223 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Baby8986

Vandaag voor de eerste keer gaan oefenen bij het kdv, want ik mag maandag w ...
En wat een koppie! 😍🤩😍

één jaar geleden

Wat een schatjes 🥰 ik loop tegen precies dezelfde slaap dingetjes aan als jullie beiden. Het zal de sprong wel zijn😅

één jaar geleden

Hier gaat het super goed. Luca slaapt van 22u tot 07u elke nacht. Hij is nu 3 maanden en 2 weken oud. Hij slaapt dus goed. En overdag af en toe een dutje. Verder gek op wandelen, spelen en hij lacht vrolijk.

10 maanden geleden

Hii dames! Ik ben wel benieuw hoe jullie babies eruit zien voor diegenen die foto's willen posten. Mijn lieve schatje is al niet meer zo klein, en heeft al een heel eigen willetje gekregen! Zo leuk! Ik vind het zo leuk om te zien hoe de ontwikkeling gaat bij verschillende babies! Hier een foto met zijn zus van 11.

10 maanden geleden

Reactie op CheesyFries

Hii dames! Ik ben wel benieuw hoe jullie babies eruit zien voor diegenen di ...
Vandaag is mijn kleine man 4 maanden 🥳 Ook geen kleine jongen meer. Zit al bijna in maat 68. Weegt iets meer dan 7kg 😅

10 maanden geleden

Reactie op CheesyFries

Wat een moppie is het zeg!

10 maanden geleden

ahhj zo leuk! wat een lekker ding en zo tevreden! Fritsy zit nu in maat 74, 4 maand en een week. oh heerlijk die bolle babies 💖

10 maanden geleden

Reactie op CheesyFries

Owen is inmiddels ook al 18 weekjes oud. Hij zit nog in kledingmaat 62 en weegt 5,5 kilo. Door ziek te zijn en antibiotica helaas niet veel in gewicht gestegen de afgelopen 6 weken maar hij groeit wel snel de lengte in.

10 maanden geleden

Reactie op CheesyFries

ahhj zo leuk! wat een lekker ding en zo tevreden! Fritsy zit nu in maat 74, ...
Oooh wat groeit hij hard!! 🤭🤭 haha Vandaag gestart met z’n eerste oefen hapje. Broccoli met borstvoeding 🤭 laten we zo zeggen; het was wennen maar leek steeds beter te gaan. Morgen weer proberen. Zo leuk al die mijlpalen ❤️

10 maanden geleden

Reactie op joyfull95

Owen is inmiddels ook al 18 weekjes oud. Hij zit nog in kledingmaat 62 en w ...
Oooh wat een geweldige bos haar zeg! Ach arme jongen. Gaat het al iets beter met hem?

10 maanden geleden

Onze zoon is nu ruim 18 weken. Groeit ook als kool en zit net in maat 74

10 maanden geleden

Reactie op Jamie0407

Oooh wat een geweldige bos haar zeg! Ach arme jongen. Gaat het al iets bet ...
Gelukkig gaan we de betere kant op. Het haar ziet staat ook altijd alle kanten op😝. Donderdag gaat hij voor de 2 de keer naar de kapper boven op wordt te lang.

10 maanden geleden

Reactie op joyfull95

Gelukkig gaan we de betere kant op. Het haar ziet staat ook altijd alle kan ...
Ah fijn. Nou kan me voorstellen met zo’n bos 🤭 Heerlijk koppie ook

10 maanden geleden

Reactie op joyfull95

Owen is inmiddels ook al 18 weekjes oud. Hij zit nog in kledingmaat 62 en w ...
Wat een lekker ding! ondanks de antibiotica ziet hij er zo goed uit! En die haren echt zo leuk! Is hij al wel weer okay? Wat een stress moet dat geweest zijn zeg!

10 maanden geleden

Reactie op SeptemberMommy23

Onze zoon is nu ruim 18 weken. Groeit ook als kool en zit net in maat 74
Ahh zo lief! Ook zo'n lekker bol snoetje! hij is ook lang he? leuk!

10 maanden geleden

Mijn zoon is alweer 4,5 maand. de slaapregressie overleeft en ook nog even ziek geweest. slaapt nu steeds beter overdag en in de avond. Nu hopen dat hij ook gaat doorslapen. Daar kijk ik stiekem wel naar uit.

10 maanden geleden

Reactie op CheesyFries

Ahh zo lief! Ook zo'n lekker bol snoetje! hij is ook lang he? leuk!
Ja heerlijke bolle toet! Hij was al 54 cm bij de geboorte en groeit lekker door!

10 maanden geleden

Reactie op selmavanloon

Mijn zoon is alweer 4,5 maand. de slaapregressie overleeft en ook nog even ...
och wat een heerlijk mopje! 🥰 ook leuk dat streepjestruitje staat hem goed!

7 maanden geleden

Wat is het hier rustig dames! Hoe gaat het met jullie en de kleintjes? 🥰

7 maanden geleden

Wat is het hier rustig dames! Hoe gaat het met jullie en de kleintjes? 🥰
Haha veel te rustig ! Opzich wel goed. Ben afgelopen woensdag gestart met EMDR therapie vanwege de bevalling enzo en met Thijs gaat het goed. Kan sinds deze week brabbelen en wil steeds meer richting kruipen gaan maar rollen ho maar 😅 Ben vooral echt mega trots op mezelf dat ik tot op heden (met de uitzondering daar gelaten toen ik wilde afbouwen) dat ik volledige BV kan geven. Hij is nu 7 maanden en m’n doel was 6 maanden en dat heb ik gehaald, ben nu sinds deze week een beetje aan het zoeken hoe ik rustig aan kan afbouwen. Hij drinkt de kunstvoeding nog niet zo goed. Krijgt nu pepti vanwege verdenking koemelk allergie en de hapjes gaan echt steeds beter. Van de week spinazie met aardappel op en lekker dat hij het vond haha. Vanavond gaat hij voor het eerst vis proeven. Hij is mega lang. Laatste meting met 6 maanden 71,7cm. Tis net een peuter als je hem ziet nu🤣 Van de week heerlijk buiten gespeeld met dat lekkere weer en deze geweldige selfie gemaakt 🥰. Ben zo dol op hem. De nachten gaan nog niet echt geweldig maarja dat wordt hopelijk ooit beter 😅 En bij jou? 🫶🏻