223 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Jamie0407
Ohh respect hoor maar lijkt me leuk en afwisselend wel indd. Elke dag ander ...
Jaa mee eens! Al moet ik zeggen dat ik wel toe ben aan structuur, vastigheid en voorspelbaarheid. Sinds de kleine er is raak ik zo snel overprikkeld en ik kan gewoon minder hebben. Agressie cliënten kwam ik al nooit graag, maar nu al helemaal niet. Wat als het een keer goed fout gaat? Dus ik denk er over na om er uit te stappen, maar ja wat ga ik dan doen 😅
3 maanden geleden
Reactie op Jamie0407
Oh ja dat is zeker wel een ding indd. Je kan revalidatie overwegen? Thuiszo ...
Jaa dat zou zeker kunnen! Ik wil eigenlijk alleen niet meer aan bed staan, het wordt me te zwaar en te veel. En de balans hierdoor tussen werk en privé is nihil.
Thuiszorg en de diensten die ze daar hebben is inderdaad niet te doen met veel uren.
3 maanden geleden
Reactie op xBaby23
Jaa dat zou zeker kunnen! Ik wil eigenlijk alleen niet meer aan bed staan, ...
Ah dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb ook gemerkt dat m’n prioriteiten zijn veranderd na de komst van mn zoon.
Moeilijk om dan iets te kiezen he. Is iets van administratie in de zorg niet iets? Dat je iets meer richting planning gaat? Hopelijk kan je iets vinden wat bij je huidige leven past 😘
één maand geleden
Reactie op xBaby23
Heyyyy mama's
Hoe zien de komende feestdagen er bij jullie uit en wat geve ...
Haai !
Wij vieren Sinterklaas met z’n 3en en dan geven wij een voorleesboek, Duplo en Nijntje verstoppertje ofzoiets haha. Heb het al ingepakt dus weet het niet meer precies 😂
Voor kerst geven we hem een houten klimrek van playland met een glijbaan en ook een voorleesboek en verder doen we niks geks. Hij zal genoeg verwend worden door de rest van de familie namelijk.
Ben vooral benieuwd hoe het met de kerstboom zal gaan haha
één maand geleden
Reactie op Jamie0407
Haai !
Wij vieren Sinterklaas met z’n 3en en dan geven wij een voorleesboe ...
Ohhh wat leuk!! En dat zeker zo zijn haha!
Wij zaten te denken aan wat uitdagender speelgoed, weten alleen nog niet zo goed wat haha
De speelgoedboxen hebben eerder ook goed bevallen, maar zijn zo prijzig.
Iets van kleding is hij ook nodig, hij zit alweer in maat 92 🥲 maar dat vind ik zelf niet zo leuk om te geven.
Ohh de kerstboom! Nog niet eens over nagedacht! Dat zal echt een ramp worden hier denk ik 😫 tips zijn absoluut welkom!
één maand geleden
Hier krijgt hij van ons de xl treinset van little dutch en de treinset van duplo. De ene voor de kerst en andere voor de sint. Hij is namelijk dol op treinen en autootjes
Aan de familie heb ik de uitbreidingssets gevraagd, montesorri speelgoed, pyjama's, slofjes.
De kerstboom staat hier nu al een week en hij laat hem gelukkig 100% links liggen
één maand geleden
Reactie op Djmll
Hier krijgt hij van ons de xl treinset van little dutch en de treinset van ...
Ohh wat leuk! Wij hebben een houten trein set op de kop getikt via marktplaats voor mijn stiefzoontje vorige jaar.
Montessori speelgoed vind ik zelf ook tof, maar kan niet zoveel houten vinden voor een redelijke prijs.
Ohh wat fijn! Ik denk dus echt dat dat hier fout gaat, vanwege de katten maar ook omdat onze uk heel dol is op dingen die niet mogen blijven testen. De kattenbrokken staan in de vensterbank omdat hij ze eet 😅 maar hij blijft er naar toe gaan, de hele dag door als hij de kans krijgt 😅
één maand geleden
Reactie op xBaby23
Ohh wat leuk! Wij hebben een houten trein set op de kop getikt via marktpla ...
Lidl heeft op dit moment best leuke houten montesorri speelgoed.
Dat met de katten brokken kennen wij hier ook. De bak waar het in ligt is niet interessant maar de brokken die 1 van mijn katten hamstert en los laat op een andere plek om op te eten is hier een groot succes. Hij weet ook donders goed dat hij er niet aan mag komen. Als we dan bah zeggen steekt hij zijn tong uit zodat het brokje weer uit zijn mond valt
één maand geleden
Reactie op Djmll
Lidl heeft op dit moment best leuke houten montesorri speelgoed.
Dat met d ...
Ohh ik heb hem geleerd het brokje weer in het bakje te leggen! De eerste paar keer ging daarna gelijk het hele bakje over de vloer, maar dat was na een paar keer niet leuk meer en nu is het niet meer intressant 💁♀️