Nu zal ik hem nog steeds een badcape om doen en speelgoed geven waar hij nauwelijks mee speelt, in de hoopt dat het interessant genoeg blijft dat ik tijd genoeg heb om gauw iets aan te doen Schermtijd is altijd mijn laatste oplossing/ redmiddel 😅 Gelukkig komt dat bijna nooit voor

5 maanden geleden

Reactie op xBaby23

Och ja sorry, ik dacht al ik vergeet iets. Verder niet meer terug gelezen h ...
Ja in doeken stoppen werkt helaas niet meer! Hij trappelt het af kruipt gauw weg en gaat langs zijn bedje lopen als het even kan hahaha kleine gek

5 maanden geleden

Reactie op CheesyFries

Ja in doeken stoppen werkt helaas niet meer! Hij trappelt het af kruipt gau ...
Haha dat begrijp ik best! 😅😂 Ik zie het al helemaal voor me ook, geweldig haha!

5 maanden geleden

Mama's? Zitten jullie ukkies al in sprong 7? Ik denk dat hij hier dan (eindelijk) is.. en ik trek het niet meer 😫 ik ben vandaag al 2x in complete overprikkelheid ingestort 😫 Alles is weer verschrikkelijk 😫 Het slapen overdag is ruk, vandaag bijvoorbeeld de hele dag geweigerd wat er dus voor heeft gezorgd dat hij van ongeveer 09.00 tot ongeveer 19.00 wakker is geweest.. hij slaapt nu eindelijk, maar voor hoelang.. vannacht is hij weer elk 1,5 uur ongeveer wakker geworden, ontroostbaar.. lijkt zichzelf ook niet meer te "redden" met opnieuw inslaan vallen zowel overdag als snachts. Het eten lijkt weer minder.. hele dagen door mopperen, niks lijkt goed .. Is dit herkenbaar? Tips? 🥺

5 maanden geleden

Reactie op xBaby23

Mama's? Zitten jullie ukkies al in sprong 7? Ik denk dat hij hier dan (eind ...
Ik denk het wel. Slapen doet hij weinig (gelukkig wel 's nachts) en hij heeft last van zijn mondje. I go with the flow 🫠

5 maanden geleden

Reactie op CheesyFries

Ik denk het wel. Slapen doet hij weinig (gelukkig wel 's nachts) en hij hee ...
Het gaat hier op en af gelukkig. Zijn grove motoriek gaat ook steeds beter, dus hij is daar overdag aardig wat energie aan kwijt Afgelopen nacht 3x wakker geweest, waarbij tegen de ochtend het erg moeilijk was voor hem om weer in slaap te vallen Ik zag eergisteren bij hem ook zijn 8e tandje door komen en vermoed al een poosje dat er nog eentje doorkomt (dat blijft tot heden nog een bubbel en wat verdikt) Misschien een combinatie van alles 😅 Zwaar zijn zulke dingen hé, althans vind ik wel. Wanneer doe je het goed 😅

5 maanden geleden

Reactie op xBaby23

Het gaat hier op en af gelukkig. Zijn grove motoriek gaat ook steeds beter, ...
Nou inderdaad, af en toe krijg ik wel een puntloos hoor! Maar ik denk dat we het wel goed doen. Volgens mij zijn onze babies over het algemeen dik tevreden 😉

3 maanden geleden

Alvast gefeliciteerd voor alle mama's met hun kleintjes die 1 worden de komende dagen, geniet ervan ❤️

3 maanden geleden

Reactie op xBaby23

Alvast gefeliciteerd voor alle mama's met hun kleintjes die 1 worden de kom ...
Ahhh heel lief! Ik moet helaas nog wat langer wachten aangezien ik 8 dagen overtijd ben gegaan en dus pas 4 oktober bevallen ben 🫣😁 Maaaar indd alvast gefeliciteerd met jullie kleintjes ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Jamie0407

Ahhh heel lief! Ik moet helaas nog wat langer wachten aangezien ik 8 dagen ...
Ohhh meen je!! Wat geweldig wel, desondanks alvast een hele fijne verjaardag gewenst 🌹 Dan hadden we dezelfde uitgerekende datum haha, wat leuk!

3 maanden geleden

Alvast gefeliciteerd met jullie kleintjes 🥳🥳🥳 Hier afgelopen week 1 geworden, uitgerekende datum was 30 september. Vandaag gevierd met familie en vrienden, nu hebben we een zwaar overprikkelde mama en zwaar overprikkelende dreumes die om het uur wakker wordt. Maar wat is de kleine man zwaar verwend vandaag

3 maanden geleden

Reactie op xBaby23

Ohhh meen je!! Wat geweldig wel, desondanks alvast een hele fijne verjaarda ...
Haha wat leuk! Wanneer ben jij bevallen uiteindelijk?

3 maanden geleden

Reactie op Jamie0407

Haha wat leuk! Wanneer ben jij bevallen uiteindelijk?
24 september om 10.39 🥰 Na een bevalling van 26 uur toen eindelijk m'n ukkie mogen vasthouden die bijna geen baby baby meer is 🥲 wat gaat het toch snel 😫

3 maanden geleden

Reactie op xBaby23

24 september om 10.39 🥰 Na een bevalling van 26 uur toen eindelijk m'n ukk ...
Pff ja bizar hè. Oooh dat komt heel dichtbij nu. Pff ook al zo lang. Ik heb 6 dagen in het zkh gelegen… mn zoontje zat klem en ben op zondag ingeleid vanwege een te hoge bloeddruk die niet meer wilde dalen en dagen lang weeën gehad waarbij ik woensdag pas een keizersnede had gekregen maar als ik zie waar ik vandaan kom en hoe ons leven nu is zou ik het voor geen goud willen missen ❤️ M’n aller liefste schatje

3 maanden geleden

Jaaa echt wel!! Och jemig! Dat lijkt me een vrij lange herstel periode ook! Werk je inmiddels dan al wel weer? Ohh wat een knap ventje!!

3 maanden geleden

Reactie op xBaby23

Jaaa echt wel!! Och jemig! Dat lijkt me een vrij lange herstel periode ook ...
Ja 6 weken lang mocht ik alleen maar m’n kleine man tillen in het begin en ben 2 januari weer begonnen met werken maar dat viel me erg zwaar. Sws lichamelijk, merkte heel goed dat ik nog weinig buikspieren had en heb sws tot 7 maanden nog een diastase gehad waardoor ik heel erg compenseerde met mn rug en schouder spieren en echt altijd overal pijn had. Das gelukkig wel verbeterd maar ik geef nog steeds BV en merk wel dat m’n lichaam sneller vermoeid is en nog steeds een zwak bekken heb helaas. Dat herstel gaat vrij langzaam merk ik ondanks dat ik dus van ver kom (incl bekkeninstabiliteit gehad 10 weken lang einde van de zwangerschap) Ben enorm trots op mezelf. Hihi lieffff

3 maanden geleden

Reactie op Jamie0407

Ja 6 weken lang mocht ik alleen maar m’n kleine man tillen in het begin en ...
Och jemig! Wat heftig om te lezen! Dat lijkt me alles behalve makkelijk geweest en dan nog steeds erg moeilijk en confronterend soms. Werk je daardoor dan nu minder uren of is je werkplek aangepast naar wat je wel lukt? Je mag ook enorm trots zijn!

3 maanden geleden

Reactie op xBaby23

Och jemig! Wat heftig om te lezen! Dat lijkt me alles behalve makkelijk gew ...
Ik werk nu 24 uur ipv 32 en ga straks per 1 november 28 uur werken. Ik werk in de zorg dus lichamelijk ook zwaar maar als iets niet gaat dan pas ik mn werkzaamheden eropaan en soms is het wel veel ja maarja